Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worden
 Bericht Geplaatst: do okt 24, 2013 22:14 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: wo okt 23, 2013 16:02
Berichten: 8
Woonplaats: 1653 dworp
hey ben ronny sinds 2weken niet zo trotse eigenaar van een chevrolet express bwj2000
de eerste dag lpg was leeg heb deze savonds dan volgetankt met 80l toen ik ehem kocht dus paar dagen op benzine gereden te hebben
afspraak gemaakt in geel voor controle van de tank was ergens probleem met vulling gaf aan da hij leeg was dat hebben ze dan gerepareerd 100euro blij dat de prijs nog mee viel rijd dus 120km terug naar huis
onderweg problemen kraken en schuren en bijna niet vooruit gaan dus ga kijken vol olie onder men wagen van de boite
heb deze nog met geluk en veel moeite thuis gekregen nu staat hij hier in pn en d gaat hij vooruit in 32 of 1 krijg ik hem niet meer en in r gebeurt er niks vorige eigenaar ook lid geweest hier nu pas ondekt vertelde der is niks aan toen ik er mee reed nu lees ik dat hij deze al 2maal heeft gereviseerd dus heb er eigenlijk wel mijn bedenkingen bij het gaat over Magyar71 ben echt hopeloos nu maar hoop dat dit snel inorde komt en ik volwaardig lid kan worden maar dan wel als trotse eigenaar
mvg


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: do okt 24, 2013 23:36 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Het Blauw Vannerke.
Welkom hier.
Macgyar is ons inderdaad bekend maar de Van minder.
Doet dit probleem zich ook voor op benzine of enkel op gas?
Enja die olievlekken onder de wagen doen niks goeds vermoeden.
Wil graag helpen zoeken naar de mogelijke oorzaken om je tot een trotse Vanner te behelpen.
Kun je soms eens een persoonlijke bijeenkomst geraken?
We helpen je graag.
Ook voor het lidmaatschap kan ik je desgewenst wel helpen. :wink:

Grtz, Macgyver.
En p.s de moed niet verliezen hé.
Eens je Vanneke terug op punt staat wil je niks anders meer :D

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: vr okt 25, 2013 00:04 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: wo okt 23, 2013 16:02
Berichten: 8
Woonplaats: 1653 dworp
Macgyver schreef:
Het Blauw Vannerke.
Welkom hier.
Macgyar is ons inderdaad bekend maar de Van minder.
Doet dit probleem zich ook voor op benzine of enkel op gas?
Enja die olievlekken onder de wagen doen niks goeds vermoeden.
Wil graag helpen zoeken naar de mogelijke oorzaken om je tot een trotse Vanner te behelpen.
Kun je soms eens een persoonlijke bijeenkomst geraken?
We helpen je graag.
Ook voor het lidmaatschap kan ik je desgewenst wel helpen. :wink:

Grtz, Macgyver.
En p.s de moed niet verliezen hé.
Eens je Vanneke terug op punt staat wil je niks anders meer :D


ja op benzine en gas
ben echt blij met je hulp
en moest je me kunnen helpen met lid worden zou ik dit zeker aanvaarden
zou wel naar een meeting willen komen maar dan met men vrouw haar auto en spijtig genoeg niet met men van :cry:


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: vr okt 25, 2013 15:40 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di dec 06, 2011 08:55
Berichten: 108
Woonplaats: Aalst (Herdersem)
Hey Blauw Vannerke,

Welkom hier! Spijtig dat je op die manier moet starten, maat, maar ik heb me tot mijn scha en schande op dezelfde manier laten pakken (maar dan in verband met koetswerk).

De moed niet opgeven want zoals Mac zegt: eens alles gaat zoals het hoort, wil je niks anders meer. Je zal hier ongetwijfeld de juiste mensen vinden met een gezonde interesse om je te helpen! Mac is er eentje van, altijd bereid te helpen waar hij kan.

Veel sterkte vriend en misschien tot binnenkort eens live!

complementen en tot in den droi
Cliff


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: vr okt 25, 2013 17:16 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: wo okt 23, 2013 16:02
Berichten: 8
Woonplaats: 1653 dworp
Silver Bullet schreef:
Hey Blauw Vannerke,

Welkom hier! Spijtig dat je op die manier moet starten, maat, maar ik heb me tot mijn scha en schande op dezelfde manier laten pakken (maar dan in verband met koetswerk).

De moed niet opgeven want zoals Mac zegt: eens alles gaat zoals het hoort, wil je niks anders meer. Je zal hier ongetwijfeld de juiste mensen vinden met een gezonde interesse om je te helpen! Mac is er eentje van, altijd bereid te helpen waar hij kan.

Veel sterkte vriend en misschien tot binnenkort eens live!

complementen en tot in den droi
Cliff


NEE DE MOED ZAL IK NIET DIRECT LATEN VALLEN
IK WIL EN ZAL VAN RIJDEN
ben momenteel een dapanage aant zoeken om de van naar ede in nl te brengen daar doen ze revisie 900 euro verzwaardere 200e en afhalen en opzetten 300e

en hopelijk snel tot live ontmoeting


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: di okt 29, 2013 17:48 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di dec 09, 2008 21:40
Berichten: 1708
Woonplaats: Desteldonk Oost-Vlaanderen
Hej, da klinkt idd als een kapotte boite. Zijn ze wel gevoelig aan allemaal. Goed onderhoud en dito rijstijl zijn wel belangrijk met zo een boite en van. Ikzelf heb het ook gehad. Ze zelf ervanonder gehaald, naar onzen Amtrans gebracht en na revisie er weer onder gepleurd. Sindsdien geen problemen meer gehad. Succes

_________________
Dreams in silent progress...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: di okt 29, 2013 18:08 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: wo okt 23, 2013 16:02
Berichten: 8
Woonplaats: 1653 dworp
Geert DP schreef:
Hej, da klinkt idd als een kapotte boite. Zijn ze wel gevoelig aan allemaal. Goed onderhoud en dito rijstijl zijn wel belangrijk met zo een boite en van. Ikzelf heb het ook gehad. Ze zelf ervanonder gehaald, naar onzen Amtrans gebracht en na revisie er weer onder gepleurd. Sindsdien geen problemen meer gehad. Succes


EN HOE HAAL JE DEZE ERAF EN MET WELK GERIEF EN IK DENK DAT AMTRANS NIET MEER BESTAAT GERAAK NIET OP ZIJN SITE EN KRIJG GEEN REACTIE VIA EMAIL
GREATS RONNY


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: wo okt 30, 2013 18:17 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di okt 29, 2013 19:20
Berichten: 78
een boite probleem is nu eens iets waar ik me tminste zorgen om maak, das gewoon een onderdeel dat te herstellen of vervangen is, en vrij betaalbaar,, liever een boite dan een motor of een hoop koetswerk.
afhalen kan je zelf als je handig bent , aandrijfas los, boite los en met enkele kricken wat balkjes en wat hulp is dat geval vrij eenvoudig achteruit te schuiven. gewoon durven beginnen , voorzichtig terugplaatsen , zien dat ze goed aansluit op je blok als je ze terug inschuift zonder dat je ze moet dicht of tegenaandraaien dmv de bouten.

er zijn helaas veel firma's die reviseren en die het niet volledig doen,
een goed adres is er in wingene,,ATS, daar slijpen ze tenminste ook de koppelomvormer open reviseren ze die lassen hem weer dicht en balanceren hem. prijs is zo ergens wat je opsomt.

het geluid dat jij hoort ken ik, ook meegemaakt, dat zijn gewoon versleten koppelbanden, je boite heeft zen kilometers gehad, de verkoper kon dit niet echt weten, ik ben zo ook een paar weken na de aankoop van een amerikaan net nog thuisgeraakt tegen 10/uur met schurend metaalgeluid,,, na revisie was em gelijk nieuw.
olie onder de boite is wel vreemd, normaal is dat niet het geval bij een versleten boite, lijkt eerder iets defect,, je zou kunnen proberen of het niet gewoon een te laag oliepeil is nu waardoor ze niet meer werkt. het lek kan simpel zijn of erger,,,
ook goed om weten is ,, zeker als je zelf je boite terugplaatst,,,
je kan dmv het vacuumcanister de boite laten schakelen op het toerental dat je wil,, tkan soms nodig zijn om daar wat te tunen,, zeker als ze dat canister vervangen hebben. das stuff dat je allemaal op internet terug kan vinden,,, al doende leert men


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hey zou me graag voorstellen en ook volwaardig lid worde
 Bericht Geplaatst: do nov 07, 2013 03:11 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: wo okt 23, 2013 16:02
Berichten: 8
Woonplaats: 1653 dworp
van-man schreef:
een boite probleem is nu eens iets waar ik me tminste zorgen om maak, das gewoon een onderdeel dat te herstellen of vervangen is, en vrij betaalbaar,, liever een boite dan een motor of een hoop koetswerk.
afhalen kan je zelf als je handig bent , aandrijfas los, boite los en met enkele kricken wat balkjes en wat hulp is dat geval vrij eenvoudig achteruit te schuiven. gewoon durven beginnen , voorzichtig terugplaatsen , zien dat ze goed aansluit op je blok als je ze terug inschuift zonder dat je ze moet dicht of tegenaandraaien dmv de bouten.

er zijn helaas veel firma's die reviseren en die het niet volledig doen,
een goed adres is er in wingene,,ATS, daar slijpen ze tenminste ook de koppelomvormer open reviseren ze die lassen hem weer dicht en balanceren hem. prijs is zo ergens wat je opsomt.

het geluid dat jij hoort ken ik, ook meegemaakt, dat zijn gewoon versleten koppelbanden, je boite heeft zen kilometers gehad, de verkoper kon dit niet echt weten, ik ben zo ook een paar weken na de aankoop van een amerikaan net nog thuisgeraakt tegen 10/uur met schurend metaalgeluid,,, na revisie was em gelijk nieuw.
olie onder de boite is wel vreemd, normaal is dat niet het geval bij een versleten boite, lijkt eerder iets defect,, je zou kunnen proberen of het niet gewoon een te laag oliepeil is nu waardoor ze niet meer werkt. het lek kan simpel zijn of erger,,,
ook goed om weten is ,, zeker als je zelf je boite terugplaatst,,,
je kan dmv het vacuumcanister de boite laten schakelen op het toerental dat je wil,, tkan soms nodig zijn om daar wat te tunen,, zeker als ze dat canister vervangen hebben. das stuff dat je allemaal op internet terug kan vinden,,, al doende leert men
HEY BEDANKT VOOR DE UITLEG HEB NIEMEND DIE ER MIJ BIJ KAN HELPEN EN MET OLIE IS HET NIET ECHT OPGELOST KAN VOORUIT MET GESCHUREND GELUID MAAR NIET ACHTERUIT HEB NU EEN BEDRIJF IN ZULTE GEVONDEN DIE OOK TAKELEN 60EURO PER UUR
SPIJTIGE IS HIJ KON NOG GEEN PRIJS GEVEN DIT IS WAT HIJ STUURDE ....Reparaties kunnen oplopen tot € 3000 maar u moet begrijpen dat dit er echt naar slaan is zonder diepgaand onderzoek. .... HET GAAT HIER OM garage neirynck IN ZULTE
IS ER IEMAND MET GOEDE ERVARINGEN MET DEZE FIRMA
MVG


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron