Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Advies over van
 Bericht Geplaatst: ma jul 07, 2014 11:45 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma apr 14, 2014 09:00
Berichten: 17
Woonplaats: Koolskamp
Dag vanners,

Ik heb op 2dehands volgend zoekertje tegengekomen: http://www.2dehands.be/caravans-kampere ... 24183.html

Op foto ziet het er allemaal goed uit, maar helaas ken ik niets van Fords.. Daarbij heeft de verkoper geen Belgische naam, zonder daarmee racistisch te willen zijn, maar meestal zijn deze personen opkopers, handelaars, exporteurs,... noem maar op.

De wagen staat in Chaleroi, wat voor mij ook niet bij de deur is, vandaar dat, als ik zou gaan kijken, ik toch zeker wil weten wat ik moet controleren. Ik heb het dan niet op rubbers en dergelijke, maar echt op technische zwakke punten.

De verkoper beweert ook dat de van ingeschreven is op rijbewijs B, maar dat lijkt me toch zeer onwaarschijnlijk te zijn?

Anyway, alle hulp is uiteraard welkom :)

PS: mijn voorkeur blijft toch nog steeds een G20, maar de lengte van deze Ford biedt wel meer mogelijkheden...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Advies over van
 Bericht Geplaatst: di jul 08, 2014 06:20 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di dec 09, 2008 21:40
Berichten: 1708
Woonplaats: Desteldonk Oost-Vlaanderen
Hallo, met een aankoop weet je natuurlijk nooit he. Niet alle gebreken zijn zichtbaar. Van een ford ken ik persoonlijk niet veel. Er zijn er ook niet zoveel die rondrijden he. Ik heb een vriend die met zo een rijd en is daar wel tevreden van. Een van is normaal wel degelijk ingeschreven voor rijbewijs B. Als de verkoper zo een opkoper is zou ik zowiezo toch opletten hoor. Dan weet je niks van die van. Ben je perse op zoek naar een Ford van? Chevy's of GMC lopen er bij ons genoeg en zijn goede wagens...
Grtn

Geert

_________________
Dreams in silent progress...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Advies over van
 Bericht Geplaatst: di jul 08, 2014 14:13 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma apr 14, 2014 09:00
Berichten: 17
Woonplaats: Koolskamp
nee zou eigenlijk liever een G20 hebben, maar diegene die ik tot op heden heb gezien voldoen niet...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Advies over van
 Bericht Geplaatst: di jul 08, 2014 16:12 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do mei 08, 2008 20:31
Berichten: 1009
Woonplaats: Gentbrugge
dan zou ik toch wachten, en kijken voor een G20. Deze kan je toch nog gemakkelijk vinden op het net. Natuurlijk moet het juist uw goesting zijn. Succes met de zoektocht:)

_________________
Don't drive faster than your guardian angel can fly


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Advies over van
 Bericht Geplaatst: di jul 08, 2014 20:50 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma apr 23, 2007 20:54
Berichten: 1964
Woonplaats: deinze
als ge ne schone zoekt, ik zie net dat shadow hier op het forum (en op kapaza) zijn van heeft tekoop gezet
't zal ws geen koopje zijn maar die van is het wel waard, zeer mooi gerestaureerd en geen euro op bespaard geweest, echt een prachtige van! (enkel jammer dat het een gmc is natuurlijk :mrgreen: )


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Advies over van
 Bericht Geplaatst: di jul 08, 2014 21:03 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
Als je naar de wielen kijkt, zie je dat hij meer als 5 of 6 bouten heeft, namelijk 8 , dat wil in de meeste gevallen zeggen dat het een zwaarder chassis is, 3500 type,( B rijbewijs is 1500 en 2500 chassis en heeft geen 8 bouten) in de meeste gevallen is dit rijbewijs C , de lengte is ook zo te zien langer dan normaal, zeker de zijsteps lijken achteraan te kort te zijn, nu ken ik wel personen met een 3500 die wel op B rijden, meestal zijn dit al langer in belgie ingeschreven wagens , maar let toch goed op, heeft ook al een nieuwe nummerplaat, is dus nog niet lang zelf eigenaar , veel succes met de zoektocht


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron