Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: do feb 11, 2010 22:08 
probeer es met een telefoontje naar Buga in Geel. Misschien kunnen zij u helpen.

Buga Geel
Snelwegstraat 7
B-2260 Oevel-Westerlo

T +32(0)14 562800
F +32(0)14 584430
info@buga.be


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: do feb 11, 2010 23:30 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za okt 06, 2007 22:13
Berichten: 696
Woonplaats: VICHTE
:idea: :idea: MSS EENS WAT RAAD VRAGEN BIJ SPEEDSHOP? OF IEMAND DIE VAN4S UIT HET BUITENLAND INVOERD IN HET KUTBELGENLAND.
TIS MAAR EEN GEDACHT Hé.
KANT BEST GELOVEN DAT HET UW KL....TEN BEGINT UIT TE HANGEN. :evil: :evil:

_________________
Proud Member of
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 09:36 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
hoi dakota en ollie. bedankt ik zal heel zeker informeren
maar weet je wat ik nu krijg op mail. want ik had het ook gevraagd aan Franky de Van man
uw trekhaak zit vast met 4 bouten draai die af gaat naar de keuring en zet daarna terug op
is dit dan echt zo simpel wel dan word ik nog helemaal zot en ik die dacht dat een trekhaak aan het chassis gelast is en dat ik eigenlijk nooit de moeite gedaan heb om te kijken shame on you peewee . maar ik was zo zeker van me'n stuk dat hij gelast was als het zo is ? ik moet nu nog kijken natuurlijk dan doe ik het zo als Franky zegt en dan ik rustig kijken naar die adressen om toch de volgende keer in orde te zijn maar ondertussen heb ik toch mijn inschrijvings bewijs al .
ok ik laat jullie en ik ga nu vlug de Van omhoog krikken om te zien of Franky gelijk heeft en vlug naar de keuring . duimen hee. u hoort nog van me


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 09:41 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 20:22
Berichten: 278
Woonplaats: Deinze
peewee schreef:
hoi dakota en ollie. bedankt ik zal heel zeker informeren
maar weet je wat ik nu krijg op mail. want ik had het ook gevraagd aan Franky de Van man
uw trekhaak zit vast met 4 bouten draai die af gaat naar de keuring en zet daarna terug op



tuurlijk dat een trekhaak gevezen zit. aan een trekhaak mag nooit gelast worden.

hou er wel rekening mee als je hem er nadien terug opsteekt en je komt een ongeval tegen (zelfs al rijd er enen in uw gat) en de verzekering valt erover dat je 0,0% dekking hebt.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 12:16 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Als ge er uw trekhaak kunt afvijzen en zo naar de keuring kan gaan geraak je mss toch nog aan een geldig inschrijvingsbewijs.
Dan ben je op dat gebied toch al in orde.
En misschien (ik weet het niet zo zeker) is het dan achteraf gemakkelijker om een keuring te doen mét trekhaak en de papieren in orde te krijgen.
Als je dan eens naar een trekhaak installateur gaat, kan die dat dan niet regelen, die papieren en zo?

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 12:30 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 20:22
Berichten: 278
Woonplaats: Deinze
earthforceone schreef:
En misschien (ik weet het niet zo zeker) is het dan achteraf gemakkelijker om een keuring te doen mét trekhaak en de papieren in orde te krijgen.

dat zal geen verschil maken


Citaat:
Als je dan eens naar een trekhaak installateur gaat, kan die dat dan niet regelen, die papieren en zo?

Greetz earthforceone


die kan dat niet. enkel chevrolet en FOD kunnen dit in orde brengen


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 12:53 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
ok beste mensen
we zijn nu al terug een stapje verder
ik heb zopas de trekhaak eraf gedaan was wel niet makkelijk alles zat stevig vast
en kheb 1 bout moeten afslijpen
maar hij is er toch af . nu deze middag naar keuring en hopelijk vinden die paljassen nu niets anders meer uit of ik steek de Van daar ter plaatse in de fik want me'n bloed temperatuur staat zo stilletjes aan op kookpunt.
en ja ik weet het voor de verzekering als ik hem daarna terug opzet dat ik risico loop
maar ik kan toch al aan mijn inschrijvings bewijs raken dan hee en dit is ook al heel veel
dan ga ik op zoek naar een atest voor een trekhaak dit is dan een volgende stap
amai amai amai tegen dat de Van in orde is ben ik al op pensioen
nooit koop ik nog een Van uit het buitenland .
maar ja hij was volgens ze'n leeftijd fatastis super cool goed onderaan ook buitenzijde kas
en daarmee heb ik die gekocht dit wist een grensgevalletje vriend van mijn te vertellen 1 jaar terug. dan ben ik gaan zien en direkt gekocht had ik de miserie geweten had ik dit uiteraard niet gedaan.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 13:42 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 20:22
Berichten: 278
Woonplaats: Deinze
als je nog eens naar een wagen gaat kijken, kijk dan eerst eens goed naar de papieren.
dan heb je al die rompslomp niet.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 17:57 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
dit kan niet buuntje
wat de wetten zijn anders . gekeurd in holand is niet het zelvde als belgie
dus begin maar héé.
nu ik ben pas terug van keuring en .......yahooooo gekeurd
nu de volgende stap het atest
ik heb ook pas een mailtje gekregen van de Vanman Franky en hij zal zien als hij terug thuis komt uit amerika of hij aan zoon atest kan komen voor mijn dit is ook al goed dank u Franky toffe kerel
gelukkig heb ik mijn aangeboden op jullie forum en zijn er goede tips en is mijn breins ook anders gaan denken om domme dingen die ik heel waarschijnlijk ging ondernemen . bedankt mannen .
Hopelijk en het zal zo geschieden dat ik jullie wel eens ga tegenkomen op één of ander meeting
ik heb vele van jullie gezien te brugge verleden jaar op de beestenmarkt maar toen was ik met mijn oldtimer aanwezig . in gullegem ben ik ook al 3 jaar na elkaar geweest maar telkens was ik met 1 of ander oldtimer ik zal eens met de Gladiator af komen


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 18:27 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 20:22
Berichten: 278
Woonplaats: Deinze
peewee schreef:
dit kan niet buuntje
wat de wetten zijn anders . gekeurd in holand is niet het zelvde als belgie


dat kan je wel.
de gewichten die de constructeur (chevrolet) toekent voor dat type wagen zijn voor alle landen hetzelfde.
de keurings meethode is nederland is anders, maar dat veranderd niets aan de gegevens die de constucteur opgeeft.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 12, 2010 19:33 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
ok buuntje sorry dit wist ik niet. ik heb nu al zoveel moeten veranderen aan de Van om dat de wetten van holand en belgie anders zijn dat ik het niet kon geloven daarmee .
en eerlijk ik ging daar ook niet aan denken hoor.
ik was gefixeerd op kijken onderstel dat de rest nutteloos leek. zo zie je maar je kunt niet genoeg opletten. ik weet zeker dat ik de volgende liever een paar duized euro duurder betaal in belgie
of de rompslom dat ik nu gehad heb met de deze want uiteindelijk komt het nog duurder uit
afin genoeg geluld ik ben terug een stap verder en een grote
thanks aan iedereen die gereageerd heeft op mijn vraag
toffe mannen de Vanners
ik laat zeker nog iets horen mocht Franky de Vanman mijn kunnen helpen of als ik via een ander weg aan zo'n atest kan komen
grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzz peewee


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 13, 2010 18:58 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
nie plooien ee peewee :wink:

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 13, 2010 19:40 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
neen Brutus ik zal proberen dank u
maar hoe moet je eigenlijk hier zo een fotoke naast u dingens plaatsten hoe doen jullie dit sorry hoor. ik zoek en zoek en zoek maar vind het niet. ik vind dit wel tof zo jullie Vans naast jullie antwoorden. PS. liefst niet in PC taal


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 13, 2010 22:54 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
ja vent, kheb dat ook per ongeluk gevonden en kweetet het nie meer, maar normaal staat er ergens op het forum hoe je het moet doen :wink:

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 00:06 
peewee schreef:
neen Brutus ik zal proberen dank u
maar hoe moet je eigenlijk hier zo een fotoke naast u dingens plaatsten hoe doen jullie dit sorry hoor. ik zoek en zoek en zoek maar vind het niet. ik vind dit wel tof zo jullie Vans naast jullie antwoorden. PS. liefst niet in PC taal


klikkerdeklikkerdeklik


Omhoog 
  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: