Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Interieur (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vragen elektrisch
 Bericht Geplaatst: ma jul 23, 2012 14:57 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo apr 11, 2010 15:18
Berichten: 16
Woonplaats: Mol
Zoals in beide Van's die ik ooit gehad heb is in deze ooit ook geknoeid met de bedrading.
Ik ben bezig geweest met de bedrading van de speakers te controleren nadat er een speaker niet meer werkte en ik kwam op een aantal losse draden uit onderin het 'radiovak'. Het gaat hier om een draadboom die schijnbaar van achteraan komt want de speakerdraden van de achterste speakers zitten hier bij in. Er zijn echter een zestal onbekende en afgeplakte draden bij.
Ik gebruik deze gelegenheid dan ook maar even om te vragen waarvoor de losse bedrading bovenin tussen de voorzetels zou kunnen dienen?
Het gaat hier om een 1992 chevy van explorer limited, misschien kan iemand die eventueel dezelfde Van heeft en waar alles nog wel origineel is mij vertellen waar dit voor zou kunnen dienen?
Bovenin hebben in elk geval ook twee modules gezeten waar de draden uithangen vermoedelijk soortgelijk zoals aan de rechtse kant voor de verlichting links+rechts, sfeerverlichting en achterradio.
Ik denk dat de kans klein is dat ik hier een antwoord op krijg vermits er tientallen verschillende interieurs lijken te bestaan maar ik kan het maar proberen :)


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

_________________
1992 chevy Van G20 5.7
1977 Pontiac Trans Am 6.6


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vragen elektrisch
 Bericht Geplaatst: za jul 28, 2012 11:42 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
da zal idd afhangen van model tot model :s
op de foto's is het mij ook niet echt duidelijk, kzou eens moeten kijken op een meeting
in het midden van het dashboard zitten er origineel enkel draden van de radio, tenzij de vorige eigenaar daar ook iets aan veranderd heeft natuurlijk...
kdenk dat de meeste vans die overkomen van de states vol zitten met bakskes, alarms,afstandsbedieningen en weet ik wa nog allemaal, en meestal zeer slordig aangesloten :s


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Interieur (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron