Tips
1) de auto niet meer proberen in gang te zetten. Als de olie er uit loopt, dan wil dat zeggen dat je oliepeil nu al veel te laag zal staan (eej...Ge ziet...ik heb gestudeerd he
). Als ge die nu gaat laten draaien, zal die oververhit geraken en compleet naar de botten zijn. (Voor de nederlanders onder ons : laarzen)
2) probeer na te gaan waar de olie er uit loopt. Het kan een dichting (stuk rubber) zijn die gescheurd is.
3) weet ons eens te vertellen over welk type Van het gaat. (Jaartal, motorinhoud, (te vinden op je roze formulier) eventueel type versnellingsbak).
4) Laat de wagen niet verslepen. Zeker niet op zijn achterwielen. Want hij zal helemaal naar de vaantjes zijn. Als je de wagen naar een garage laat brengen, eis dan dat ze die op een vrachtwagen met laadbak zetten OF dat ze die met een brilwagen vervoeren, maar dan steunend op de achterwielen en met de voorwielen op de grond. Doe je dit niet , dan zal je versnellingsbak door de draaiing van je achterwielen, helemaal aan frieten (voor de hollanders : datgene wat wij WEL en jullie NIET lekker kunnen klaarmaken)
En ja...Stel je eerst eens voor. Je zal ook merken dat de administrator deze topic wellicht zal verhuizen naar "Chevrolet Mechanisch".
Een forum is gelijk een café. Zomaar binnenstormen en zeggen dat je boite kapot is, is niet echt beleefd. (Tenzij je natuurlijk ook roept "IK TRAKTEER !" )
Weet ons ook te zeggen in welke streek je ongeveer woont. Met wat geluk woont er een streetvanner in je buurt, die wel eens kan langskomen. (maar verwacht niet te veel hulp...enkel wat advies. Want die versnellingsbakken das geen sinecure zenne.)