Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Electrisch systeem (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hulp airco achteraan
 Bericht Geplaatst: za jun 22, 2013 20:59 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo feb 06, 2013 10:23
Berichten: 232
Woonplaats: Deurne - Antwerpen
Dus ik ging onlangs met Macgyver eens zien wat ik nodig had voor de ontbrekende onderdelen voor mijn airco bij de afbraak-van in Vladslo. Naar het schijnt hebben ze bij mij de achterste kachel gewoon losgekoppeld (en ergens weggedaan) en de verbindstukjes die ik zocht ook meegenomen. Dit heb ik dan van de afbraak-van gewoon meegepikt dus dat is al ok. Nu heb ik opgemerkt dat de kachel niet rechts achteraan zat (zoals bij de meeste vans) maar in het midden links (juist naast de passagierszetel in het midden -> dat verklaart ook slechte carroserie aan de bestuurderskant Mac). De andere opmerking is dat er 3 buizen zijn van de ventilatieroosters (omdat er ook 3 ventilatieroosters zijn) en niet 2 zoals bij de meeste vans, nou ja die derde zal dan gewoon niet werken punt uit. Nu om te proberen of alles nog goed zit met de elektriciteit heb ik de kachel gewoon aangesloten op de connector en... niets. Ik wou de zekeringen eens checken maar alles blijkt mij in orde te zijn. In de Haynes lees ik ook dat er een paar andere zekeringen zitten die te vinden zijn in de "1/p fuse box". Weet er iemand waar ik zoiets kan vinden? Ik heb ook een multimeter aangesloten op de connector en of de achterste airco aan of uit staat, hoog of laag maakt niks uit ik krijg niks van stroom door.. En dan maar zwijgen over de gaten die ik moet boren in de vloer om de leidingen er terug door te krijgen aangezien er nu een LPG tank zit waar de leidingen vroeger doorkwamen..

Iemand raad? Dringend hulp nodig binnen een maand vertrekken we naar Polen (en dat wil ik niet echt zonder airco doen :wink: )

_________________
http://usvantime.blogspot.be/ - Subscribe!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulp airco achteraan
 Bericht Geplaatst: zo jun 23, 2013 05:38 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
instrument panel fuse box. dus da zal ergens onder uw tableau zitten maar ik heb er al verschillende uiteen gevezen maar nog nooit zo een fuse spel gezien. zit er geen conversion fusebox achter de chauffeur in de wand. daar zitten de meeste van die kastjes.

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Hulp airco achteraan
 Bericht Geplaatst: zo jun 23, 2013 09:12 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo feb 06, 2013 10:23
Berichten: 232
Woonplaats: Deurne - Antwerpen
ik heb juist nog een paar fuses net achter de bestuurderszetel tegen de wand maar ze zijn ook allemaak OK. Andere mogelijkheden?

_________________
http://usvantime.blogspot.be/ - Subscribe!


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Electrisch systeem (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron