Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: ma jun 16, 2008 08:48 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Welkom op t forum , Denden. k Heb uw Van al een paar keer zien staan in Blankenberge. Schone wagen, in elk geval. Het doet deugd om wat meer Noord-Westvlamingen in de club te krijgen.
Als ge nog miserie hebt met je Van, laat ons dan iets weten. Misschien kunnen we wat tips geven .

Zou het kunnen dat die Van uit Nederland komt?

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: ma jun 16, 2008 12:53 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do mei 08, 2008 20:31
Berichten: 1009
Woonplaats: Gentbrugge
Welgekomen vanuit 'Blackenberge' Denden.

Greetz Danny & Annelies

_________________
Don't drive faster than your guardian angel can fly


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: di jun 17, 2008 12:37 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za aug 25, 2007 14:05
Berichten: 183
Woonplaats: Buggenhout
allez vooruit, bienvenue en tot aant zeetje whe


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: wo jun 18, 2008 17:05 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jun 11, 2008 22:12
Berichten: 198
Woonplaats: sint jozef de geite (hooglede)
Brutus schreef:
inderdaad mooie van
in uw andere topic klap je van veel kosten? wat heb je allemaal eraan gehad meschien? :roll:


Ja heb dus al wel men kosten gehad ermee, ik had hem vorig jaar gekocht met enkele dingen aan, de servopomp lekte een beetje er moesten nieuwe remmen op vooraan, de airco pomp was ook niet goed en afgesloten. Na een maand of twee gaat men waterpomp kapot en daardoor kwam er een lek in de dichting tussen de motor en de inlaatcolector en lekte die daar water, dus dat ook vervangen. Nod geen 3 weken ernaa loopt mijn motor vast, dus heb ik een andere moeten zoeken en heb nu 1 gevonden met 50 000km erop met een jaar garantie. Heb ondetussen nog een stuurstang vervangen ook, Met het gevolg dat de meeste dingen van in het begin die kapot waren nog steeds kapot zijn :D , maar ik rijd er nu al terug een klein half jaar mee rustig opt gemakske en er is eigenlijk niets meer bijgekomen, maar ermee rijden blijft feest. Grtz to all the van addicts


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: wo jun 18, 2008 17:08 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jun 11, 2008 22:12
Berichten: 198
Woonplaats: sint jozef de geite (hooglede)
Koffietje schreef:
Welkom op t forum , Denden. k Heb uw Van al een paar keer zien staan in Blankenberge. Schone wagen, in elk geval. Het doet deugd om wat meer Noord-Westvlamingen in de club te krijgen.
Als ge nog miserie hebt met je Van, laat ons dan iets weten. Misschien kunnen we wat tips geven .

Zou het kunnen dat die Van uit Nederland komt?


Nee die komt van ergens van de kanten van hasselt dacht ik en mercie dak hier men vragen kwijt kan he, grtz


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: wo jun 18, 2008 21:17 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di apr 03, 2007 20:38
Berichten: 418
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Hé Denden,

Ik denk dat iedereen zijn steentje zal bijdragen in de garages...
Mijn Van is van 2000, en heb ook al wat items moeten vernieuwen, maar zoals je al eerder doorgeeft HET IS EN BLIJFT EEN PLEZIER OM TE VANNEN...
Tot op een meeting

Ed

_________________
Chevy Avalanche


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: do jun 19, 2008 09:24 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Oppassen met die aircopomp.
Bij die chevy's durft die aircopomp nogal eens vast te lopen. De aandrijfstang van de riem naar de pomp toe is iets te lang om gezond te zijn. Met als gevolg dat daar nogal eens speling durft op komen, wat wrijving veroorzaakt en er voor zorgt dat de kogels van de aandrijfstang te warm krijgen, vervormen en vastlopen. Daardoor sleept dan je riem over je airco.
Meestal als mensen merken dat ze dat mankement hebben, trekken ze gewoon de plug van de airco uit (aan de pomp zelf, gewoon kabeltjes lossnokken :mrgreen: ). Dan draait dat pompke in vrijloop waardoor de kans dat die vast geraakt, verkleint.(maar niet helemaal verdwijnt natuurlijk)
Airco werkt namelijk met een magneet. door die kabels los te trekken, neem je de elektriciteit weg waardoor de magneet ook niet meer werkt.
Dus als je wil dat je airco terug werkt, gewoon die kabeltjes terug vastzetten en je airco zal draaien. Maar ik zou je aanraden om die toch goed te laten bekijken alvorens die terug in gang te zetten.
Ik heb hetzelfde eens meegemaakt en ik denk dat ik wellicht 200 km gereden heb met een vastgelopen aircopomp. Aan hoge snelheden voel je dat niet en hoor je dat niet ook.

Een lekkende servopomp is makkelijk te vervangen. die pompjes op zich kosten niet zo heel veel. (200 euro?)

En wat bedoel je juist met "mijn motor liep vast"?

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: do jun 19, 2008 18:55 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jun 11, 2008 22:12
Berichten: 198
Woonplaats: sint jozef de geite (hooglede)
En wat bedoel je juist met "mijn motor liep vast"?[/quote]

die stekker van die airco pomp hebben we int begin al uitgetrokken, en van die sservo pomp die lekte nogal int begin, maar we hebben er is zo'n product ingedaan en sins dien lekt die dus niet meer, maar iik gaan is binnenkort die spanner van die riem moeten vervangen heb ik gehoord. En ja men motor is letterlijk vast gelopen ik heb hem op de brug zien staan en er was geen beweging meer in te krijgen, een hele hoop schelpen die gewoon vervormd waren en bijna verdwenen en een cilinder die die helemaal verleurd was, we denken dat die geen smering heeft gehad en zo is vastgelopen, heb het zelf gezien en het zag er echt niet goed uit, snik, grtz


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: i.m proud to drive my van
 Bericht Geplaatst: zo jun 22, 2008 23:17 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
welkom op het forum denden. Je zal hier vast wel veel bijleren en wij ook wel van jou :D
have fun en tot we de van op meeting eens in het echt mogen bewonderen!
greetz!

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron