Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: do sep 23, 2010 19:19 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 27, 2007 16:40
Berichten: 904
Woonplaats: Deinze Oost vlaanderen
wees welgekomen en veel geluk mee die papierhandel ( ge moet er mij niet over spreken)

Grt Bleuke

_________________
AfbeeldingCHEVY 5.7 GLADIATOR CONVERSION VAN

LIFE IS GREAT WHEN YOU DRIVE A V8


BALUBA Conversions inc.

COTD's Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: vr sep 24, 2010 12:34 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
ge ga da nooit nie anders zien ze, ade uitkijkt naar iets hebde altijd miserie


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen(update)
 Bericht Geplaatst: vr sep 24, 2010 14:13 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
twillem schreef:
Op dit moment vertrekken de schepen pas als ze vol zijn


Inderdaad!
En omdat de auto industrie serieus te lijden heeft onder de economische crisis (want die is nog lang niet voorbij ongeacht de positieve berichten in de media) geraken de schepen van rederijen zoals "Grimaldi" of "NYK" amper vol.
Als je de autokaaien in de haven haven Antwerpen bekijkt (zoals AET en ICO) staan ze soms wekenlang vrij leeg en wordt er telkens gewacht tot er voldoende lading (lees: autos) wordt aangevoerd. Als er dan genoeg lading is laten ze een paar schepen aanmeren die dan op een goeie 2 dagen worden volgeladen met autos en dan is het soms weer een week of 2-3 wachten tot er genoeg lading voorzien is. En dan wil ik ook nog even vermelden dat de haven van Antwerpen meer een transfer haven is en dat er hierdoor iets meer werk is dan in andere havens.
In New York bijvoorbeeld zijn de havenarbeiders van armoede al begonnen met het laden van proviand voor cruise schepen omdat er anders te weinig werk is. Zo erg is het gelukkig nog niet bij ons maar het is wel een teken dat het nog lang niet in orde is met de economie zoals velen dikwijls wel denken. Integendeel! Voor 2011 wordt er zelfs wéér een terugval verwacht.

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: za okt 23, 2010 00:16 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo aug 25, 2010 12:24
Berichten: 152
Hoi Vanners , zo als belooft hier een update. helaas nog geen Van gezien. Ze stellen ons op de proef. alles is allemaal veel langer gaan duren als gehoopt.de Van is wel al in Belgie.Op dit moment zijn ze deze aan het klaar maken voor de homelogatie.Denk dat alles heel lang duurde omdat je iets heel graag wil hebben.Moet nog een weekje wachten voor ik hem eindelijk kan zien .Dus denk er nog wel een week of 4 op moet wachten eer ik hem kan mee nemen.Ik ontvang hem namelijk pas als hij op campeer kenteken staat.Over een week ga ik eindelijk zelf foto's kunnen maken en zal ik het niet laten deze ook hier met jullie te delen.

groet Willem.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: za okt 23, 2010 08:08 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma sep 27, 2010 17:21
Berichten: 34
Woonplaats: Lommel,Belgie
In Belgie is het verschrikkelijk wat homologatie enz. betreft. Toen wij onze Dodge uit Amerika gekocht hadden,was ie op een paar weken in Belgie maar heeft het een dik half jaar geduurd eer we aan het rijden waren,heel frustrerend :?
Ben blij dat onze Van al een 1,5j op Belgische bodem rondreed en we die hele procedure niet meer hebben hoeven doormaken...

_________________
Erwin&Inge

GMC Savana 5.7 '99

Afbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: za okt 23, 2010 12:32 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
je geduld zal beloond worden willem!
kan mij wel voorstellen dat het super lastig is te weten dat je Van al in België is maar dat je hem zelf nog niet eens eens kan gaan bekijken...
wachten duurt altijd te lang!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: zo okt 31, 2010 21:52 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo aug 25, 2010 12:24
Berichten: 152
Hoi vanners,

vandaag eindelijk de Van gezien en proef gereden.We hebben nog een mooie witte en een ford ecoline gezien maar we zijn bij de eerste keus gebleven.Echt superfijne wagens om mee te rijden.
Het is na veel wikken en wegen de blauwe geworden die jullie al eerder op foto's uit de usa hebben gezien.Ik stuur nog 2 plaatjes van de van ,maar nu op belgische bodem.Nu hopen dat alle papierwerk wat vooruit gaat en we binnen een week of 4 de auto op naam kunnen zetten en echt eigenaar worden.Wij gaan het straks na men werk nog even alvast vieren met een lekkere DUVEL :D

Groet Willem en Anja.
Bijlage:
GetAttachment[2].jpg
Bijlage:
GetAttachment[1].jpg


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: zo okt 31, 2010 21:55 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Hey Twillem,
Ziet er een mooie Van uit, mooi kleurtje ook.
Een kleur die je niet veel tegenkomt.
Echt mooi, en speciaal.
Succes met het verloop van de aankoop.

Groeten, en tot Vans , Macgyver

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: zo okt 31, 2010 22:20 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo aug 25, 2010 12:24
Berichten: 152
Thx , ik heb ook echt op gevoel gekozen en deze voelde speciaal aan.Al was de witte ook zeer mooi.Heb helaas moeten kiezen en heb ze niet alle 2 kunnen nemen.

Voor allen nog veel fun op de BBQ

groeten


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: zo okt 31, 2010 22:47 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
mooie van, veel leute ermee :D

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: do nov 25, 2010 01:28 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo aug 25, 2010 12:24
Berichten: 152
Weer een stapje verder.De homologatie is er door met goed gevolg en is als Campeerauto in Belgie geemigreerd :D

Nu even op de papieren wachten en nog een paar klusjes laten uitvoeren.

Die mannen die er dagelijks in zitten krijgen er echt wel gang in zeg, heb al verhalen van maanden gehoord .Pfff


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: do nov 25, 2010 02:51 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Allé,
het verwonderd me eigenlijk ook dat het zo vlot is gegaan bij jouw.
Dik in orde, ge kunt bijna cruisen. :D

P.s. langs welke weg heb jij je Van ingeschreven?

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: do nov 25, 2010 03:09 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo aug 25, 2010 12:24
Berichten: 152
eigenlijk moet ik niks doen en heb ook nog niks anders gedaan als een overeenkomst gemaakt met de invoerder verkoper.Noem het een optie op de Van ,die nog uit de USA moest komen.
De auto zou hoe dan ook naar Belgie komen ,maar ik kon er vanuit gaan dat hij onder bepaalde voorwaarde van mij zal worden.Zoals als, de homologatie en het op Kampeerkenteken zetten.We hebben de auto gezien nadat hij was aangekomen en hebben toen echt het ja woord gegeven.Nu was ik verplicht hem na de paperassen te kopen.
wat nu overblijft is het zelfde als een 2e hands wagen bij een garage kopen.Als ik het goed begrepen heb is dat keuringsvrij platen aanvragen.
Het feit dat ik niks heb moeten doen zal natuurlijk wel in de prijs meegenomen zijn :roll:
Ik heb inmiddels begrepen van mijn verzekerings man ,dat hij als ik de papieren heb hij de platen op 1 dag kan regelen.Nu maar hopen dat ze passen.heb begrepen dat ze te groot zijn voor de achterdeur

Groet Willem


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: do nov 25, 2010 20:47 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: wo apr 15, 2009 20:55
Berichten: 119
Hoi willem,

Altijd fijn om namen van goede bedrijven te kennen. Je mag dus gerust je verkoper met naam noemen hier hoor...

Greetz


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Even voorstellen
 Bericht Geplaatst: do nov 25, 2010 22:26 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo aug 25, 2010 12:24
Berichten: 152
Als alles achter de rug is zal ik weten of het goed is ,vaak begint het pas als er aanspraak op de garantie nodig is.Helaas kan ik niet zeggen dat alle mensen in de auto wereld netjes doen wat ze moeten ,maar tot nu toe ben ik erg positief over mijn contacten met deze. ben erg voorzichtig ,heb helaas al ervaring dat na de betaling de sfeer anders is.

Ik heb de wagen via Herman de Wit uit Begijnendijk.Een fijne mens en altijd gedaan wat is afgesproken en wij natuurlijk ook.

Groet Willem


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron