Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: veranderen van chevy naar dodge
 Bericht Geplaatst: vr feb 11, 2011 21:35 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
ja, zonder dat ik het zelf weet is mijne van verandert van een chevy naar een dodge, den advocaat die de garage vertegenwoordigt die mijne van heeft hersteld ,heeft een andere gerechts expert gevraagd,de aangestelde door de rechter om te kijken of ik reden had om niet akkoord te gaan met de herstelling , is volgens de advocaat niet bekwaam,
straf he, das al den tweede die zegt dat hij niet hersteld is volgens de regels van de kunst, allee, nu hebben ze een verzoekschrift ingediend om een andere expert, en zoals ik kan lezen gaat het wel over mijn ' geval' maar ik blijk met een dodge rond te rijden . moest het nu nog GMC zijn, kon ik er nog mee leven, die trekken te minsten op elkaar , maar een dodge, jawatte .
ondertussen heb ik in amerika een set besteld om de wagen van op afstand te starten , heb dit al gemonteerd in de silverado, nu nog in de chevy van .
het werkt uitstekend , je kan van op afstand starten, ook kunnen we nu de deuren openen en sluiten, dat konden we vroeger ook niet . prijskaartje was 269 us dollar, komt neer op 200 € voor twee stuks, met verzending bij , hier de link ebay motors

je kan ingeven of deze geschikt is voor je van, bij mij was de chevy VAN 2003 en de chevy silverado 2000 met hetzelfde systeem uitgerust , voordeel is dat je er twee dezelfde kan bestellen en dit trekt de verzendingskosten naar beneden .

Bijlage:
vanop afstand starten.JPG


Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron