kan bijna niets anders zijn als "geen ontsteking".
als je het contact opzet en dan em op gas zet met de schakelaar, hoor je dan je afsluiters openen? zo ja dan werkt je elektrische systeem van je gasinstallatie,,
zo ja, dan krijgt em gas en MOET hij starten als er vonken zijn , zelfs een slechte vonk geeft dan minstens een backfire of een flinke knal.
begin met een multimeter de spanningen te checken op de bobijn en met ook eens of het lpg beveiligingssysteem onder spanning staat, bij de mijne is ook de bobijn onderbroken als iets fout gaat. ik weet wel niet of dit ook op benzine onderbroken kan zijn als je lpg veiligheids relais defect zou zijn,,,,, ik ben plots stilgevallen op gas toen ik op weg naar de keuring was,, de afsluiter deed de zekering aan de verdamper springen maar ik kon wel nog op benzine rijden, maar het gedeelt van het relais had wel nog spanning dus de relais deed toen nog stroom naar de bobinne,,, toen ik de afsluiter zekering overbrugde smolten de draden in men vingers,,, afsluiter defect dus,,,
ik vermoed de bedrading van de lpg dus ,, omdat dat vaak een knoeiboel is ,,en zeker het systeem dat in mijn 94er zit dat ook de bobine onderbreekt,, ik heb daar al kuis in gehouden
nieuwe draden, mooie solderingen, deftige fichekes en krimpkous een goede zekeringhouder.
wat ze in een wagen soms durven insteken,,,prutsers. kijk bij jou dus zeker na of die keuzeschakelaar onder stroom staat.en zoek verborgen zekeingen,, als je er eentje gesprongen vind heeft dat een oorzaak,,,