ik denk dat er aan jof zijn van maar één ding scheelt. veel te veel kilometers en lang mee gereden zonder kosten aan te doen. de vorige eigenaar heeft er mee gereden en gemerkt dat één en ander op zen laatste loodje liep en heeft em net op tijd weg gedaan.
een beetje zoals mijn eigen van.
nu moet ik wel zeggen,in mijn geval dan, ik wist dat mijn aankoop een soort van rijdend project zou zijn. ik heb eigelijk al geluk gehad tot nu toe dat het niet erger gesteld is met men van , het had veel erger kunnen zijn. mijn aankoop was eigelijk te impulsief om goed te zijn.
als ik morgen men van verkoop en ik vraag er 7 a 8000 euro voor dan ben ik zeker dat ik hem moeilijk kwijt zal raken. maar ik weet wel dat hij me ondertussen al ruim zoveel heeft gekost zonder één uur aan een garagist te spenderen. als ik hem verkoop dan weet ik ook dat ik niemand in het zak zet,,mijn van is nu bijna technisch in orde, ik rijdt er dagelijks mee.
en als ik em echt supper in orde wil, dan heb ik er nog laswerk aan of moet ik nieuwe deuren zoeken. dan zal ik al aan een veel hoger prijskaartje zitten.
zonder zeveren, mijnen buick zit al over het millioen bf. denk je dat ik dat van plan was? twas doorgaan of de press in per mannier van spreken. ik bedoel daarmee,,twas doorgaan of voor een appel en een ei verkopen.
dat zijn zure appels waar je door moet bijten wil je met iets oud rijden dat je niet veel ziet.
ik heb zelf nog de voortrein(ophanging) te doen aan men van, net als joff. ik wacht enkel op wat geld en op beter weer om er aan te beginnen. ik hoop,,ik herhaal,,ik hoop dat ik dit zelf kan doen met het weinige materiaal dat ik heb. ik zal er ook op vloeken, ik zal ook afzien, maar ik doe dit graag zelf en ik spaar er wat geld mee uit. ik heb die dingen ook nog nooit vervangen, ik weet ook dat dat moeilijk werk is zonder een press. maar er zijn er nog al die het gedaan hebben dus waarom ik niet?
mijne startmotor is ook ver op, alleen een nieuwe brengt uitkomst, ik moet hier niet beginnen posten ,,ik weet dat de enige manier vervangen is.
ikzelf heb ook een mankement aan men van dat ik zelf niet zomaar direkt zal vinden. ik kan de vraag hier posten maar weet nu al dat niemand de oplossing zomaar zal weten. op sommige defekten moet je echt testen en zoeken, vervangen en uitsluiten voor je de eigelijke oorzaak hebt.
het is men kachelventilator,(warmelucht blazer) hij draait, maar hij stopt of verminderd met draaien zodra ik gas geef. begin maar he, dat is zoeken en testen en meten en foefelen tot je het vind,,dat zijn pannes die zeldzaam zijn. je kan een paar oorzaken opsommen, maar daarmee ist nog niet gemaakt he. k heb momenteel alleen warme lucht als ik aan de lichten stilsta.
joff zen van is echt nog te redden, hij zal er alleen de nodige kosten moeten aan doen en de nodige uren moeten aan foefelen. een van is gelijk een vrouw he.
moest het mijn van zijn ik zette er die tweedehands as onder van op marktplaats van 150 euro. tenminste als het echt zen as is die defekt is.
en mocht ik veel plaats hebben ik kocht een van als donorwagen. hij heft dan nog geluk dat het een chevy is,,,een dodge-wrak is veel zeldzamer in belgie,,zoek maar es naar tweedehandsstukken.