Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: di jul 14, 2009 23:37 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
voor den bbq kom ik wel eens af :D

nenee, ik weet niet of ik ga kunnen komen. Als ik kan, dan hoor je het wel.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: wo jul 15, 2009 06:20 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 27, 2007 16:40
Berichten: 904
Woonplaats: Deinze Oost vlaanderen
Goe nieuws!
Kben juist bij iemand geweest en die mens heeft een garage me een brug enz, en hij zei dak ze gerust mocht gebruiken voor de motor te doen.
Dus da zou natuurlijk zeer gemakkelijk zijn é.. Gewoon de datum wist hij nog ni. En tis nog geen 5 min van mijn deur.
Dus alles gaat gewoon door zoals gezegd maar de werken gaan misschien door op een andere locatie, ik laat het wel nog tijdig weten..

En ook,
wie blijft er vrijdag bbq eten:
-Bleu Bear
-
-
-
Hopelijk slaat het mee om diene gast zijn garage mee brug te mogen gebruiken

_________________
AfbeeldingCHEVY 5.7 GLADIATOR CONVERSION VAN

LIFE IS GREAT WHEN YOU DRIVE A V8


BALUBA Conversions inc.

COTD's Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: wo jul 15, 2009 18:56 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo jan 08, 2006 23:04
Berichten: 164
Woonplaats: Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Ik zal een motorlift kunnen gebruiken. Ik heb gevraagd op het werk of ik die kan gebruiken en het mag. Het is een zwaarder model dan degene die ik zelf es geleend heb van kennis. voordeel is dat ze op de verste stand meer gewicht aankan, misschien niet slecht omdat het om een Van gaat. Een ketting en motorbeugels heb ik nog liggen van mijn wagen, hopelijk passen ze op de diesel.

Een garage met brug zou ook ideaal zijn, zoniet gaat ook hé. Met beperkte middelen kunnen wij Vanners ook een eind komen als het moet. :D

_________________
EX-Vanner met El Camino 72 Restauratie project
http://elcamino72.spaces.live.com/


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: wo jul 15, 2009 22:43 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr apr 03, 2009 12:57
Berichten: 818
Woonplaats: Asse
Elky schreef:
Ik zal een motorlift kunnen gebruiken. Ik heb gevraagd op het werk of ik die kan gebruiken en het mag. Het is een zwaarder model dan degene die ik zelf es geleend heb van kennis. voordeel is dat ze op de verste stand meer gewicht aankan, misschien niet slecht omdat het om een Van gaat. Een ketting en motorbeugels heb ik nog liggen van mijn wagen, hopelijk passen ze op de diesel.

Een garage met brug zou ook ideaal zijn, zoniet gaat ook hé. Met beperkte middelen kunnen wij Vanners ook een eind komen als het moet. :D


Okay, dik in orde! merci é!! :wink:

Idd, we flikken da wel é!!

_________________
Chevy Cargo Van 6.2 Diesel

Voor alle renovaties, afwerking en onderhoud van woningen & tuin http://www.jacobsenzoon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: do jul 16, 2009 14:08 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo mei 06, 2007 18:24
Berichten: 294
Woonplaats: zwevegem
die brug is iddwel heel interressant, dan moeten we de van nie opkrikken.
ik kom de zaterdag

_________________
www.bsca.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: do jul 16, 2009 19:49 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr apr 03, 2009 12:57
Berichten: 818
Woonplaats: Asse
Kheb vandaag gebeld me diene gast van die garage en diene vrijdag kan em ni omda hij van spanje terugkomt, en hij weet ni om welk uur da ga zijn.. Ma tga wel perfect zaterdag & zondag 1 & 2 augustus. Dus moesten er een paar mensen kunne kome helpe zondag in plaats van vrijdagnamiddag dan kunne we da in die garage doen, anders ist op de beton hier bij mij thuis..
Dus ik hoor het wel é..

Mij maakt ni uit, het enige verschil is da het hier wa smaller is om aan te werke en da het me krikken is te doen.. Dus kga zien wa ulle het beste uitkomt
Laat mij tijdig iets weten é aub want diene mens wil da gewoon wel op tijd weten..

Grtz Fuelburner

_________________
Chevy Cargo Van 6.2 Diesel

Voor alle renovaties, afwerking en onderhoud van woningen & tuin http://www.jacobsenzoon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: vr jul 17, 2009 16:36 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
De zondag kan ik niet maar als we de zaterdagmorgen wa vroeg beginnen kunnen we toch al veel gedaan hebben.

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: vr jul 17, 2009 16:43 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr apr 03, 2009 12:57
Berichten: 818
Woonplaats: Asse
Brutus schreef:
De zondag kan ik niet maar als we de zaterdagmorgen wa vroeg beginnen kunnen we toch al veel gedaan hebben.


Kga zien als er zeker 2 mense zondag kunne kome, want zondag moet het af zijn.. zeker als hij in die garage van diene gast staat! Want zondag op mijn alleen.. tzou mss wel lukke, ma ni op ne dag dan, kmoet zelf dan wa zoeke enz, zieje?
Anders doe ik het gewoon bij mij thuis zonder brug dan..

_________________
Chevy Cargo Van 6.2 Diesel

Voor alle renovaties, afwerking en onderhoud van woningen & tuin http://www.jacobsenzoon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: za jul 18, 2009 21:30 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr apr 03, 2009 12:57
Berichten: 818
Woonplaats: Asse
We gaan het gewoon houden zoals eerst afgesproken..
Tis mss wel makkelijker me die brug, ma dan moet alles weer anders afgesproke worden enz, en nu is alles just op zijn plooi aant komen.

En trouwens, moest ik het in die garage willen doen kan ik niks van voorbereidend werk doen, dus het voorste demonteren tgeen wa ik denk da al veel werk/tijd uitspaart om de motor eruit te halen.. Anders zouden we da allemaal die zaterdag nog moeten doen..
Dus we houden het op vrijdag, zaterdag, en voor degene die zondag willen komen moest het nog nodig zijn, mag altijd. Ma we gaan het bij mij thuis doen..
Iedereen akkoord? :D

Grtz Fuelburner

_________________
Chevy Cargo Van 6.2 Diesel

Voor alle renovaties, afwerking en onderhoud van woningen & tuin http://www.jacobsenzoon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: za jul 18, 2009 23:10 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
veel antwoord gade nie krijgen van u helpers.... Die mannen zitten allemaal in de ardennen jong. Maar zoals je zegt. demonteer zoveel mogelijk zelf Aalles netjes ordenen en schikken. Da ga al veel werk uitsparen. Begin er tijdig aan, dan kan je de onderdelen ook nog een schoonmaakbeurt geven nu ze toch verwijdert zijn en eventuele beschadigde onderdelen repareren/vervangen.ideale moment om misschien ook wat extra kabels te trekken voor lichtjes, verstralers/gadgets, enz.... Good luck... enne... ze antwoorden je wel hoor.... die mannen zijn nu serieus de conge aant inzetten met onze vrienden van ltac!!


greetz

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: zo jul 19, 2009 07:47 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo mei 06, 2007 18:24
Berichten: 294
Woonplaats: zwevegem
ge kunt ook de gloeibougies uitdraaien (das veel makkelijker om dan de bouten van het vliegwiel naar de koppelomvormer eruit te halen). en zoals ik al eerder zei, alle draden die van de van naar de motor gaan nummeren en losmaken en ook de aansluitingen op het nieuwe blok nummeren (volgens de aansluitingen).
ook best de elektriekdraden beetje langs de kant hangen, desnoods met duck tape.

nog kleine tip voor kuisproduct; paar literkes benzine.

_________________
www.bsca.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: zo jul 19, 2009 11:33 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr apr 03, 2009 12:57
Berichten: 818
Woonplaats: Asse
@ fastkid: da dacht ik wel, kmoe gewoon nog wa geduld hebbe voor een antwoord.. Komt gij ook nr de bbq? of weetget nogni..

@ insanity: okay, ik zou er de woensdagmiddag (29/07) aan beginne, endan ga ik ook zoveel mogelijk doen.. normaal heb ik tijd genoeg volgens mij, ma ge weet natuurlijk nooit ni da er iets tussen komt. Volgens mij me een beetje gelukt moete we samen gewoon het blok eruithalen en alles overbouwen.

_________________
Chevy Cargo Van 6.2 Diesel

Voor alle renovaties, afwerking en onderhoud van woningen & tuin http://www.jacobsenzoon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: zo jul 19, 2009 14:26 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo jan 08, 2006 23:04
Berichten: 164
Woonplaats: Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Hey Fuelburner.

heb nog niet veel tijd gehad om topic te volgen. is inderdaad beste om het op originele afspraak te houden. lukt ons ook wel, kijk maar naar hetgeen ik onder mijn carport uitvoer, is ook allemaal zonder brug.
Als je deze zelf nog niet voorzien hebt, heb ik nog een 3 ton krik en twee 6 ton as-steunen als je wil breng ik deze mee. Ik zal zowiezo de motorlift en gereedschapswagen meedoen.

@ fastkid: ik dacht dat jij ook op de ltac meet zat?
grtz.

_________________
EX-Vanner met El Camino 72 Restauratie project
http://elcamino72.spaces.live.com/


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: zo jul 19, 2009 16:22 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr apr 03, 2009 12:57
Berichten: 818
Woonplaats: Asse
Elky schreef:
Hey Fuelburner.

heb nog niet veel tijd gehad om topic te volgen. is inderdaad beste om het op originele afspraak te houden. lukt ons ook wel, kijk maar naar hetgeen ik onder mijn carport uitvoer, is ook allemaal zonder brug.
Als je deze zelf nog niet voorzien hebt, heb ik nog een 3 ton krik en twee 6 ton as-steunen als je wil breng ik deze mee. Ik zal zowiezo de motorlift en gereedschapswagen meedoen.

@ fastkid: ik dacht dat jij ook op de ltac meet zat?
grtz.


Als het niet de veel moeite is moogt ge die krikken wel meebrengen, wie weet komen die wel van pas.. Alvast bedankt voor de hulp al!

_________________
Chevy Cargo Van 6.2 Diesel

Voor alle renovaties, afwerking en onderhoud van woningen & tuin http://www.jacobsenzoon.be


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Motor in orde zetten
 Bericht Geplaatst: di jul 21, 2009 19:00 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
Just terug en nog wa aant bekomen maar ik kan komen op vrijdag en zaterdag en daar ergens in de Van slapen. Tot dan :wink:

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 121 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: