Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: zo aug 10, 2008 00:09 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo mei 04, 2008 18:16
Berichten: 116
Woonplaats: Langdorp-Wolfsdonk
Mooie VAN man en welkom in de club
grts de Polle, Carine en the kids


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: zo aug 10, 2008 14:30 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Hallo Hairy Bear en welkom op dit leuke forum.

Vooreerst kan ik alvast stellen dat je een mooie Ramvan hebt en ook een schoon madam :wink:

Wat het country & western gedoe betreft....
Een nonkel van mij woont ook in Limburg en die speelt drums bij "route 66".
Zijn naam is Ivo en hij is getrouwd met Ritta.
Misschien ken je ze wel of heb je die band al wel eens live gezien.

Dus ge ziet, ge hebt hier al veel bijval.

Wat uwe Van betreft en het probleem van de koeling?
Ik zou om te beginnen al zeker uw ontsteking laten nazien.
Dat klinkt mss ontzettend stom en onlogisch maar ik heb ook zoiets meegemaakt dat mijn Van telkens warm loopte en nadat we de ontsteking haarjuist (bij lpg MOET dat haarjuist staan) hebben afgesteld was het probleem, raar maar waar, volledig van de baan.
Je kan ook, zoals al eerder voorgesteld door koffietje, al het koelmiddel van de radiator aflaten en alle leidingen afkoppelen en de motor eens uitspoelen met gewoon water.
Gewoon de tuinslang in het gat van uw thermostaat stoppen en de kraan opendraaien (ge gaat wel nat worden hoor, dus hou daar rekening mee).
Waarom zeg ik dit? Als je enkel de radiator laat leeglopen en er zit in je motor ergens een verstopping blijft die wel zitten. Als je de motor mee uitspoelt komt die van 10 tegen de 9 los. Je gaat dat ook merken aan de kleur van het water dat er uit loopt, dat ziet er dan heel vies uit.
De Airco? Ik weet het niet zeker wat effect dit heeft op uwe Van maar bij mij zijn alle leidingen dichtgemaakt. Dit om een vacuumlek te voorkomen. Bij mij werkt de airco ook niet maar ik heb me laten vertellen door twee zeer vakbekwame mensen dat zo'n lege airco een vacuumlek kan veroorzaken. Maar ja, ik rijd een Chevy en jij een Dodge, dus dat kan uiteraard schelen.
Net zoals jij zet ook ik de twee klapraamjes vanvoren open en dat doet echt wonderen als het héél warm is in de Van bij vertrek.

Nou, hopelijk zien wij elkaar nog wel eens en heu...

Keep your's rollin'

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: ma aug 11, 2008 00:29 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
welkom bij de streetvanners, ben ook van limburg, zijn net terug van engeland met vier streetvanners , groot gelijk dat ge lid geworden zijt van zo een toffe club , zie je waarschijnlijk in lommel , ga daar ook heen ( al 3 jaar) :D . of misschien nog eerder als ik nog eens in leopoldsburg passeer .


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: ma aug 11, 2008 11:14 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Binnenverlichting aansteken bij de mijnen :
1) de knop die ik moet uittrekken om mijn grootlichten te doen branden, daar kan ik ook aan draaien. die moet ik helemaal tegen de klok indraaien tot ik een klik hoor.
2) Daarna zit er rechts van mijn stuur een grote zwarte knop. Die moet ik indrukken.
3) Daarna moet ik bovenaan 2 schakelaars aanklikken (interior lights en reading lights).

En dan pas brandt mijn binnenverlichting.

Hopelijk is dat met die nieuwe modellen iets eenvoudiger.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: ma aug 11, 2008 21:38 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za okt 06, 2007 22:13
Berichten: 696
Woonplaats: VICHTE
8) 8) :wink: :wink: jow jow hairy bear & blue sunshine and kids wees welgekomen hier bij ons . je hoeft er niet mee inte zitten de streetvanners zijn van over gans vlaanderen hé.
normaal ga je ons wel spotten in lommel hé. greetz.

keep on vanning :wink: :wink:

_________________
Proud Member of
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: ma aug 11, 2008 22:20 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za okt 06, 2007 22:13
Berichten: 696
Woonplaats: VICHTE
8) 8) :wink: :wink: jow jow hairy bear hangt er van af wanneer ik klaar ben met werken op vrijdag kan best laat zijn dat we maar rond 22u op meeting aankomen maar komen normaal altijd ten laatste op zaterdag voormiddag aan op the place to be hé.

greetz ollie & nata

_________________
Proud Member of
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: ma aug 11, 2008 22:38 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo mei 04, 2008 18:16
Berichten: 116
Woonplaats: Langdorp-Wolfsdonk
Hairy Bear schreef:
Ik heb al ergens gelezen hier dat de eerste plaats moet houden voor de rest.
Dus zal ik het slachtoffer al direkt zijn denk ik haha.
Als ik maar weet hoeveel vierkante meter, of are, of misschien hectare ik moet vrij houden.
Kan geen probleem zijn voor mij hé.
Ne Sheriff moet da kunnen, ik schiet ze allemaal overhoop die er willen komen staan die niet van de club zijn :D


Moeten is ni het juiste woord, degene die eerst aankomen houden gewoonlijk vrijwillig plaats voor de andere mensen van de club
grts de Polle, Carine en the kids


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: ma aug 11, 2008 23:43 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Mja, en plaats afbakenen is niet zo moeilijk zenne. Ge kiest een beginpunt, liefst dicht bij een struik (om tegen te kunnen plassen...). Dat punt noemen we Punt A (Ook gekend als "Allee, kzal mijn caravan hier placeren" )
Dan zet je 100 passen in de richting van de zon zoals daar waar hij zou staan tussen 14u en 16u (het warmste moment van de dag). Dat noemen we punt B (ook gekend als "Best dat er hier ne frigo staat, want anders zouden we vergaan van den dorst, met die hitte" )
Vervolgens maak je een hoek van 90 graden in de richting van de dichtsbijzijnde eettent en stap je 100 passen in die richting. Dat noemen we punt K (zoals in "eej, Kleine, ga voor mij eens om een bak frieten met een frikandel ... en vraag aan de andere mensen wat zij willen hebben.")
Daarna weer een draai van 90 graden en dan stap je 100 passen richting punt G (zoals in "G Godverdomme Brutus, is dat haast gedaan met dat burrelen. Ik probeer hier te slapen zenne!" )

Best een paar honden meepakken om ons territorium mee af te bakenen.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: di aug 12, 2008 18:00 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Tamiya schreef:
Koffietje schreef:
Mja, en plaats afbakenen is niet zo moeilijk zenne. Ge kiest een beginpunt, liefst dicht bij een struik (om tegen te kunnen plassen...). Dat punt noemen we Punt A (Ook gekend als "Allee, kzal mijn caravan hier placeren" )
Dan zet je 100 passen in de richting van de zon zoals daar waar hij zou staan tussen 14u en 16u (het warmste moment van de dag). Dat noemen we punt B (ook gekend als "Best dat er hier ne frigo staat, want anders zouden we vergaan van den dorst, met die hitte" )
Vervolgens maak je een hoek van 90 graden in de richting van de dichtsbijzijnde eettent en stap je 100 passen in die richting. Dat noemen we punt K (zoals in "eej, Kleine, ga voor mij eens om een bak frieten met een frikandel ... en vraag aan de andere mensen wat zij willen hebben.")
Daarna weer een draai van 90 graden en dan stap je 100 passen richting punt G (zoals in "G Godverdomme Brutus, is dat haast gedaan met dat burrelen. Ik probeer hier te slapen zenne!" )

Best een paar honden meepakken om ons territorium mee af te bakenen.


jamoja koffie, ken hier een paar fouten en zwakke punten gevonden in uwe theorie, om te beginnen ligt het eraan of het een struik is of een conifeer, en als het een struik is nen Buxus of nen TAxus of iets dergelijks want niet iedere struik kan tegen pis, dus als die struik direct wegrot heb je een probleem. En dan punt B, je zegt dat je 100 passen moet nemen in de richting van de zon, maar dit hangt ook af van het feit op wat voor ondergrond je loopt (beton, hoog of laag gras, aarde, ...) vanwege de weerstand die die ondergrond bied, dit zou dan berekend moeten worden, voor BVB laag gras gade in theorie 98 passen nodig hebben en hoog gras 102.

Vervolgens punt K, hier moet ook de middelpuntvliegende zwaartekracht berekend worden op de hoeveelheid zout er op die bak frieten ligt en hoe vettig de frikandel is en dan nog eens de dimensie van de saus.

EN dan punt G moet je ook heruitrekenen op het soort hond (de lengte van het haar dus)

Buitendat wil ik niet gaan beginnen mierenneuken zu...

groetjes


Om nog maar de wetenschappelijk, correcte commentaar van een ander, zéér welbespraakt forumlid te beamen.

Way to go, Tamiya!

Nu ja, wat er ook van zei?
Ik denk dat de meeting in Lommel wel de place to be zal zijn voor de vanners en Streetvanners die hier op dit forum zitten.
In elk geval kijk ik er echt naar uit om jullie allen te mogen ontmoeten (hopelijk zet Koffietje dan ook een lekkere pot koffie want ik ben een echte coffee addict).
Afhankelijk van de werkueren zullen wij ook al vanaf vrijdag aanwezig zijn in Lommel.
Dus Hairy Bear? Het zou wel eens goed kunnen dat ik U ga voorzijn en ik de man zal zijn die plaats moet voorzien voor al die andere Vans. :lol:

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: wo aug 13, 2008 01:11 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Jullie zijn hier punten aan het scoren éé :D :D :D

En dit zonder welbespraakt te zijn. :oops:
Greetz

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: wo aug 13, 2008 12:25 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Hairy Bear schreef:
Ge doet maar Earthforceone. Dan rust de verantwoordelijkheid niet op mijn nek. Want ik moest maar eens langs ne verkeerde struik staan :lol:
Of we zullen de verantwoordelijkheid samen op onze nek nemen. Wij zijn toch zowat de nieuwkomers hé. Dan hebben we toch al wat gedaan voor de club :)
Ik denk dat ik kan daar zijn tegen 18u, misschien zelfs 17u.

En Tamiya moet ook al niet onderdoen voor welbespraakt te zijn :wink:


Awel, we zien wel.
Als we met twee zijn kunnen we mss al een lekkere pot koffie maken voor degenen die dan wat later komen.
Ik denk wel dat ik aan een stroomgroepke kan geraken via m'n werk.
Frigoke hebt gij dan wel zekerst? Voor zij die liever "ne frisse" willen?
Amaai maat, ik zie daar echt naar uit! Kan al bijna niet meer wachten.

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: vr aug 15, 2008 17:03 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za aug 25, 2007 14:05
Berichten: 183
Woonplaats: Buggenhout
soory dak zo laat ben, maar alvast welgekomen, bienvue, wilkommen bla bla bla


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: za aug 16, 2008 11:53 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Pak misschien wel een vlag mee zodat de andere Streetvanners jullie weten te staan.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: za aug 16, 2008 18:36 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
en nen frissen, woehaaaa :mrgreen: :wink:

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: even voorstellen
 Bericht Geplaatst: za aug 16, 2008 21:32 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di jul 08, 2008 00:20
Berichten: 19
Woonplaats: Sint-Martens-Latem
Welkom! :wink:


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron