Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 08:39 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
inderdaad Dakota

klikerdeklikklikerdeklikklikerdekliklikerdeklikklikerdekliklikerdeklik
deze morgen 05.15 opgestaan dus fris geheugen
en klikerdeklik gedaan maar ik stond erbij en ik keek ernaar
die mens die deze forum inelkaar gestoken heeft
die heeft 83 jaar school gelopen waarschijnlijk
mileju zeg...... ik die dacht dat ik mizeri had met me'n Van maar dit is nog een stukje moeilijker pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
als er ééns een blauwe G20 gladiator met gele strepen en een 50 tal buitelichtjes op een meeting staat
dan ben ik het ( peewee)
en een witte G20 explorer met groene strepen en een 70 tal buitenlichtjes dan is het mijn zoon

grtzzzzzzzzzzzzzzz. peewee


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 12:00 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
van nederland naar belgie is blijkbaar niet zo eenvoudig, wat ik me heb laten vertellen, is dat wanneer je problemen hebt met keuring , je de van best eerst inschrijft in duitsland en dan naar belgie overbrengt .
iemand daar ervaring mee ? .


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 14:10 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 20:22
Berichten: 278
Woonplaats: Deinze
jochevy schreef:
van nederland naar belgie is blijkbaar niet zo eenvoudig, wat ik me heb laten vertellen, is dat wanneer je problemen hebt met keuring , je de van best eerst inschrijft in duitsland en dan naar belgie overbrengt .


dat maak geen enkel verschil uit.
als de laatste inschrijving van buiten europa is, dan is het iets anders


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 15:16 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di dec 09, 2008 21:40
Berichten: 1708
Woonplaats: Desteldonk Oost-Vlaanderen
Zoals eerder gezegd door Buuntje. Voor je attest ivm je trekhaak moet je bij Buga zijn! Is de officiële importeur van Chevrolet. Alleen zij kunnen je helpen! (zal je ook een duit kosten) Als je dat hebt kan je dan gaan zagen bij de FOD en geloof me het zal nodig zijn makker! Enne geduld zul je zekers nodig hebben. Ik kan het weten. Ik hoop dat het zeker goed komt voor je!! Succes met het verdere verloop.

_________________
Dreams in silent progress...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: zo feb 14, 2010 17:28 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
oesje beloofd weeral niet veel goeds
man man man khad beter in me'n broek gesch... dan er éne te kopen in holand


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 19, 2010 00:47 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma nov 10, 2008 19:00
Berichten: 152
Woonplaats: sint-niklaas
jochevy schreef:
van nederland naar belgie is blijkbaar niet zo eenvoudig, wat ik me heb laten vertellen, is dat wanneer je problemen hebt met keuring , je de van best eerst inschrijft in duitsland en dan naar belgie overbrengt .
iemand daar ervaring mee ? .


heb de mijne uit duitsland gehaald, remember? En moet zeggen dat het ook een rompslomp is geweest om de van hier op de baan te krijgen. de van is ook 5 maal naar de kontorle moeten gaan voor invoering. En dat terwijl in duitsland de keuring toch wat meer inhoudt dan hier. Vrees dat het moeilijker en moeilijker gaat worden om onze hobby nog te beleven. Blijkbaar hebben de dikke nekken hier in ons apenlandje niet graag dat er met grotere en degelijkere auto's rondgereden wordt. :evil:

_________________
SEE YOU ON THE ROAD SOMEWHERE...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 19, 2010 09:02 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
hoi Triker Geert
inderdaad zo is het denk ik
en moet je nu eens weten. verledenweek gekeurd zonder de trekhaak dan hee.
ik vlug de papieren bij thuiskomst in een omslag gedaan en de postbus is.
met het idee binnen een paar dagen heb ik mijn inschrijvings formulier oef eindelijk na een 1 jaar
maar hohoo neen hoor gisteren in mijn brievenbus waren alle papieren van brussel terug gekeerd
verkeerd ingevuld . door mijn neen hoor ! ze spreken over R5 en K1 en PVG nr. stemt niet overeen
aiaiaiai allemaal chinees voor mijn ! nu ga ik deze morgend naar ons DIV station hier te Oostende
en vragen wat er nu aan scheelt . dit word toch stilletjes aan een soap hoor.
en pas op dan vragen ze u nog kalm te blijven hee. om echt zot van te worden.
ik begin het echt echt kotsbeu te worden.
ben benieuwd wat ze me nu gaan wijsmaken straks zi
u hoort nog van me......................


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 19, 2010 13:01 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
hoi jahhhhhh hier zijn we weer
ik was deze morgend op 09.14 in de DIV te Oostende om het probleem met me'n zogezegde PVG nummer die niet juist was .
ik ben eventjes boven me'n théwater geweest daar amai
ik moest een nieuw PVG nummer aanvragen zeiden ze niets aan te doen .
en ik... ik... ik moet dit doen ik ben wel niet degene die een verkeerd nummer ingevuld heb hee waneer gaat dit nu eigenlijk eens opgelost zijn jullie schieten de éne kemel na de ander en ik moet alles oplossen en betalen en verlof nemen om jullie stomiteiten in orde te brengen
ik begin mijn af te vragen of ze wel bekwaam zijn te brussel om papieren in orde te brengen.
zij zeiden meneer rustig blijven. wij gaan eens bellen naar brussel
zij een half uur aan de tel. ja neen ja neen ja neen afin het klopte aan geen kanten
maar toen hoorde ik opeens het woord lichtevracht vallen. ik zei hola hola een momentje hee
het gaat hem hier over geen lichte vracht het is een kampeerwagen. die meneer aan het loketje bloedrood . ik wist meteen waar de fout lag toen ik ze'n kop zag.
hij het kort maken aan de tel. dan ging hij mijn nog leugen achtig maken . hij zij meneer u de laatste keer had u het inschrijvingsbewijs niet mee van de vorige eigenaar anders ging ik dat direkt gezien hebben en was alles direkt ok geweest .
ik barste terug uit mijn voegen . ik zij meneer als je nu nog 1 domme verteld gaat dat kantoortje hier direkt gekuist worden. ik hou altijd alle documenten tesamen en ik heb alles afgegeven en nu gaat u mijn nog leugenachtig maken ook. als nu niet maakt dat hier alles in orde komt vandaag nog dan ga ik pas eens echt boos maken goverd..........
ik mocht eventjes aan de kant gaan staan om af te koelen en een kwartiertje later mocht ik terug naar het loket gaan en hij zij zie hier meneer een voorlopig inschrijvingsbewijs en de echte word u toegestuurd binnen enkele werkdagen . 11.14 was ik terug thuis weer een ganse voormiddag naar de kl....dus duimen mannen ik ben benieuwd anders ga ik eens terug naar dat loketje best met een valiumtje in me'n mond nondeju


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 19, 2010 14:09 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Haaaah ! ! !

Een dagje bij de infantielen van de D.I.V. levert altijd spannende en memorabele verhalen op.

Hopelijk komt het nu wél in orde.

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 19, 2010 15:12 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
kan ook veel verhalen vertellen.... Maar bon. Nu even rustig in en uit ademen... tkomt voor mekaar!!
alle, vingers kruisen en tot binnenkort.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: vr feb 19, 2010 18:53 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
dank u mannen . ik ben al terug een beetje op normaale temperaturen
eventjes flink inademen en zoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
grtzzzz. peewee


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 20, 2010 11:17 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma nov 10, 2008 19:00
Berichten: 152
Woonplaats: sint-niklaas
het invoeren van een van is altijd een feest, veel geduld moet je dan hebben. Ben benieuwd voor mijn eerste keuring over enkele maanden. Zal ook weer vanalles zijn. Heb een kennis die al jaren verschillende van's heeft opgemaakt en mee rondgereden. Heeft de van uit miserie verkocht omdat ze op de keuring over alles en nog wat moeilijk aan het doen waren. De man zag het niet meer zitten en heeft dan maar een Mercedes Vito in plaats gekocht en een dodge pick-up voor het zware werk. Zo zie je maar dat je in Belgie niet echt welkom bent met een van, de wagens zijn groot en zwaar en ze verdienen er te weinig aan taks aan dus maken we het de eigenaars zo moelijk dat ze na een tijd hun hobby wel verkopen. Spijtig maar waar. Aan alle die-hard Vanners, Geef de moed nooit op. Er zijn nog mensen met dezelfde problemen en met dezelfde hobby zoals hier op het forum en in de club die u erbovenop helpen.

_________________
SEE YOU ON THE ROAD SOMEWHERE...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 20, 2010 14:03 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di dec 09, 2008 21:40
Berichten: 1708
Woonplaats: Desteldonk Oost-Vlaanderen
Peewee ik ga u een goede raad geven hé... Kontakteer eens de federale ombudsman hieromtrent. Die kontroleert overheidsinstanties. Het kwam bij mij ook niet goed met mijn papieren. Heb de ombudsman gekontakteerd en na 1 week was het in orde. Doen zou ik zeggen! Baat het niet schaad het niet.

_________________
Dreams in silent progress...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 20, 2010 18:19 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di feb 09, 2010 17:34
Berichten: 331
Ooooo bedankt Geert DP
dit zal ik onthouden
ze hebben mijn nu beloofd binnen de 5 werkdagen dat het in orde zou zijn
als het niet zo is volg ik uw raad zeker op
vandaag terug pech maaaaaaaaaaaaaar eigen schuld hoor ik beken
mooie zonnige dag ik de Van mooi gewassen en gestreken en gekamt prachtig weer
de mooie andere velgjes terug erop geplaats want die mogen ook niet op de keuring
dus keuring achter de rug de mooie er terug op en . eventjes naar de vrienden met vrouwke mee
ook mooie USB stick gevuld met mooie rock & roll muziek natuurlijk het einde van de boxen eens testen. en ineens op de autosnelweg een geklop man man man niet te doen
ik radio stiller zetten amai wat een lawaai direkt aan de kant pechstrook ik wist of dacht het toch dat het van mijn wielen kwam . wat bleek 1 velg niet aangespannen enkel met de hand vast gezet vergeten nondju zeg er zat maar 2 bouten meer er in en serieus los hoor man man man
ook 1 tje afgebroken das chance hebben hee mijn ander kant van bed heel boos natuurlijk
nu morgen gaatje in boren linker draad in tappen en uit draaien kheb al via mail een nieuwe bout besteld bij VansVettes hopelijk moet ik geen volledige set kopen.
Ooo by the way weet iemand soms welke motor olie ik moet in doen ik ga ze ook eens vervangen ergens begin volgende week 10W40 of 15W40 of nog iets anders ? ? ?


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: help
 Bericht Geplaatst: za feb 20, 2010 23:57 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo jul 30, 2008 18:52
Berichten: 662
Woonplaats: Behind the wheel
Ik gooi 15w40 in mijn Van.
Denk dat 10w40 te dunne olie gaat zijn.
Met 15w40 is het, in de winter als je Van buiten slaapt, aan te raden de motor een minuutje of zo stationair te laten draaien vooraleer je vertrekt aangezien die olie van zichzelf iets dikker is en in de winter nog dikker wordt vanwege de koude.
Als je motor op temperatuur staat kan je wel gewoon lekker gassen.

Althans, zo doe ik dat toch met mijn Van en die is van 1985 met een pré LS1 blok.

Greetz earthforceone

_________________
Chevrolet Alero 2001
150ci - 141hp


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 59 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: