Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: di okt 29, 2013 22:56 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di okt 29, 2013 19:20
Berichten: 78
hello, lang geleden,,,ik kon niet meer inloggen met men oude acount dus even een nieuwe gemaakt. tis ook van 2008 ergens geleden,,,,

eind 2008 ergens begin 2009 men dodge verkocht voor een appel en een ei . altijd spijt van gehad want ik had die technisch helemaal in orde gezet op wat bodyprobleempjes na was dat spel altijd betrouwbaar geworden na mijn aanpak. veel geld ingestoken en allemaal verloren bij de verkoop,, maar soit,,,


men dodge dus verkocht jaren geleden omdat er geen deftige parking was voor mijn van op twerk. ook omdat mijn madam,,nu ex ,, nooit mee op tripjes wou gaan met de van , en daar dient een van voor.
2 jaar geleden van werk veranderd en de gelukkige eigenaar van een firmawagen, ik heb men eigen wagen nog blijven houden maar nu besef ik dat hij weg moet,, hij staat veel te veel stil ,,
dus ik kan nu mijn eigen wagen verkopen en me terug een van aanschaffen.
ik zoek nu een chevy, eigenlijk liever geen dodge meer want daar vind je moeilijker stukken voor (uit ervaring).

ik zoek dus een chevy tegen ten laatste april , mei,,, , liefst een lowtop g20, een ouwe dus met liefst al lpg erin.
ik ga er heel weinig mee rijden,, zeker geen dagelijks vervoermiddel,enkel funtripjes in feite,, en ik sleutel zelf graag ,,maar ik zoek iets low budget maar redelijk in orde qua body en techniek, een beetje rijdend sleutelhok waar nog iets moois van te maken valt zonder grove borstels . mijn budget ligt ergens tussen 5 en 8d , afhankelijk van de staat en de looks.
tprobleem is ; er is heel heel mager aanbod op kapaza en 2ehands. op nederlandse bodem vind ik zeker al direkt mijn goesting,,,,maar kben bang voor de rompslomp met keuring. ervaring delen aub,,, eventueel eerst op o-plaat als em oud genoeg is is een mogelijkheid ??? wat met de lpg keuring,,ook een dikke kostenplaat ,,,

alle tips zijn welkom,,, waar op letten ,, wat is het verschil in camper en lichte vracht qua verzekering en tax? mag je een lichte vracht ombouwen met een bed erin bvb? in lichte vracht moet je waarschijnlijk een tussenschot hebben ? foto van het inwendige van een lowtop zijn welkom,,zeker als ze slaapplaats hebben gecreeerd.
in feite zoek ik geen kampeerwagen, wel een wagen waar je in kan slapen want ik ga er mee op vakantie gaan (in eigen land ) met men zoontje,, eten maken doe ik niet op een camping, dus het hoeft liever geen high top te zijn,, voor de looks


uiteraard heb ik men buick nog(avatar) , en intussen rijd ik ook terug af en toe met motoren, een harley en een caferacer (bmw r100)


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: wo okt 30, 2013 18:55 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
welcom back. alles in orde verder?

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: wo okt 30, 2013 19:10 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di okt 29, 2013 19:20
Berichten: 78
jaja,, prima , leuke job gevonden, afwisselend binnen en op de baan, verkoop, onderhoud, rustig en druk,, eindelijk met plezier optrekken dus.
verder gelukkig gescheiden, en baas in eigen kot wat moe je meer hebben.

een van natuurlijk,,,, maar 't aanbod is heel flauw,,, khoop tegen de zomer iets te hebben.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: do okt 31, 2013 07:13 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
lichte vracht mag je geen bed in steken. er moet een scheidingswand tot boven zitten als het er een is met een 2de rij zetels. met enkrl de 1ste rij volstaat een opstaande plank van een 20cm ong. lichte vracht is meer van verzekering en tax als camper.
hier kan je zien wat we in mijne lowtop gedaan hebben voor te slapen:
viewtopic.php?f=3&t=247&start=210

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: do okt 31, 2013 19:26 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di okt 29, 2013 19:20
Berichten: 78
ik begin te denken dat ik beter een high top neem,ook al is een lowtop mooier. kheb geen zin om elke keer dat bed eruit te halen voor de keuring , scheidingswand is al zeker uitgesloten, kheb dat in mijn firmawagen een boxer,,,,,,

als ik er eentje heb met twee zetels kan ik maar 1 persoon vervoeren ,,, dus dat is zeker uitgesloten,
ik denk dat ik een high top ga zoeken, of ik ga later spijt hebben . ik ga em zoiezo tmeeste gebruiken om eens op weekend te gaan, concertjes enz
en in een hightop kan ik dan ook een bed maken ,,kheb nog twee smalle lattenbodems op zolder staan als nieuw. en recht kunnen staan om kleren aan te doen of rond te lopen is wel een luxe.

gisteren stond er eentje op kapaza die de moeite was, maar hij is er intussen al weer af,verkocht,,een grijze met rood en volledig in whisky stijl,,,, wel maar twee zetels en ook een bed. iemand die stopte met de hobby,,,maar die twee zetels,,,dus niet wat ik zoek. helaas moet eerst mijn wagen verkocht zijn eer ik echt op zoek kan gaan en er is niet veel reactie,, maar kheb tijd,,


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: do okt 31, 2013 21:16 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 27, 2007 16:40
Berichten: 904
Woonplaats: Deinze Oost vlaanderen
Wees wel teruggekomen

Grt Bleuke

_________________
AfbeeldingCHEVY 5.7 GLADIATOR CONVERSION VAN

LIFE IS GREAT WHEN YOU DRIVE A V8


BALUBA Conversions inc.

COTD's Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: vanman is back,, (nu van-man)
 Bericht Geplaatst: za nov 02, 2013 18:11 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Hey Van-man,

welkom terug.
Je ziet , eens het Van virus er in zit geraak je het niet meer kwijt hé.
We zijn zeker blij je hier terug te zien, we merken het al direct dat er wat technisch heel sterke posts op het forum zijn bijgekomen. :D

Veel plezier met je aankoop, het is een bekende Van ,1 die zeker ged onderhouden is.
Kleine Danny had zijn hart aan zijn Van verloren. Het verwonderd me dan ook erg dat hij die wegdeed.
Veel succes ermee, vele safe miles, en laat de meetings maar komen hé!!

Groeten, Macgyver

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Voorstellen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron