Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Electrisch systeem (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: interieur verlichting werkt niet
 Bericht Geplaatst: do aug 31, 2017 23:04 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: vr jul 15, 2016 11:30
Berichten: 3
Is er iemand die misschien weet wat het volgende probleem is. Mijn interieur verlichting zowel de led balkjes als het plafond verlichting wil maar niet werken. Wanneer ik de sleutels omdraai krijg ik nergens 12volt in de bovenbouw. Als ik vervolgens een tijdje aan het rijden ben springt deze plotseling op en heb ik kan ik 14 volt aflezen. Heb een schakelpaneel waar er een aanduiding is hoeveel volt ik binnen krijg. als ik het contact afzet en terug opzet duurt het terug enige tijd vooraleer ik terug spanning krijg. Massa is in orde die heb ik gecontroleerd. Heb de bedrading gevolgd en deze komt samen in zekeringkastje waar vroeger ook een ijskast was op aangesloten. Wanneer ik deze kast uitmeet komt er geen spanning binnen. De kabels verdwijnen in het chassis en ik vind deze dikke rode kabels terug bij de batterij. Als ik hier meet is er wel spanning op alle kabels. Heb er enkele foto's bij gestoken ter verduidelijking. De rode kabels moeten in connectie staan met het sleutelcontact want zodra de sleutel uit het contact gaan verdwijnt de spanning. Helaas vindt ik nergens deze kabels en alle zekeringen onder het stuur zijn getest en werkend.
iemand een idee wat het zou kunnen zijn of weet er iemand waar ik een draad zou kunnen aansluiten die afkomstig is van het sleutelcontact


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Electrisch systeem (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron