Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Mechanisch (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Update!!!
 Bericht Geplaatst: wo jan 28, 2015 08:02 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo nov 30, 2014 12:37
Berichten: 40
Na drie avonden zwoegen zweten, meten en solderen tot nieuwe kabels leggen zijn we ( MacGyver, Kevin en ik) erin geslaagd de Van terug te starten. Laat in de nacht viel hij dan wel niet meer te starten maar jawel ..... Na een nachtje (paar uur) slapen heb ik de sleutel nog eens in het contact gestoken en..... Tromgeroffel...... Hij starte zonder bijkomend gas te geven. Wat was nu het probleem? Twee kabels die geen stroom meer gaven. Eentje moest de tbi injectoren voorzien van stroom en de tweede moest de kleppen van de gastanks open zetten. Hierbij wil ik dus MacGyver en Kevin hartelijk bedanken voor alle hulp die ik van hen gekregen heb, zonder hen zou het bijzonder moeilijk geweest zijn om de Van weer gestart te krijgen. Maar met verenigde krachten, welliswaar met af en toe een zwak moment bij elk van ons ( Kevin kreeg een lamp op zijn hoofd, ik een arm tegen mijn neus en MacGyver kreeg een kroonkurk niet los van een flesje bier met zijn aansteker, was dan ook een draaistop :-) ) , was het een geslaagde missie! So, Thanks Guys!!!!!
Ook een dank aan allen die mee helpen denken hebben wat het probleem juist kon zijn!

Groetjes van een contente Vanner!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Update!!!
 Bericht Geplaatst: wo jan 28, 2015 12:10 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo jun 15, 2014 00:30
Berichten: 13
das graag gdn tom we zijn er om elkaar te helpen he we hebben toch een paar keer met de handen in de haren gestaan ik niet want heb geen haar op me hoofd lol maar uiteindelijk kwam er toch terug leven in grtzzz kevin


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Update!!!
 Bericht Geplaatst: wo jan 28, 2015 12:55 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo nov 30, 2014 12:37
Berichten: 40
Inderdaad en als er wat os waar ik bij kan helpen roepen jullie maar! Zoveel haar heb ik ook niet meer om in te zitten met mijn handen lol Streetvanners.......connecting people and van drivers! :D


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Update!!
 Bericht Geplaatst: wo jan 28, 2015 14:40 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Graag gedaan Tom,
We zijn al blij dat we konden helpen.
Het is me een raadsel hoe de fout(en) veroorzaakt werden.
Na heel wat meet en zoekwerk konden we door logisch nadenken, de onderbrekingen in zowel het benzinesysteem als het lpg systeem opsporen.

Het was een leuke zoektocht, zonder de lpg kennis van GMC Driver zou het niet gelukt zijn.
Thanx Kevin, en Tom, veel cruisegenot hé.

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Update!!!
 Bericht Geplaatst: wo jan 28, 2015 15:10 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo nov 30, 2014 12:37
Berichten: 40
Inderdaad.... Zonder zijn kennis en zijn hulplijnen zou het niet mogelijk geweest zijn


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Mechanisch (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron