Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Exterieur (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: rubberstrips van vensters
 Bericht Geplaatst: di nov 27, 2007 20:53 
nu we het toch al gehad hebben over rubbers wil ik nog eens iets weten.
naast de vensters van de ramen die naar beneden kunnen schuiven, zitten gelijk van die strips. probleem bij mij is dat die ook versleten zijn, waardoor mijn deuren (van voor) altijd vol water staan als het regend.
1)zijn die te vervangen??
2) ook te vinden bij casey's discount?? heb het daar nog niet gevonden. nergens nie eigenlijk.


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 10:51 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Carglass es proberen. dat zijn standaardstrips die gewoon op de juiste lengte gesneden worden.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 15:05 
heb net gebeld naar carglass , ze doen dat blijkbaar niet ... :(

en een ander dingetje ...

als je een sterretje hebt in uw ruit , direct late fixe door carglass voor 95€ ...

want kem is gehoord en een nieuwe raam + plaatsing kost over de 900€ !


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 18:55 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
nee hoor, het is iets raars, als je bv belt naar autoglas west vragen ze bijna 900 euro voor een voorruit te monteren. Ik ben toen naar mijn garage die prijs gaan vragen. wat doen zijn? Ze bellen naar autoglas west, en die komen ter plekke de voorruit steken voor .... 350 euro!!!! hoe kan dat nou?

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 19:09 
omdat die mannen van de garage wel beter weten. en omdat ze proberen brave mensen zoals jij en ik in de zak willen zetten. :roll:

dus bij carglass toch geen vensterstrips??


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 20:26 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
we zullen s mee ne man of 3 ruiten bestellen en als ze binnen zijn zeggen dat we ze nie meer moeten hebben, ze kunnen ze dan in ulderen hangar plaatsen, de gangsters

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Laatst bijgewerkt door Brutus op zo dec 02, 2007 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 20:53 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za okt 06, 2007 22:13
Berichten: 696
Woonplaats: VICHTE
zeg :wink: v 8tje jij hebt geluk gehad dat nen prof u ruitje heeft uitgehaald é :wink: :D :D :D

_________________
Proud Member of
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo nov 28, 2007 22:16 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
ah... en Luc zei net tegen me dat er een onhandige klungel aan zijn wagen heeft komen helpen..... :wink:

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do nov 29, 2007 05:43 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
onhandige klungel??? heeft hem wel uurke of 2 beziggehouden mee de antenne maar voor de rest was hij okee, ge moogt em wel nie uit zicht verliezen ee, versta je fastkid? kwas 2 min weg en das et resultaat

Afbeelding

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Laatst bijgewerkt door Brutus op zo dec 02, 2007 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: do nov 29, 2007 10:13 
Nimeria schreef:
omdat die mannen van de garage wel beter weten. en omdat ze proberen brave mensen zoals jij en ik in de zak willen zetten. :roll:

dus bij carglass toch geen vensterstrips??



nein geen vensterstrips ;)

maar ik heb een oplossing gevonden...

http://www.haaglandenrubber.nl/rubber-profielen.htm


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za dec 01, 2007 12:14 
thx joff


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: za dec 01, 2007 14:39 
de link van joff iet er veelbelovend uit, maar,let op met standaard profielen te bestellen, ik heb me ook eens een hele set zogenaamde raamrubbers besteld en die bleken achteraf weggegooid geld. men ramen gingen niet meer vlot omhoog, de rubbers krulden mee naar binnen, gingen uiteindelijk scheuren enz ook de bevestiging was heel moeilijk. nadien heb ik uiteindelijk de felts gevonden op ebay (wel redelijk duur, maar ze pasten als gegoten)

de rubbers waar uw ramen door lopen heten felts,of windowfelts zoek daar allemaal eens op. deze rubbers zijn op de plaats waar ze uw raam raken voorzien van een soort stof ipv rubber zodat uw ramen glijden en aan de andere kant rubber om af te dichten. ,ik heb in belgie een gelijkaardig adres , maar ik zou wel een monster willen zien.en eerlijk op oldtimerbeurzen heb ik al standen gezien met rubbers, maar nooit zag ik felts.
die felts zijn nogthans heel gewild, iedereen heeft ze ooit nodig.


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo dec 02, 2007 14:41 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
nieuwe voorruit voor een berlingo kost 250 euro met plaatsing en al. Sterretjje in de voorruit laten repareren kost 50 euro.
Ik weet niet bij welke glasboer gij gegaan zijt...maar ge zou u beter een anderen zoeken zenne.
Voorruit chevy is zelfs goedkoper dan van berlingo.

Over ruiuten gesproken, ik zit met nog een vraagske (ik en mijn rare ideeen altijd...)
Stel dat ik mijn zijruiuten zou iuthalen (die grote...) en daar dan plexiglas voor kleef. Kan dat ? mag dat?
Plexiglas kan je kleuren, verven, snel vervange, ...

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: zo dec 02, 2007 14:51 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za okt 06, 2007 22:13
Berichten: 696
Woonplaats: VICHTE
8) :wink: jow koffietje je hebt inderdaad raaaaaare ideen é.
denk dat je je sterkte wel ga kwijt zijn é.
mae waarom je gewoone ruiten uithalen om dan plexiglas in te steken ? :wink: :roll:

_________________
Proud Member of
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: ma dec 03, 2007 15:01 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Omdat ik denk dat plexyglas niet zo van die rubber randen heeft. Als ik dan een soort hechtingsmechanisme kan maken doorheen mijn plexy, kan ik verschillende plexyramen snijden, schilderen, lakken en zo kan ik af en toe es van vensterke veranderen.
En eerlijk gezegd , het enige dat ik lelijk vind aan die Vans , dat zijn die enorm grote doorkijkramen aan de zijkant. Als daar een meiske achter zit, met de lichtjes aan in de Van, dan ist precies een bordeel op wielen...

En als mijn bed er in ligt, dan krijg ik soms zelfs de vraag "eej, is dat de Bang Bus"?
Trust me...you dont want to google that...

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Exterieur (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron