Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Interieur (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: do dec 26, 2013 11:51 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 24, 2013 16:28
Berichten: 9
hoi iedereen

ik ben thierry 21 en heb een chevy astro gekocht en heb enkele vragen.

1 zoals jullie op de foto kunnen zien staat er vanachter een bank in maar hebben geen gordels dus heb die er uit gehaalt. nu wil ik er een lichte vracht van maken en er een sofa in maken met tv en minibar en zo gewoon om te chillen op een meeting mag dit.

2 als vraag 1 mogelijk is weet iemand een plek waar je goeikope maar kwaliteitsvol stoffen mousse vind.

3 ik zou graag de v6 een harder geluid laten creeeren weet iemand daar een goede demper of/en uitlaat voor ik had zelf gedacht om een rechte buis te trekken en achter de demper een cherrybomb te steken

mvg thierry


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: vr dec 27, 2013 13:34 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Hoi Thierry,
Proficiat met je kerstcadeau!

Waarom zou je hel willen veranderen naar lichte vracht?
Blijkbaar niet om een grotere laadruimte te hebben zoals je daar beschrijft.
Als camper zal je minder betalen.
En daarbij zal het je heel wat problemen opleveren om die wijziging op papier te krijgen.
Eens ingeschreven in België als lichte vracht , camper , minibus ,... hou je dit best zo.

Wat je keuze uitlaat betreft kun je misschien eerst eens goed rondluisteren wat je precies wilt horen. Op dit forum zijn de meesten V-8 rijders. Dus het geluid zal toch nog anders zijn.
Een rechte buis met een cherrybomb eronder zal je best eens overleggen met de woonwijk waar je woont... :lol: dat zal ferm hard klinken...

Succes met de ride en misschien eens tot meets hé.
Macgyver.

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: ma dec 30, 2013 16:43 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 24, 2013 16:28
Berichten: 9
kwil er een lichte vracht van maken omdat ik er vanachter een sofa/bank in wil maken met een tv en dat soort zaken. hij staat ingeschreven als camper dus is het mss beter dat ik er voor zorg dat je kan slapen op die sofa??? en wat moet je alemaal hebben voor er door te zijn op de controle? heb enkel een soort bed nu dat iemand zelf heeft gemaakt men pa zegt dat er een fornuis enzo moet in staan maar ik ken iemand anders met een chevy die ik heb leren kennen bij benoit die blijkbaar hier ook gekent is en die heeft ook een astro maar een lowtop en hij heeft enkel een bed als ik goed gekeken heb
een astro is al zo klein als er dan nog een fornuis enzo in moet heb ik geen plaats meer he

over de buurt moet je niet wakker liggen woon in een buurt waar niet veel mensen wonen en zelf rijde ze hier ook met met v8 en v6 rond en niemand stoort zich er aan



geachte mcgyver blijkbaar heb ik iets verkeert gedaan bij het typen mijn tekst staan in jou tekst in ieder geval bedankt voor je reactie en hopelijk kan ik tege de zomer mee naar de meetings want dit vond ik de beste tijd uit men jeugd toen men vader met zijn exploder van 2007 nog rond reed spijtig heeft hij deze in de prak gereden en heeft hij geen zin meer om een nieuwe te kopen en ik wil deze verder zetten omdat ik de sfeer zeer tof vond


groetjes thierry


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: ma dec 30, 2013 23:33 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Het foutje dat je gemaakt hebt is de quote.
Je kan antwoorden met een quote rechtsonder in het tekstvak van wie je wil citeren.
Met reply aan de linkeronderkant beantwoord je gewoon de topic in een nieuw tekstvakje.

Je komt er wel :wink:
Greets

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: ma dec 30, 2013 23:39 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 24, 2013 16:28
Berichten: 9
hahaha bedankt ben nieuw op forums hopelijk zien we elkaar eens op een meeting he zijn er voor dit jaar enkele geplant en waar kan ik een overzicht raadplegen


groetjes thierry


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: di dec 31, 2013 10:26 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma dec 19, 2011 20:38
Berichten: 348
he thierry
welkom hier aan de agenda word zo snel mogelijk gewerkt voorlopig zijn er nog geen meetings komt gauw in orde blijven volgen zou ik zeggen he en regelmatig eens kijken onder meetings dan komen we je snel wel eens tegen :wink:


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: wo jan 01, 2014 19:29 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 24, 2013 16:28
Berichten: 9
beste grizzly bedankt voor je antwoord


verder wou ik nog meedelen dat gisteren de astro is opgemeten door pioneer voor een eventuele sponsoring een vriend van mij was op het idee gekomen omdat hij zelf een wagen heeft die gesponsord is dooe pioneer om iemand te zoeken met een busje/van heb al een mail met fotos gestuurd en wat ik in men gedachte had voor de buite kant binnekant heb ik vrij spel gegeven en er wordt nu een 3d tekening opgemaakt die ik hopelijk snel kan delen met jullie


groetjes thierry


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: do jan 02, 2014 10:57 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma dec 19, 2011 20:38
Berichten: 348
we kijken er al naar uit thierry :P zodra je iets weet laat het eens een fotoke he en thierry da zijn geen buskes (lol) :twisted:


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: vr jan 10, 2014 17:20 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 24, 2013 16:28
Berichten: 9
hier 2 fotos 1 van toen ik afmetingen ben gaan nemen en 1 foto van de 3d tekening voor de binnekant ben druk bezig met alles hopelijk kunne we february maart beginnen als ik hem dan op de baan heb gekregen uitleg staat op een andere topic


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: vr jan 10, 2014 20:35 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do mei 08, 2008 20:31
Berichten: 1009
Woonplaats: Gentbrugge
schoon ontwerp, ziet er clean uit.
Enkel uw verhoudingen kloppen niet echt op de tekening.
Maar het geeft toch een duidelijk beeld waar je naartoe wil.
Als we de datums van meetings hebben, komen deze zeker op het forum.
Kijk er al naar uit om den Astro te bewonderen :)

_________________
Don't drive faster than your guardian angel can fly


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: chevy astro gekocht
 Bericht Geplaatst: zo jan 12, 2014 19:36 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 24, 2013 16:28
Berichten: 9
ja is maar een snelle schets en dat zou leuk zijn om te weten wnr ze zijn eind deze maand kan ik er mss al andere velgen onder zetten en als eens naar de control gaan om te zien wat er nog gedaan moet worden voor hij op de baan mag hopelijk niet te veel want kan niet wachten om er mee te rijden :)


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Interieur (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron