Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Koffietje stelt zich voor
 Bericht Geplaatst: wo apr 11, 2007 10:06 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
kZat al een tijdje te wachten tot dit forum online zou komen terug. Ik ben ook member van DAVC forum , maar dat is een nederlandse site. Wel heel professioneel en met uiterst accurate hulpverlening en EHBO tips. Maar een Belgisch onderonsje is gewoonweg gezelliger ( t risico op Heineken is meteen een heel stuk kleiner geworden).
Ik ben Koffietje . In t echte leven noemen ze mij ook Koffietje of kortweg Koff. Ik heb een Chevy Van G20 van 1995. En die staat ondertussen al 3 weken in panne zonder dat ze der maar in slagen om die te repareren. zelf ken ik geen iota van motoren (hoewel...De laatste tijd is het enorm aan t verbeteren...ik kan nu zelfs al aan de voor en achterkant van mijn motor :lol: ) maar ik ben van plan in september te starten met een cursus mechaniek.
Ik ben op een ongelooflijk rare manier aan mijn chevy van geraakt. Oorspronkelijk wou ik een mobilhome. Maar aangezien ik koerier was, besloot ik een camionette te zoeken die ik zelf kon inrichten als mobilhome , maar dan de stukken kon uithalen als ik es een grote rit had. Beginnen zoeken en gestoten op een chevy Van. Meteen een erectie (en je weet...een erectie mag je nooit negeren) toen ik dat ding zag staan. In een zotte bui gekocht. 3 dagen later stond ik er al de eerste keer mee in panne. 2 weken later nog es. 1 maand later nog es. En nu weer. Dus t gaat lekker. (Hij staat meer voor mijn garagist zijn deur dan voor die van mij).
De chevy heeft 11500 euro gekost en ik heb er ondertussen al zelf zo'n 5000 euro ingepompt. Dat is wel een beetje een domper op mijn Chevy Van avontuur. (Zeker als ge dan ziet dat er hier een zijn chevy wegdoet voor 2500 euro :cry: )
Het is hier een klein forumpje, maar ik vermoed dat we snel zullen uitbreiden. Het aantal chevy's, dodges en dergelijke schiet als paddestoelen uit de grond.
Ik heb wel nog enkele vraagjes.
1) kan ik een sticker kopen van Streetvanners Belgium? iets voor op mijn raampje achteraan of zo? Kwestie van een beetje herkenbaar te zijn tegenover andere medeleden. (En dan mijn claxon te kunnen laten gelden :lol: ) .
2) zijn jullie ook van plan eigen meetings te organiseren?


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo apr 11, 2007 11:11 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
welkom! ik ken je al wat van het davc forum. daar post je af en toe een heel interessant verhaal! ja troost je hoor. heb zelf ook een van gekocht en stond in het begin meer bij de garagist dan niet. alles is vervangen. moter, boite, servoomp, alternator,veel rubbers, schokdempers, en nog veel meer. maar na een tijdje is dat gedaan

heb nu echt al een tijdje geen problemen meer (hout vasthouden). volgede week gaat hij nu wel terug binnen om een nieuwe stuurkogel, onderhoud en nieuwe remmen.

stickers van streetvanners hebben we nog niet! er was al een ontwerp van een logo maar dat is afgeblazen (jammer) maar het komt er wel aan.
een eigen meeting hebben we nog niet maar die komt er binnen enige tijd mss wel aan. wie weet! Alvast bedankt dat je langskomt!!

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo apr 11, 2007 14:24 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr nov 11, 2005 13:00
Berichten: 12
Yeeps,

Welkom op het forum. Ik heb mijn van in december verkocht. ze heeft mij in die kleine 3 jaar dat ik er mee gebold heb nie veel in de steek gelaten. de enige keer da'k ze langer dan een week heb moeten missen was toen de gastank moest herkeurd worden. wel een aantal kleine problemen en ook standaard wat olieverbruik maar nooit geen zotte kosten moeten doen.

Ik ben gestart in september met avondschool motoren ... samen met fastkid, maar 't is al een tijdje geleden da we die daar nog gezien hebben :twisted: . Da is iets wat ik enkel kan aanbevelen. da zal zekers van pas komen om tal van kleine onderhoudswerken aan de van uit te voeren. daarnaast is een Haynes manual ook een echte must.

Hopelijk is die ruzie met je van snel bijgelegd

Grtzz


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron