Thogh,
Er hangen nog een hele hoop andere parameters aan vast vind ik.
Zo zou je de wagen eens grondig moeten inspecteren, aan binnen en buitenkant.
Hoe is het onderhoud van de Van verlopen?
Aangezien er nog niet lang Lpg en trekhaak op staan veronderstel ik , dat als de Van weinig miles heeft , dat hij niet heeft afgezien.
(
nu ,zulke blokken zijn beresterk, .. mits ze goed onderhouden zijn..)
Waar heeft de Van in Amerika gelopen.
De reeksen uit de warmere streken zien er onderaan heel wat beter uit dan hun aangevreten broertjes uit de koudere,zoutigere regios van Amerika.
Heeft de Lpg installatie ook een kopsmering?
Bij deze modellen, echt wel noodzakelijk.
Hoe is het interieur, ongevalsvrij,....enz...enz...
Een hele resem parameters die de verkoopprijs van je Van serieus kunnen beinvloeden.
En waar je als autokenner gaat op letten.
Je kan ook een leek in die materie vinden die de zotste prijzen op tafel legt, als hij maar zijn midlife crisis doorkomt....
Ikzelf zou inderdaad ook liever opteren voor de latere modellen van de Savannas, liefst Gmc, want ook die grille vind ik mooier.
De eerdere modellen,( bj1996-2000) kunnen hier en daar nog eens problemen vertonen.
Zowels we ondervinden, van alles soorten aard.
De jongere modellen genieten natuurlijk ook van een mooiere afwerking binnenin.
En , niet onbelangrijk, een iets hoger vermogen.
En als je dan nog een explorer, of een Limitid edition, of zelfs als mindere benkende ombouwer zoals de Sherrod Conversion vind, dan ben ik er helemaal weg van.