Tjah,
Ik zal ook al in men haar te scharten ,hoe ik dit moest uitleggen.
Als je der zelf voor staat, moet je zelf nog wat de beste methode zoeken.
De gaten die in de deurpanelen gemaakt zijn om aan de raamwerk te kunnen durven ook al verschillende van afmetingen.
Binnenbekleding deurpaneel volledig verwijderen.
Je zet de ruit best op een hoogte waar je de onderkant (de rail) van je venster ziet verschijnen.
De moter van je vensters afkoppelen dmv van de boutjes die je op de blote plaat ziet uitsteken.
De middensteun tussen de 2 venster lossen.
Zoals Cotd zegt, Er bevinden zich daarvoor 3 verstopte vijzen.
Ze durven verstopt zitten onder je deurrubbers.
Op de blote plaat zit ook nog een boutje onderaan de middensteun.
Als je de motor uit je deur gekregen hebt, moet je manueel je ruit op een hoogte plaatsen waar je de wieltjes uit de rail kunt krijgen. (er zitten verbredeingen in de gleuf waar ze doorkunnen.
Kant per kant.
Als je dit doet, wees heel voorzichtig voor je pollen.!!
Als je wat aan het prutsen gaat, duft de ruit naar beneden te vallen binennin de deur.
Met een soort als guillotineachtige beweging
Tenslotte zal het ook allemaal makkelijker gaan als je de 2 zwarte rubbers die langs je venster geleiden, er ook hebt uitgekregen. Die de druppels op je venster opvangen als je die naar beneden doet.
Dit onderdeel zal je zowiezo toch ook al moeten demonteren voor je gaat schilderen.
Deze zitten met een 4-tal klipsen over de boord van je carosserie geschoven.
Ook voorzichtig zijn als je deze wil nog gaan hergebruiken.
Inderdaad veel succes.
Macgyver