Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: stilvallen
 Bericht Geplaatst: ma mei 30, 2011 12:05 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 11, 2011 00:45
Berichten: 47
joe de manne

Heb troubles mee de van! Probleem is een 2 weken terug begonnen!! Zal probere een lang verhaal kort te maken!!

Het begon mee men bedrading dat beginnen branden is door menne sigarettenaansteker! Er had in het verleden ne slimme ne rechtstreekse + van batt naar den aansteker gelegd, mee alle gevolgen vandien toen ik men sigaret wou in brand doen!! Heel den otto onder den doemp en nen hoop bedrading weggesmolten!! Na een paar uurkes soldeer werk alles terug netjes in orde gebracht en alles werkte terug perfect, nen hoop overtollige bedrading eruit gekieperd, ook vanvoor aan de motor waar bedrading bijgelegd was voor extra mistlampekes, zeker niet volgens de regels van de kunst!

Per ongeluk in men enthousiasme had ik ook al de relais van de gasinstalatie uitgetrokken en was bijna aan het knippen toen ik zag dat dat gene relais van de mistlampekes was :oops:
Daar dus alles netjes terug gemonteerd!!!!

Toen een testritteke gaan doen om te zien of alles nog werkte en alles ging perfect, behalve men SES lampje da ging branden!! Ikke terug den hof op! Zowel hier als bij onze nederlandse vrienden het forum doorpluisd en volgens de antwoorden die ik kon vinden de Batt even afgekoppeld zodat de computer zich kon resetten. Van in gang, lampje uit ikke dolgelukkig! Terug testritje gaan doen, juist den hof af en poef STIL!!! :evil: Geen leven meer in te krijgen!!

Todat ik eens mee de bedrading van de gasrelais rammelede, tik en in gang!!

Dus ik alle bedrading nagezien, contactjes relais opgekuist en alles marcheerde terug perfect!! Van laten uitlezen omdat men SES lampje was gaan branden en idd foutmelding was te arm afgesteld!

1week geen enkel probleem gehad en toen ineens poef stil :cry: Direct mee de relais gerammeld en tik in gang :shock:

Alles nog eens nagezien en bleek het vijsje waar de massa draad voor de relais aanzit een beetje los te staan, ikke vastgedraaid en wederom geen enkel probleem meer!!


Tot gisterenavond!!!!! Wederom poef stil!! Mee de relais gerammeld tik en in gang! 100meter poef stil :evil: :evil: zo nekeer of 30!!!!!!!!! ondertussen al familie gemobiliseerde voor mee startkabels te starten want men batteryke had niveel goesting nemeer!


Rammel ik mee de relais tik en in gang, rammel ik niet mee de relais geen leven in te krijgen!!

Den 30ste keer dat hem stilviel de nog is de startkabels moeten aandoen, ik rammel mee de relais en vraag me niet hoe maar de second datem starte hoorde ik direct en zei ook direct tegen men zus van "het is in orde nu" en effectief zonder problemen tot thuis gereden en deze morgen ook nog mee weg geweest zonder enig probleem!!!

Ben aan den auto gamma gestopt en heb er een nieuwe relais ingeplugd en alles werkt nog steeds perfect!!


Enige rariteit is: lampje van de handrem blijft altijd branden (is alzo van toen ik hem kocht en krijg het langs geen kanten uit, alles al nagezien) en gisteren flikkerde het altijd onder het rijden, van de second toen ik zei tis gelmaakt bleef het lampje terug branden!!


Nen hele lange uitleg voor wss ergens een prul da ni goe meer is maa ge kunt er soms zot van worden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Iemand enige ervaring mee :mrgreen: ?


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron