Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: keuring
 Bericht Geplaatst: zo okt 13, 2013 13:13 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo sep 29, 2013 15:44
Berichten: 7
g dag even een grote vraag
ik heb een chevy personenbus die gekeurd was in februari door de vorige eigenaar ,nu heb ik die overgenomen en hij zij dat ik nu gewoon naar de keuring kan als lichte vracht met bijhorend document =machtiging tot ombouw irs holland foto bijgevoegd.
maar moet er geen plakaatje hangen in de van die samenhoord met da blad ....?
ik heb al naar speedschop geweest met mijn papieren en die zeiden ga maar naar londerzeel voor homologatiekeuring en ik vroeg dan :gaat da gaan met die papieren en ze begon gelijk te twijfelen dus ja weet het nu ook nie meer ze pfff
ik wil nog geen onnodig geld in de bus steken zolang ik niet zeker weet da ik hem lichte vracht krijg
dus kent er hier iemand veel van.....
alle info is welkom
grtzzzz joe
Afbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: keuring
 Bericht Geplaatst: di okt 15, 2013 23:45 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 05, 2010 19:32
Berichten: 209
Woonplaats: Hooglede-Gits
Beste,

ik denk dat je best met deze brief even een garage binnenstapt die import enzo.. doet van deze merken, en zij kunnen heel waarschijnlijk zo'n plakaatje aanvragen die je dan in je wagen of onder de motorkap kunt plakken of bevestigen.
'k ga mij daar nu ook niet volledig over uitspreken, maar ik heb da een 8 tal jaren geleden ook nog gedaan. maar toen had ik wel al een voertuig die al in belgie ingeschreven was. Ik weet niet hoe het zit als de wagen uit Holland komt.
Misschien eens bellen naar Londerzeel, waar ze homologatie doen.
Ofwel een brief schrijven en een copie van deze machtiging erbij steken. Of inscannen en doormailen als je aan een e-mail adres kunt geraken. Normaal gezien zul je wel antwoord krijgen.
Maar ik denk wel dat je de wagen zult mogen ombouwen. Toch best nog wat info inwinnen vooraleer je ombouwt.
Misschien eens naar het keuringstation bij jou in buurt gaan en daar eens vragen.
Heel misschien, kunnen ze je wel helpen.


groetjes
Simson
Hou ons op de hoogte.

_________________
Coverband "Dust" simply the best !
www.dust.be
_____________________________


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: keuring
 Bericht Geplaatst: wo okt 16, 2013 09:22 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo sep 29, 2013 15:44
Berichten: 7
ja hij is al in belgie ingeschreven en gekeurd geweest als personen bus ,maar ben eens naar londerzeel geweest en die wisten het ook nie zeker .ze zeiden kom gewoon af voor homologatiekeuring en we sturen alles op en dan 4 mnd wachten en hopen dat in orde is pfff dan weet ik het nog nie zeker .....


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: keuring
 Bericht Geplaatst: do okt 17, 2013 22:55 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: zo sep 29, 2013 15:44
Berichten: 7
âllee weet eindelijk wat ik moe doen met de van ,eerst naar homologatie keuring en da blad erbij voegen dan starten ze een dossier en die wordt opgestuurd naar brussel en als alles goe is na 4of 5mnd alles terug in de bus met nieuw inschrijvingsbewijs en plakaatje voor in de van te hangen oef .kan nu eindelijk beginnen sleutelen yes yes


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: keuring
 Bericht Geplaatst: do okt 17, 2013 23:44 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 05, 2010 19:32
Berichten: 209
Woonplaats: Hooglede-Gits
allè, das top. Je weet in tussentijd wat gedaan hè. nu, da ombouwen zal waarschijnlijk wel geen 4 a 5 maand in beslag nemen. Wel jammer dat da zo lang moet duren met die papiren enzo... Ik heb dat destijds ook aangevraagd en da ging redelijk vlot. maar ja,...'t valt ook te zien hoeveel goesting ze ginder hebben om te werken hè.

allè, groetjes en veel sleutel-genot !!!



simson

_________________
Coverband "Dust" simply the best !
www.dust.be
_____________________________


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron