Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 09:33 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di apr 03, 2007 20:38
Berichten: 418
Woonplaats: Oost Vlaanderen
Aangezien ik hier veel bangmakerij lees op het forum, wat betreft onze VAN-keuring...
Hier mijn ervaring...
Deze morgen om 07.00 uur was ik ALLEEN aan de keuring bij de afdeling lichte vracht enz....dus 3 man sterk om mijn van te keuren...
- Geen sprake van volle of halfvolle gas-benzine tank...
- Geen sprake van Tafeltje, wasbak, vuurtje of wat dan ook...Ze hebben zelfs geen enkele deur open gedaan...
-Ze hebben wel " tja 3 man " goed alles nagekeken onderaan, tevens remmen ophanging enz...
-Wat op mijn uiteindelijke verslag staat....lichten niet conform aan de wettelijke bepalingen...dit te herstellen zonder herkeuring...tja de extra LEDLICHTEN zijn dat.

-Wij spreken hier over een keuringsstation in GENT....
-Een jaar terug was dit niet anders....

-Betaalde € 47,50


- Ik weet ook dat alle stations niet hetzelfde zijn, maar hier wordt soms flink overdreven.

GRTZ

Ed

_________________
Chevy Avalanche


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 13:43 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo sep 07, 2008 21:23
Berichten: 664
Waar ben je geweest IN GENT er zijn er 3?

_________________
Some people are still alive, because it's against the law to kill them


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 16:10 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Mja, "ferm overdreven"...das dan jouw eigen ervaring.

In brugge kom je er met een halve gastank al niet door. Dus kunnen we in feite stellen dat ze in gent hun werk maar half gedaan hebben.
In brugge zullen ze die ledlichten doorlaten, als je kan aantonen dat je die kan uitschakelen en enkel voor meetings gebruikt.
En in Brugge kost een keuring maar 31 euro.

't Feit dat je geen tafeltje en dergelijke moest hebben, toont ook aan dat ze maar half werk gedaan hebben.

Dus misschien overdrijven wij allemaal wel een beetje...maar jij hebt gewoon geluk gehad dat ze laks waren en er u zonder al te veel tam tam doorgelaten hebben.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 17:37 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
bij ons kijken ze er ook niet naar, maar als je controle hebt langs de weg van de vroegere douaniers gaan ze die campeeruitrusting wel controleren en dan begint het spel. met die benzine en gastank zijn ze laks in de keuring heb ik ondervonden, benzine stond maar 25% gevuld en niets over gezegd toen ik ging voor weging.

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 20:26 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di apr 03, 2007 20:38
Berichten: 418
Woonplaats: Oost Vlaanderen
zotten dré odb schreef:
Waar ben je geweest IN GENT er zijn er 3?


Wondelgem Dré....

_________________
Chevy Avalanche


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 20:42 
Wondelgem...was der toevallig gene rosse bij?
Da s ene da k ken van vroeger... (heeft nog zot gelopen van mij :lol: )

Mja, ik heb gene van, maar ik merk ook wel da t enorm verschilt van waar ge gaat, zenne! In Wondelgem zijn ze lakser dan in diene aan den R4 bijvoorbeeld, en dan nog: aan den R4 is t te zien wie dade hebt: diene ene oude zoekt bij mij gelijk altijd tot hij iets vind en als ik nen andere vast heb, ben k er altijd van den eerste keer door zonder stek...

Bovendien denk ik ook da t enorm afhangt van hoe da ze zich voelen, zenne, den ene keer gaan ze veel langer bij uw auto stilstaan dan den andere keer, en soms lopen ze gepiqueerd door de lange wachtrijen ofzo waardoor ze sneller vitten op iets en je afkeuren ofzo...

Ik vergelijk da altij een beke me een soort lotto: den goeie vast hebbe op den goeie moment op ne vo hem goeie dag... das een kansspel op den duur, é.

Ahja, btw: over gent gesproken: als je t nieuws wa volgt: diene auto da in de vaart is gereden van de week (de twee gasten zijn trouwens allebei dood :( ), der stond in de krant vandaag weer een artikel over, ik citeer even:
'op dat keuringsbewijs staan maar liefst zeven gebreken vermeld. Die moesten volgens het keuringscentrum nauwlettend in het oog gehouden worden. Het gaat onder meer om slecht werkende schijremmen, remblokjes, een spelen op de stuurgewrichten en op de stuurbevestiging en slijtage van de banden. Ik vraag mij af hoe die wagen een kleine twee maanden geleden door de keuring is geraakt'
Da s wat de peter van die gasten in de krant zegt...
En ik haal dit hier even aan ter illustratie van een voorbeeld van mogelijke (want ik weet dat het een krantenartikel is en da het ma ene kant van t verhaal is) laksheid van een Gents keuringsstation (die gasten zijn hier van bij mij in de buurt, hun wagen is dus zo goed als zeker in gent gekeurd geweest)... Dus dan heb ik liever da ze strenger zijn, zoals in Brugge blijkbaar het geval is...


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 22:11 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo sep 07, 2008 21:23
Berichten: 664
is jammer voorval van die jongens?
ik heb altijd al met opvallende auto's gereden en geloof mij ze hebben er u al uitgehaald nog voor je binnen rijdt, en heb het over een heel tijd voor da ze met de tuning keuring begonnen warre in de keurings stations, en ik denk da het met de Van's ook zo is, hoe meer je opvalt hoe meer aandacht ze zullen besteden, op een keer hebben ze tot 4 keer toe mijn moterkap open gedaan om naar mijn moter te zien( vol met airbrusch) ipv even te vragen mogen we nog eens zien? nee er op vliegen als zotten alsof er een straal moter in zit... ze konden niets vinden... toch verder zoeken en dan kwamen ze af da ik mijn veren zou afgeslepen hebben want ze vermoede da mijn snuit dieper lag, tuurlijk er zat een cupspoiler op van rieger, moeten ze daar vooor naar school gaan, ik zeg het het blijft een kans spel? Dank u fasted voor de tip over wondelgem, ik waag mijn kans om daar ook te gaan.

_________________
Some people are still alive, because it's against the law to kill them


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: " Wat gebeurde er nu precies ' VAN-KEURING
 Bericht Geplaatst: ma dec 29, 2008 23:11 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di apr 03, 2007 20:38
Berichten: 418
Woonplaats: Oost Vlaanderen
[quote="zotten dré odb"]is jammer voorval van die jongens?
ik heb altijd al met opvallende auto's gereden en geloof mij ze hebben er u al uitgehaald nog voor je binnen rijdt, en heb het over een heel tijd voor da ze met de tuning keuring begonnen warre in de keurings stations, en ik denk da het met de Van's ook zo is...

Juist Dré,
Kijk....alles wat met de computer getest wordt, zoals ophanging, remmen, co, gaslek, stand v/d lichten enz.....KAN NIEMAND ons iets maken als dit in orde is....ALLE computers werken gelijk....Voor extra lampkes , tafelken, wasbak,gasvuurtje enz....hangt af van persoon tot persoon.Voor die laatste zaken telt ook de eigenaar van de wagen...Is dit een piepjong chauffeurken, een iets wat oudere .....ook de staat van het voertuig in het algemeen....kom je op met een verzorgd voertuig, dan heb je al voor de helft gewonnen, want die zien dat je zorg en liefde hebt voor het voertuig, en dat je dit niet nutteloos laat aftakelen...Ik spreek over de bijkomende zaken, niet de computer geteste items...
Oja, Een heel spijtig voorval de jongens hier in Gent, maar ze hebben wat boompjes en ander materiaal meegepakt onderweg voor ze DOOR de vangrail crashten....SNELHEID !!!
Dan mag je nog de beste remmen van de wereld hebben.....

Veel succes op de keuring !!!!

Ed

_________________
Chevy Avalanche


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 65 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: