Een G20 van 1984 met Rochester Quadrajet Carburator!
Mijn beste vriend, je hebt een raket gekocht wat Vans uit de jaren '80 betreft.
Waarschijnlijk hangt er ook een TH350 automaat onder en die presteren meer dan behoorlijk en hebben prachtige verhoudingen.
Met zo'n Van geef je latere G20 modellen het nakijken, zeker die Vans met een slome 4l60e bak.
Uiteraard maakt de four-barrel manifold ook 't één en 't ander goed.
Je moet eens kijken op de optie lijst als je die nog hebt. Dat is een wit papier dat meestal onder de achterbank werd gestoken vanuit de fabriek waar alle opties op vermeld staan. Als je daar de merking "LE9" ziet tussen staan heb je ook nog eens een blok met +30 pk's vanwege de andere heads en nokkenas.
Nu, wat betreft de vacuumleidingen.
Eén belangrijke is die van je remmen. Die zit centraal vanvoren op de carb.
Volgens mij heb je dan ook nog eentje die naar de egr klep loopt (zit vlak naast de carb en bevindt zich bovenop de manifold).
Voor de rest is het mij ook allemaal wat onduidelijk maar hieronder vindt je wat links die je wss wel op weg zullen helpen.
http://temp.corvetteforum.net/c3/paul79//engine_003.jpghttp://www.corvetteforum.com/techtips/v ... &TopicID=3http://vetteprojects.com/kstyer/quadrajet.htmGreetz earthforceone