Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: di maart 20, 2012 23:48 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di maart 20, 2012 18:46
Berichten: 15
Woonplaats: schaffen diest
Hey allemaal ,

Wij zijn Eric en Renée en sinds vorige zomer de eigenaars van een dodge b150.
onze leeftijd : midden 40
wonen sinds februari een jaar in Schaffen
hebben een 20-jarige zoon ,Koen
en een Duitse Herder,Rikky.
Motorijders ( Choppperkes)
We zijn nog volop aan verbouwingen bezig zijn in ons huisje en zijn gezwicht voor de charme van een Amerikaan in de hoop dat we samen met Rikky er op uit kunnen trekken wanneer het ons past .
Na lang twijfelen een Van gekocht en we dachten zeker te spelen door die te kopen bij een handelaar in Hechtel Eksel (want die gaf een jaar garantie )
Jammer genoeg heeft de Van al meer tijd door gebracht in die zijn garage dan dat we er van hebben kunnen genieten.... .
Ook momenteel staat hij daar dus al weer enkele weken , hopelijk krijgen we hem nu terug en is hij eindelijk mechanisch in orde zodat we hem verder kunnen afwerken en er van kunnen genieten ... .

ik probeerde als bijlage een foto te plaatsen van de Van

grtzzz


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

_________________
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that’s why it is called the present!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 03:50 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo dec 11, 2011 02:01
Berichten: 240
Woonplaats: zele
welkom op de forum ik hoop dat hij in orde komt en dat je veel plezier aan beleeft


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 05:16 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
welkom hier.

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 08:53 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Welkom op dit forum.

Hechtel-Eksel?

Die komt van CDC zeker?

Zou ik persoonlijk nooit iets kopen.

Veel succes met je Dodge!

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 10:28 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di maart 20, 2012 18:46
Berichten: 15
Woonplaats: schaffen diest
nee, komt van PK cars .
ik denk niet dat het aan de goodwill daar ligt maar ik vrees dat ze gewoon niet de nodige kennis hebben ook al beweren ze bij hoog en laag dat ze er alles van kennen .
Koen hier is na zijn studie wetenschappen chemie overgestapt naar opleiding garagist via Syntra en doet nu zijn 2e j stage in een off Fordgarage. Als hij mee gaat naar de garage blijkt hij soms meer te weten dan die mannen daar.... Er staat daar hoofdzakelijk Dodge te koop dus we dachten hier zitten we goed :oops:
Als we eerder op dit forum terecht gekomen waren hadden we hier kunnen advies vragen voor de koop maar ja .. te laat
Oorspronkelijk zou de Van uit massachusetts komen en de vorige eigenaar zou uit Diksmuide zijn. Misschien dat iemand hier hem wel herkent :wink:


grtz

Eric en Renée

_________________
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that’s why it is called the present!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 13:47 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
leuke van! welkom hier!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 20:18 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo mei 29, 2011 10:18
Berichten: 278
welkom bij de gekke bende ,en een mooie van trouwens van welk bouwjaar is de Van trouwens

_________________
GMC savana explorer limited '97

Love My Big Beauty


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 20:42 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za aug 02, 2008 13:59
Berichten: 152
Woonplaats: Temse
welkom , veel plezier hier en met de Dodge heb de zelfde (bj 99)


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 21:33 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jan 31, 2011 22:59
Berichten: 529
Woonplaats: Escanaffles
Amai, chiek, da blijft hier maar groeien en daar is niemand kwaad op !! lol

Hopelijk eens tot op een meeting??

Steve :mrgreen:

_________________
http://www.hobbypapillon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 21:39 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma nov 10, 2008 19:00
Berichten: 152
Woonplaats: sint-niklaas
welkom hier, hopelijk komt alles snel in orde en kan je genieten van de mooie van.
Er is bijna niets leuker dan met een van rijden, het is even zalig als met de moto rijden. :wink:

_________________
SEE YOU ON THE ROAD SOMEWHERE...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 21:41 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di maart 20, 2012 18:46
Berichten: 15
Woonplaats: schaffen diest
Als ze bij PK zorgen dat de Van betrouwbaar is dan komen we graag es naar een meeting !
Vrijdag zouden we meer moeten weten van de garage.
Ik durf er niet op te wedden maar hoop dat er eindelijk schot in de zaak komt.
Na bijna een jaar mag t daar wa vooruit gaan denk da we zowiezo es langsgaan zaterdag, beetje druk op de ketel zetten ;-)



grtz en hopelijk tot gauw

_________________
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that’s why it is called the present!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 21:47 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jan 31, 2011 22:59
Berichten: 529
Woonplaats: Escanaffles
Hebt gelijk da ge een beetje pusched, tis toch allemaal garantie hoop ik??

Wat scheelt er precies aan misschien? Voor nen dodge is het wel altijd iets moeilijker stukken te vinden dan voor een Chevy of GMC.

Steve :roll:

_________________
http://www.hobbypapillon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 22:27 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di maart 20, 2012 18:46
Berichten: 15
Woonplaats: schaffen diest
tja waar zullen we beginnen :roll:
Toen we hem kochten planden we een rit naar zeeland, met medeweten van de garagist.
Onderweg bleek er een probleem met de koeling en de boite.
Pjotr ( die bij de verkoop Peter heette) zei toen dat de Van een jaartje stil stond bij hem en dat daardoor mssch wel wa probleempjes ontstaan waren en dat ze die bij nazicht waarschijnlijk niet gezien hadden... dus hij zou dat wel in orde brengen.
Oplappen ja, niet echt naar behoren maken want problemen komen weer boven.
Na enige langdurige bezoeken ginder en uiteindelijk een aangetekend schrijven van onze kant steken er grote koeling en andere boite in .
Op weg naar huis gaat plots o/d branden wat volgens handleiding voorbode is van overhitting. Wij dus weer mooi aan de kant; gebeld naar Pjotr . Hij kon ni komen takelen maar zei kom maar af met nodige tussenstops om te koelen eventuele extra stukken waren voor zijn rekening zei hij. Dus wij voorzichtig richting Hechtel-Eksel met veeeeeeel tussenstops want tja was ni ons bedoeling de Van helemaal nr de vaantjes te helpen.
Toen vond hij geen onderdelen; dus wij via Koen navraag doen en we kwamen uit bij amtrans en American Car Recycling in Axel. Wij geven adressen door , hij belooft te maken maar wel met stukken van zijn leverancier :? .
Sindsdien eigenlijk steeds hetzelfde verhaal, problemen met de boite duiken steeds weer op.
Intussen blijkt de klep tss de 2 gastanks te haperen dus moet hij dat ook laten maken ( kan en mag hij niet zelf )
Wij hebben ook gevraagd om onderkant hier en daar op te lassen ( veronderstel dat dit op onze kosten zal zijn ) want we hebben de Van gekocht om te genieten en ondat we houden van deze wagens en hun charme en we willen er jaren van kunnen genieten.
In t begin was t de bedoeling dat ik ( Renée/ Moefel) met de Van zou gaan werken maar we hebben maar een Focus bijgekocht anders was ik ni dikwijls op t werk geraakt vrees ik .
Verwarming werkt maar gaat alleen aan de voeten en richting ruit. Hij heeft nu gezegd dat hij die niet maakt want dan moet hele dashbord eruit en hij heeft er naar zijn goessting al te veel geld aan verloren en wil die werkuren ni doen op zijn kosten want da s toch iets da ni echt nodig is zegt hij.
Wij hebben bewust gekocht bij handelaar in de wetenschap dat we meer betaalde dan bij particulier maar dachten dat we dan geen problemen zouden hebben ...DOMDOMDOM.
Eerlijk gezegd mijn geduld en de garantie nadert zijn einde en als de Van nu niet naar behoren werkt dan schakel ik rechtsbijstand in denk ik. Genoeg geduld en begrip opgebracht denk ik .
Voorruit was gescheurd bij aankoop en is door hem vervangen , ook da s een verhaal op zich maar is uiteindelijk in orde gekomen.
Hopelijk komt nu de rest ook in orde en kunnen we es naar een meet komen, ik kijk er naar uit !

grtz

_________________
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that’s why it is called the present!


Laatst bijgewerkt door Moefel op ma maart 26, 2012 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: wo maart 21, 2012 23:03 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jan 31, 2011 22:59
Berichten: 529
Woonplaats: Escanaffles
Amai,

Das een hele boterham en eigenlijk jammer te horen, zeker wanneer dit jullie eerste Van koop is moet dit een enorme tegenslag zijn !! Wijzelf hebben het geluk gehad een lage prijs te betalen voor een Van bij handelaar met ook 1 jaar garantie en heeft bij men panne in december eerlijk gehandeld !! Het maakt dus echt uit waar je hem koopt en of de handelaar er verstand van heeft.

Hopelijk komt alles nu toch op zen pootjes terecht want bij juridische zever zijt ge nen helen toer op en das eigenlijk bij de aankoop van een droomVan zeker ni de bedoeling.

Steve :oops: :oops: :oops: :oops:

_________________
http://www.hobbypapillon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Eric en Renée
 Bericht Geplaatst: do maart 22, 2012 21:25 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za aug 25, 2007 14:05
Berichten: 183
Woonplaats: Buggenhout
alvast welkom


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron