Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Chevy G20 Lowtop
 Bericht Geplaatst: di dec 08, 2015 17:45 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do mei 08, 2008 20:31
Berichten: 1009
Woonplaats: Gentbrugge
posten maar zou ik zeggen, kijk er naar uit om hem in levende lijve te zien. Succes met de verdere werkzaamheden .

_________________
Don't drive faster than your guardian angel can fly


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Chevy G20 Lowtop
 Bericht Geplaatst: zo dec 03, 2017 14:28 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di feb 25, 2014 22:13
Berichten: 10
Na een hele tijd dan toch weer actie, 2 jaar is voorbij gevlogen... Dat stuk onder de deur is intussen in orde. Ik heb dan nog een paar maand gewacht om naar de keuring te gaan. Ik heb gewacht tot 2 maand voor de normale datum. donderdag was het dan zover. Daar ik niet ongekeurd wou rondrijden, heb ik de co niet laten afregelen. Ik dacht, ik heb dan 14 dagen na de keuring om daar dan voor te kijken en dan opnieuw te gaan. Maar tegen alle verwachtingen in, groene kaart! We zijn dus nu weer goed voor een jaar en 2 maanden. :D
Foto's van de reparatie onder de deur volgen nog.
Jullie dachten waarschijnlijk dat jullie me hier niet meer gingen zien, maar ik blijf de van koesteren, al duurt het allemaal wat lang soms. Ik moet ook "bekennen" dat er intussen nog een Chrysler Lebaron en een Mercedes 560sec zijn bijgekomen. Dat verklaart ook waarom het allemaal wat langer duurt. :D
Nu bezig met de vergunningstoestanden om ons tuinhuis te vervangen door een geïsoleerde garage/werkplaats zodat ik in de winter ook wat tijd kan spenderen om de oldies op te knappen.
Wordt vervolgd...


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron