Auteur |
Bericht |
GMCmati
|
Berichttitel: Lichtschakelaar + dashboard verlichting Geplaatst: do okt 27, 2016 21:14 |
|
|
Vanner |
|
|
Hoi allemaal
Zit met een klein irritant probleem soms val de dashboard verlichting van mijn Van weg tijdens het rijden of gewoon bij het aandoen van lichten werkt de verlichting niet? Wat ook wel is gebeurt is dat de lichten zich automatisch lichtjes dimmen en dan weer volledig braden
Als ik dan is met de achter kan van de schakelaar vriemel ( rammel beweeg ) dan werkt de verlichting weer voor een tijdje goed
Heeft er iemand hier een oplossing voor of is het een kwestie van de schakelaar te vervangen
Mvg
|
|
|
|
|
Macgyver
|
Berichttitel: Re: Lichtschakelaar + dashboard verlichting Geplaatst: do okt 27, 2016 22:35 |
|
|
BESTUUR |
|
Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37 Berichten: 3071 Woonplaats: Lichtervelde
|
Ja ik heb destijds hetzelfde probleem gehad. Eerst had ik de lichtschakelaar eruit gehaald. ( je moet het op de goeie manier doen, anders krijg je er hem niet uit!) En dan die schakelaar zelf eens wat opgekuist. De connector, het draaiend gedeelte eens met een contactspray ingespoten. Maar na dit alles was het na een jaarke weer hetzelfde. En dus heb ik maar een nieuwe gestoken. Je kan ze onderzoek andere bestellen bij Carsandstripes Duitsland.
_________________ GMC Tiara '95
|
|
|
|
|
|