Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Mechanisch (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: raar dingetje met LPG tank
 Bericht Geplaatst: za aug 11, 2007 20:18 
ok het is dus het volgende... we tanken voledig vol met LPG en beginnen te rijden. het extra metertje voor de LPG level staat dan bijna onmiddellijk terug rood.... ttz. heb net geprobeert om op het streepje van rood te gaan tanken en bleek dat ik nog halve tank had....maw mijn metertje geeft maar de helft van mijn tank weer... waar kan dit aan liggen en vooral... hoe los ik het op??


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo aug 12, 2007 10:39 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
ik vermoed dat je lpg inhoud gemeten wordt a.d.h.v. vlottertjes die in je tank zitten. Het kan zijn dat er wat niet in orde is met die vlottertjes? ook kan het gaan om een elektrisch probleem in de meter zelf. Ik durf echt niet zeggen wat het is want ik ken er veel te weinig van.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo aug 12, 2007 12:23 
heb hetzelfde probleem. ik doe het zo: op mijn dashbord hangt er een km-teller die je zelf kunt instellen. telkens als ik lpg tank, dan tel ik 250miles bij mijn huidige miles-stand. ik kan ongeveer 250miles rijden met een volle lpgtank. (gemiddeld) mijn tank is 90l.
wanneer mijn miles stand in de buurt komt van mijn ingestelde waarde, dan weet ik dak bijna naar een tankstation moet rijden. soms laat ik hem ook gewoon leegrijden, en schakel ik over op nafte.
:wink:


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma aug 13, 2007 01:16 
met die laatste oplossing ben ik nu ook aant rijden alleen heb ik een bijkomend probleem. mijn naftpomp is naar de zak wegens nooit gebruikt door de vorige eigenaar... daar word dus aan gewerkt.ik ebn eerlijk ook aant denken aan een electrisch probleem met de meter maar het is een twijfel geval. hoop dat ik snel terug over de naft kan beschikken dan kan ik de gas tank ook eens leeg rijden om te zien hoever ik kom. waarschijnlijk net geen 250 mijl aangezien ik maar 80L gas heb.


Omhoog 
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Mechanisch (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron