Het betreft een Chevrolet G20 van Bouwjaar 92
Lowtop 350 Cui (5.7L) automaat met Lpg installatie 150 a 160 l tank, draait zowel op benzine als LPG.
Lichte Vracht 4 zitplaatsen.
Ik weet niet het exact aantal miles uit m'n hoofd, maar het zullen er rond de 120 000 zijn. niet veel meer of minder.
Airco, elektrische spiegels, electrische ruit(en), vrije uitlaat (mooie sound)
Prijs: 5500€
Er zijn enkele dingen die wel aandacht vereisen, maar ik neem aan dat dit niet zo verwonderlijk is voor een wagen van 18jaar oud.
- De passagiers ruit zakt niet meer, de raamgeleiding zit vastgeroest
- er komt ergens water binnen bij harde stortbuien (zijruit of dakrails niet zeker)
- Enige plaats dat er roestvorming is, is vanonder de dakrails. voor de rest is de wagen gaaf
- reserve-wiel cover past niet meer, omdat nu het reservewiel dat dezelfde maat heeft als de banden die gemonteerd zijn groter is als cover
- de lak staat mat, een polier beurt zou dit wel verhelpen
- de binnenbekleding eens moet onderhanden genomen worden met stoom reiniger en de vloerbekleding in laadruimte onherstelbare schade heeft ondergaan op één plaats (mijn fout)
- enkele puntjes op keuring attest die ik wel nog zal maken voor deze wordt verkocht.
Ik kocht deze wagen in december 2005 ik heb daarvan 3 jaar dagelijks met deze wagen gereden, ik kocht me een andere wagen voor dagelijks vervoer toen ik veranderde van werk. Daar had ik steeds probleem om de wagen te parkeren aangezien mijn werkgever niet over voldoende parkeerplaatsen beschikt (toch niet voor gewoon werkvolk).
Alsook voor de korte afstand leek de Van niet geschikt te zijn aangezien de motor met moeite warm is tegen dat ik aankom.
Nu verkoop ik de wagen omdat ik jaarlijks belasting en verzekering moet betalen en er weinig mee rijd. De wagen heeft in de tijd dat ik hem al heb steeds buiten geslapen, dit laat zijn sporen na. ondertussen kan ik deze wel binnenzetten. En zou ik enkele van deze dingen wel kunnen maken maar, de oldtimer die ik bezit kan de tijd en de fondsen die daar voor nodig zijn beter gebruiken. Net als de ruimte waar de Van nu binnen staat.
Net als mijn daily driver krijgt de Van steeds op de gepaste tijden onderhoud en de mechanische ondedelen die moesten vervangen worden vervangen om de wagen op de weg te houden werden ook vervangen. Enkele van deze zijn, andere bougiekabels, bougies, rotorkap, luchtfilter, elke 5000 miles andere motorolie + filter en andere Boite olie + filter .
ook een nieuwe radiator, alternator, batterij (2 maand oud), remblokken, ophangrubbers torsie stang en daar mag je binnekort ook nieuwe remflexibels, ophanging stuurinrichting en leidingen van servo bijrekenen die ik zal vervangen voor verkoop.
maar dat zijn dingen die je bij elke oude wagen vroeg of laat moet vervangen, of bij gewoon onderhoud horen.
Hij heeft mij op een enkele keer na nooit in de steek gelaten.
http://www.streetvanners.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=1600&start=30 zie onderaan
de geschiedenis van deze wagen is bij de meeste leden van dit forum bekend, net als ik.
Als je echt interesse hebt kan je contact opnemen via PM.
http://nl.kapaza.be/vi/51225568.htm?ca=8_s