Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: vr nov 14, 2014 15:15 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo aug 29, 2010 21:36
Berichten: 5
hallo,
ik ben noel, heb een Chevy van van 1998 op het oog. wat vinden jullie van deze van? is de prijs goed? kan ik er nog jaren mee rijden zonder al te veel problemen? wat zijn de minpunten van een Chevy van? (heb er nooit eentje gehad :( , wel een dodge ram van `98 :D ).
hopelijk snel en duidelijk antwoord.
grtzz noel
dit is de link....http://www.2dehands.be/caravans-kampere ... 95213.html


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: za nov 15, 2014 12:35 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jan 29, 2008 08:37
Berichten: 3071
Woonplaats: Lichtervelde
Ik ben er bijna zeker van dat ik die van nog gezien heb op meetings.
Maar toen was hij niet van deze eigenaar. Is al een paar keer te koop verschenen.
De Van is behoorlijk wat 'teruggetuned'. Destijds was deze Van toch wel heel speciaal.
Als ik het goed heb, heeft de Van in de omstreken van Benoit Grolet gereden. Regio Namen dus.
Van de technische kant ken ik geen oorsprong. Ik weet wel dat de eigenaar heel handig was, dus kan het maar ik je voordeel spreken.
Testrijden is de boodschap.
Als je al eens Dodge gereden hebt, heb je toch al iets om mee te vergelijken.

Succes , en tot we mekaar eens tegenkomen hé.

_________________
GMC Tiara '95


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: wo nov 19, 2014 08:19 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di dec 09, 2008 21:40
Berichten: 1708
Woonplaats: Desteldonk Oost-Vlaanderen
Zwakke punten van dit model zijn in eerste instantie de versnellingsbak. Ik kan er van mee spreken. Maar als deze altijd goed zijn onderhoud heeft gehad en deftig
Is mee om gegaan zijn die wel goed. Ook de servopompen durven wel eens kapot gaan. Kan ik nu ook van mee spreken. Ook een radiator kan wel eens. Meerdere keren gehoord. Dat lijken me de zwakkere punten. Hangt allemaal beetje af van Miles en onderhoud ook. Voor de rest top om mee te rijden. Heeft me nooit gespeten dat ik hem heb gekocht! Succes

_________________
Dreams in silent progress...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: wo nov 19, 2014 17:14 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di maart 12, 2013 15:32
Berichten: 33
hey,
ik rij met een 99 chevy van,met de versnellings bak nog geen problemen gehad,166.000 ml
gereden, veel met een caravan 1500 Kg, radiater al vervangan,3jaar terug,3 maanden geleden
andere moter geplaatst, eerste was een 5000 cc,vervangen door een 5700 cc, verbruik op
benzine wel wat gestegen, maar krijg ervoor wel meer kracht en vertrek snelheid,
anders alleen de gebruikelijke onderhouds kosten,
groetjes freddy :P


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: do nov 20, 2014 09:16 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo aug 29, 2010 21:36
Berichten: 5
thnxx allemaal voor de reply,
hier heb ik wat aan, @freddy motor vervangen na 166000mls? stukken of gewoon dat je een zwaardere wou? had met mijn dodge ram 336000mls en alleen een bakrevisie moeten doen. bold nog altijd ergens in West-Vlaanderen....willen terug een ami hebben, een ram of een Van....
ben nog aant kijken....deze verkoper wou eventueel ruilen met mijn wagen.....grtzz


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: do nov 20, 2014 16:45 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di maart 12, 2013 15:32
Berichten: 33
hey,
op een morgen willen starten,en kreeg de moter niet rond,na twee maal te proberen,slaat
die aan,het was gelijk een STOOMTREIN damp uit de uitlaat,en nadien een tik in de moter,
vier garage's gedaan om de oorzaak te kennen, maar niemand die raad kon of wilde geven???
de een kan dat zijn!!!! de andere iets anders!!!! enz. we beginnen met dat,daarna met dat!!!
denk dat ze er geen zin in hadden om te herstellen,te veel werk ?????,
dan maar de korte pijn :evil: :evil:
had ook 2k euro geboden om de moter te wisselen oude uit en nieuwe er in maar geen enkele wou het doen,
daarom maar in nederland laten uit en in bouwen, daar zijn de prijzen nog betaalbaar :D :D
groetjes freddy


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: hulp en/of mening gevraagd
 Bericht Geplaatst: ma nov 24, 2014 00:15 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo aug 29, 2010 21:36
Berichten: 5
ahhh ok freddy, niet zo fijn natuurlijk. nog vele mooie km toegewenst. voor ons zou de Van onze dagelijkse auto worden, werk, prive, hobby`s van de kinderen enz.... rij ongeveer 50000km per jaar. daarom de vragen aan jullie van de plus en minpunten van een Van... .
hoe zit dat met het onderhoud??? om de 7500km zoals bij mijn oude dodge?? heb begrepen dat deze een distributieketting zou hebben, klopt dit? enz..... kan echt niets van autotechniek :oops: , kan er alleen maar mee rijden en zo goed mogelijk verzorgen....


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron