Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Interieur (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: zo jun 29, 2008 21:37 
wat zijn opbergfaciliteiten? .

ik heb zo een groot keukenblok,,ik ga er ens tijd moeten insteken om dat lompe blok te verkleinen.,,mijn motoke moet er vanachter in kunnen.


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: ma jun 30, 2008 09:42 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jul 10, 2007 08:58
Berichten: 94
Woonplaats: Gent
vanman schreef:
wat zijn opbergfaciliteiten? ...


Als je ergens een kast hebt, is dat al voldoende. Heb je er geen in je high top? Of zelfs onderaan de keukenblok. Zolang er maar een deur aan is :)


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: ma jun 30, 2008 10:57 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Zelfs een bak is al voldoende. ... (Uw handschoenkastje telt niet.)

Alles moet wel vast staan. dus een kastje uit uw huis halen en efkes in de koffer zetten, telt niet.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: ma jun 30, 2008 16:17 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
Koffietje schreef:
Zelfs een bak is al voldoende. ... (Uw handschoenkastje telt niet.)

Alles moet wel vast staan. dus een kastje uit uw huis halen en efkes in de koffer zetten, telt niet.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: ma jun 30, 2008 16:32 
veel gezever maar geen echte info he...

volgens de keuring MOETE ander papiere ebbe of CAMPER PAPIERE hebbe nix anders...


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: ma jun 30, 2008 16:40 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Gezever, gezever...herlees ne keer diene topic, dan gade zien dat alle informatie die ge moet hebben er al lang instaat.
Uw wagen is OF een camper, OF een lichte vracht OF een personenwagen...

Elk van die voertuigen moet voldoen aan bepaalde criteria om door de keuring te geraken. Maar het is niet de keuring die bepaalt welk type voertuig jij hebt. Dat is de fabrikant.
En als de fabrikant uw wagen heeft ingeschreven als lichte vracht, dan moet je eerst met je papieren langs diezelfde fabrikant passeren om hem te vragen die wagen opnieuw in te schrijven als bijvoorbeeld Camper. En daarna moet je naar de keuring, want jouw camper moet voldoen aan bepaalde eisen. En die eisen staan in deze topic uitgelegd. Als jouw voertuig voldoet aan de algemene eisen die gesteld worden aan voertuigen (remmen, lichten, ...) EN bovendien voldoen aan de eisen voor een specifiek voertuig (bijvoorbeeld voor een camper : vuurtje, opbergvakken, ...) EN als je papierhandel in orde is... Dan geraak je door de keuring.
En als ge specifiekere antwoorden wil...dan moet ge specifieker vragen stellen.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: di jul 01, 2008 00:54 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
das nie waar ze koffietje. de fabrikant bepaald niet of hij lichte vracht is of niet. toen ik mijn van wou inschrijven in belgie kon ik kiezen als wat ik hem wou inschrijven. ofwel liet ik hem personenwagen en kon ik 7 man vervoeren en betaalde ik de volle prijs OF ik steek een vaste wand en ik leeg hem achteraan en ik heb een lichte vracht OF ik zorg dat hij voldoet aan de kampervereisten en dan kan ik hem inschrijven als kamper. de constructuur heeft er weinig mee te zien denk ik. Het is hoe je hem wil inschrijven en hoe hij de eerste keer wordt gekeurd.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: di jul 01, 2008 01:22 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Das dan wellicht omdat de verkoper zelf zorgde voor de gelijkvormigheid van je voertuig.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: zo sep 27, 2009 08:03 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo sep 27, 2009 07:52
Berichten: 1
Woonplaats: Brecht
Eric schreef:
10. "kampeerwagen", is een voertuig van categorie M voor speciale doeleinden waarvan de constructie woonaccommodatie omvat die ten minste bestaat uit de volgende uitrustingen :

* zitplaatsen en een tafel,
* slaapaccommodatie die met behulp van de zitplaatsen kan worden gecreëerd,
* kookgelegenheid,
* en opbergfaciliteiten.

Deze uitrusting moet vast zijn bevestigd; de tafel mag echter zodanig zijn ontworpen dat zij gemakkelijk opklapbaar is;

Bron:
http://wegcode.be/wet.php?wet=22&node=a ... :12#1p2.10

Mag dit dan:

Gasvuurtje:
Afbeelding

Opklapbaar tafeltje:
Afbeelding

Kasten zijn er genoeg.

Ik vraag het omdat de garagist er een zetel uitneemt en een echt groot keukenblok in plaatst met wasbak en al voor de keuring.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: zo sep 27, 2009 12:26 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo sep 07, 2008 21:23
Berichten: 664
volgens mij hangt het echt af van keuring tot keuring en van pers, tot pers, ik ben in mei zelf voor de eerste keer geweest, ook eerste weging op mijn naam (moest eigenlijk al een jaar eerder geweest zijn)...
een vriendelijke pers, veel uitleg had, en dan komt het, hij heeft enkel gevraagd of ik een water vat had en of hij vol was, ik zei nee, toen vroeg hem hoeveel lieters? is het eenige niet gekeken naar blok of vuurtje en of er een tafel inzat.....

hoop dat het elk jaar zo is :lol:

_________________
Some people are still alive, because it's against the law to kill them


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: "kampeerwagen"
 Bericht Geplaatst: zo sep 27, 2009 20:16 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
bij mij stellen dat gasvuurtje en tafeltje niet veel meer voor dan hetgeen jij hier toont op foto, en ik ben er mee gekeurd geraakt, ik moet er wel bijzeggen dat ze er op de keuring zelf niet achter gevraagd hebben... dus 't is gelijk onzen zotten dré zegt, t' hangt af van de keurder...


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Interieur (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron