TH700 is volgens mij beter dan de 350 .
Hij trekt sneller op dan de 350 in de eerste 2 versnellingen. En op grote snelheden verbruikt je wagen minder.
Ik ken niet zo veel van versnellingsbakken. Maar de 350 heeft maar 3 versnellingen , terwijl de 700R4 er vier heeft.
En met diene overdrive , die de 700R aanbiedt, heb je 30 procent meer power. Dus ik zie eigenlijk geen enkele reden waarom je zou overstappen naar een 350 .
Simpel gesteld...De 350 was er voor de 700 uitgekomen was. Het enige waarvoor ik de 700R zou vervangen, is voor die elektronisch aangedreven boite. Maar daar ken ik het versienummer niet van. (Tis ook een 700, maar hij heeft een aantal sensoren die de snelheid meten en het verbruik daarop afstellen. Als ik mijn Van terug heb, zal ik er es onder kruipen en kijken welk die nummer is. Ik heb er zo eentje.)
Mocht je dan toch beslissen om een 350 te installeren, , denk ik dat je een tussenstuk nodig hebt. Want die 700 is een stuk langer dan de 350.
150 euro voor dat blokje is een normale prijs. Maar Je moet daar ook nog een kit bij kopen om je aandrijving op af te stellen. En die kits kosten toch wel een goeie 250 tot 300 euro ook.
Met de 350 verlies je kracht, verhoogt je emissie (waardoor je kan afgekeurd raken bij de keuringen) en verhoogt je verbruik , ten opzichte van de 700.
Voila, ik hoop dat dit voldoende informatie was