Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 14:36 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 11, 2008 12:58
Berichten: 22
Hallo, mijn naam is Gino, ik ben blijkbaar ook gebeten door het Van virus. Momenteel heb ik er nog geen, maar ik ben wel op zoek naar een goede redelijk recente Van. Budget ongeveer 20000 euro afhankelijk van..... Ben al op zoek geweest naar enkele handelaars, maar blijkbaar zijn er niet zoveel of vind ik ze niet. Dus als jullie er weten staan Handelaar of Particulier laat maar iets weten.
Verder zijn onze hobby's Dragracen en .....dragracen. Wij reizen zo'n beetje Europa af om het Europeese kampioenschap te volgen, ik als mechanieker van Danny Bellio's Funny Car team en mijn vrouw als fotografe. Dit is trouwens 1 van de redenen om op zoek te gaan naar een Van hoeven we tenmiste bij iedere race onze tent niet op te stellen. Check maar even onze sites http://www.powerandflames.be en http://www.dannycars.be
Wat ik al gevonden had was American Drive and Cars for You die staan blijkbaar nog in de US jullie enige ervaring hiermee? Ook nog gevonden Handiri, En ene in Geel. Heel graag jullie ervaringen, ik heb jullie site pas gevonden en ben hem nu even op't gemak aant doorlezen.

Greetz, Gino


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 14:45 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 11, 2008 12:58
Berichten: 22
Hey Sander,

Ja ter info : liefst Chevy of GMC Hi-top en ingeschreven als camper, LPI is natuurlijk een voordeel maar hoeft niet onmiddelijk, dragrace seizoen begint pas ergens in maart april dus ik heb nog even tijd.

Tanx,

Gino


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 17:40 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
hellow, welkom op ons forum. dannycars ken ik. ZItten in hasselt (of in de buurt toch) heb er reeds enkele zaken gekocht en ben wel tevreden van die man. Heeft echt wel ervaring! Maar wat verwacht je van iemand die dragracet?!

Voor een van zou ik zeggen ga eens langs bij NDS cars. Mooie vans heeft ie staan. Voor het budget dat jij in gedachten heb heb je zeker een mooie van. En zoals je al zegt... geen tentjes meer opzetten is zoooon luxe!!

Alvast veel succes met de zoektocht naar een van. Als je vragen hebt feel free to ask. Als ik ergens iets weet staan laat ik het zeker weten!

greetz en tot op meeting eens.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 18:54 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
jow texas, welkom hier.
ik heb mijne GMC bij NDS gekocht en kmoet zeggen dat den Niko enkel mooie dingen staan heeft, zeker een bezoekje waard in Geel :wink:

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 19:03 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma sep 01, 2008 13:08
Berichten: 149
Welkom hier,

Tis morgen 3 weken geleden dat ik mijn VAN heb.
Ben der heel kontent van tis een recent model.
Ik heb ze gekocht bij Bert van Veraco dat is in Burcht.
Hij had er toen verschillende staan zie maar eens op de website.
Veel succes met je zoektocht.

groetjes esther


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 20:04 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 11, 2008 12:58
Berichten: 22
Allen alvast bedankt voor de input, en laat de tips maar komen, bij NDS zal ik ook zeker eens gaan kijken, blijkt iedereen toch heel tevreden van te zijn.
Op de koopjes sites is in ieder geval niet al te veel te vinden, wat denken jullie van deze, is dat duur, hij zal zeker nog wel wat van zijn prijs afdoen.
http://www.kapaza.be/Autos/Chevrolet/11 ... er_SE.html

Greetz,

Gino


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 20:49 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 16, 2007 21:29
Berichten: 100
Woonplaats: Lokeren
Hoi mijn van komt van bij Handiri en ik ben er tevreden over, en wat betreft garantie is hij
altijd van zijn woord geweest.

is dit iets voor u ?
http://www.handiri.be/index.php?p=5&id= ... an_Hightop

Grtz Black Pearl

_________________
Afbeelding Afbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 21:27 
Hairy Bear schreef:
Ik ken er eerlijk gezegd niet zoveel van, maar ik vind dat hij een kleine LPG tank heeft.
70 liter vind ik weinig.

Mijn tank is er eentje van 80 liter en daar doe ik toch een 180 mijl mee (65 liter gevuld)
Das dan just gepast om een potje koffie te drinken tijdens het tanken :wink:
Met een LPI zal da wel nog ietske meer mijlen zijn, het verbruik met zo'n Vortec-motor is heel wa minder dan die oudere.

Hier staat em nogmaals te koop en een goed bod is ook aanvaardbaar 8)

Succes met uw zoektocht...btw welkom


PS Volgende week is NDS-cars gesloten wegens jaarlijks verlof


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: do sep 11, 2008 22:40 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo mei 04, 2008 18:16
Berichten: 116
Woonplaats: Langdorp-Wolfsdonk
Texas schreef:
Allen alvast bedankt voor de input, en laat de tips maar komen, bij NDS zal ik ook zeker eens gaan kijken, blijkt iedereen toch heel tevreden van te zijn.
Op de koopjes sites is in ieder geval niet al te veel te vinden, wat denken jullie van deze, is dat duur, hij zal zeker nog wel wat van zijn prijs afdoen.
http://www.kapaza.be/Autos/Chevrolet/11 ... er_SE.html

Greetz,

Gino


Hellow Texas, voor zo'n VAN ga je die wiskykes ongeveer toch moeten klaar houden, ik heb de mijne bij NDS gekocht en ben er heel tevreden over, toch nog eens ee,n welkom op deze site
grts de Polle, Carine en the kids


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: vr sep 12, 2008 00:44 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Welkom op t forum.
En veel succes met je zoektocht.
Er zijn ook enkele mensen die hun Van te koop aanbieden binnen onze club.
Als je een heel recent model wil, (maar kweet niet hoeveel hij er juist voor vraagt), dan zou ik je aanraden eens contact op te nemen met snorrevan. Die heeft een mooie Van te koop staan momenteel.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: vr sep 12, 2008 07:37 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 11, 2008 12:58
Berichten: 22
Hoi Allen,

Gastank van 70 liter is inderdaad niet zo groot, das wel spijtig deze avond ga ik eens kijken, ik vind hem wel wat oud, want met het team zullen we volgend jaar vele kilometers doen en dan is een jongere van wel meegenomen ook al wat verbruik betrefd, want tis nog altijd ni zo da ge overal gas kunt tanken he.....

Nds moet ik zeker dus is bezoeken als ik hier de comments lees, spijtig dat hij volgende week met verlof is.

Veraco ben ik ook al is geweest maar die hadden toen niet echt iets staan maar ze vertelde me wel dat er regelmatig nieuwe vans zouden binnen komen.

Handiri heeft vele vans staan, ik denk dat ik er dit weekend eens naartoe rij.

@Hairy bear Tis inderdaad makkelijk dat ik Danny ken, vooral advies waar ik moet op letten enzo.....dat percentje hoeft voor mij niet en spijtig genoeg weet hij er nu geen te koop staan. Zelf zijn we van Herentals 'de kempen'.

In ieder geval nog is bedankt voor de gulle support tzal me zeker helpen een goeie van te vinden.

Tanx, gino


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: vr sep 12, 2008 11:52 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Hoi Texas,

Ik denk dat we het toch min of meer als een eer mogen aanschouwen dat we nu ook iemand over onze forum deur krijgen die meedraait in het dragrace wereldje.
Ik vindt dat één van de meest gave sporten !

In elk geval welkom hier en veel suc6 met je zoektocht naar de juiste Van.

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: vr sep 12, 2008 12:38 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jul 10, 2007 08:58
Berichten: 94
Woonplaats: Gent
Welkom Texas,

Die van Handiri is ex BTW en zonder gas. Het is ook als lichte vracht en niet als camper ingeschreven...

Ik heb 2 tanks laten plaatsen en heb 150l in totaal. Hoe groter je tanks, hoe beter want bij de meeste tankstations kan je enkel gas tanken als er iemand aanwezig is.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: vr sep 12, 2008 13:37 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di apr 03, 2007 20:38
Berichten: 418
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Texas schreef:
Allen alvast bedankt voor de input, en laat de tips maar komen, bij NDS zal ik ook zeker eens gaan kijken, blijkt iedereen toch heel tevreden van te zijn.
Op de koopjes sites is in ieder geval niet al te veel te vinden, wat denken jullie van deze, is dat duur, hij zal zeker nog wel wat van zijn prijs afdoen.
http://www.kapaza.be/Autos/Chevrolet/11 ... er_SE.html

Greetz,

Gino


Hi Gino,

Je zal hier veel verschillende meningen horen van wat goed en slecht is...
eerst en vooral, als het UW goesting is DOEN....
Die wagen op Kapaza kan je NOOIT kopen bij eender welke handelaar aan die prijs...
NOOIT....en daar ga je nog eens zo'n € 2000 kunnen afpeuteren...
De opties alleen sparen veel geld uit...
Op de foto's te zien is alles afgewerkt met mahoniehout " tja hout ? " Enfin is zeer proper gedaan..Velgen , achterlichten enz....ook ziet de buitenstaat van het voertuig er heel verzorgd uit....althans op de foto's...
Het grote verschil ligt bij de garantie, maar dan ga je een pak meer betalen...
Hoe dan ook, kosten heb je altijd bij een tweedehands....
De gasinstallatie is een keuze...Ik heb ook een tank " je " van 90 ltr. effectief 70 ltr. en daar kom je toch al een eindje mee...zie DAKOTA .Wetende dat er in Spanje maar een paar LPG-stations zijn, zijn we er toch zonder veel problemen rondgekomen...Dan nog is het goed om eens met de wagen van tijd tot tijd op Benzine te rijden...
Kijken, zeer goed uit uw doppen kijken, kenners meenemen er zitten hier veel mensen die zeer goed op de hoogte zijn van zo'n RIDES....
Ik herhaal nog eens, dat het mooi meegenomen is als je een heel zware kost hebt tijdens uw garantie periode...Je zal zelf de keuze moeten maken Gino...
Mijn ervaringen zijn..

Het verschil tussen partikulier en handelaar was bij mij € 7000...Heb mijn VAN nu een 2 tal jaren en heb zo'n 2500 euro aan brokken uitgegeven....Onderhoud enz....moet je sowieso betalen....

Alle ervaringen hier eens bij elkaar leggen....

Veel succes met uw aankoop, waar het ook mogen zijn..

Ed

_________________
Chevy Avalanche


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nog een toekomstige Vanner
 Bericht Geplaatst: vr sep 12, 2008 14:29 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
kZie ook niet meteen mankementen aan de wagen (misschien nog de versnellingsbak, maar dat weet ge maar door er mee te rijden natuurlijk...)
18500 euro vind ik wel veel geld voor een Van van 1998. 15000 tot 16 000 lijkt mij al een meer redelijke prijs.
Qua gasinstallatie, daar moet je niet te veel op letten. Een extra gastank kost niet zo heel veel. (Misschien 400 euro met installatie en al...) .

Maar natuurlijk...geen garantie he...

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: