Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoogte high top
 Bericht Geplaatst: wo sep 05, 2007 12:31 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jul 10, 2007 08:58
Berichten: 94
Woonplaats: Gent
Hoe hoog is een high top? Ik vroeg het mij af omdat ik onlangs ergens op een dakparking reed maar er hing een balk met max 2.1m bord op. Met een high top zal het dus niet lukken.
Wat doen jullie op de parking van de luchthaven in Zaventem en in andere gelijkaardige situaties? Zijn er speciale plaatsen? Ik heb er eigenlijk nooit stil bij gestaan.

Bedankt,
Eric


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo sep 05, 2007 13:40 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Mja, wat versta je onder een hightop he. Mijn hightop is 20 cm hoger dan de meeste andere hightops die ik gezien heb. En ongeveer 50 cm hoger dan een lowtop. In totaal is hij ongeveer 2m50 hoog. (Kmoet dringend es met een meetlat naast mijn Van gaan staan, maar tzal er niet ver van zijn. )
Ook alweer afhankelijk van je banden, je veringen, ...
Op de luchthaven van Zaventem kun je met een hightop niet de bovengrondse parking gebruiken. Maar ik dacht dat je wel nog op het gelijkvloers kan parkeren. (Moet je natuurlijk wel nog het geluk hebben dat er daar plaats is.)
Als het enkel maar is om iemand af te zetten, dan mag dat helemaal geen probleem zijn. Dan rij je gewoon daar waar de taxi's geparkeerd staan (en negeer je het gevloek en getier van de mannen omdat je "op hun plaats staat".)

In andere situaties, komt het er gewoon op neer van sluipwegen in te durven rijden en te hopen dat er ergens parking is voor je wagen. In gent en Brugge heb ik dat probleem meestal niet. Antwerpen is een catastrofe , maar in Brussel durf je al es geluk te hebben.
Maar eerlijk gezegd, als je in een stadcentrum moet zijn, parkeer je beter je wagen aan de buitenrand om vervolgens het openbaar vervoer te nemen. JE bent er zelfs sneller dan met een gewone wagen, dus waarom moeilijk doen he?

En voor Zaventem... sinds kort is er een treinhalte in zaventem voorzien met een buslijn die rechtstreeks naar de luchthaven gaat. Gaat veel vlotter (geen files op de ring van brussel) en je moet niet ongerust zijn dat een of andere klojo plots een kras in je wagen zou trekken (wat daar nogal vaak voorkomt).


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo sep 05, 2007 13:55 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di jul 10, 2007 08:58
Berichten: 94
Woonplaats: Gent
Zaventem zal dus een probleem zijn.

Als ik alleen reis, neem ik ook liever de trein maar als je familie afhaalt met bagage en zo, is het toch gemakkelijker met de auto.

Als ik naar de Meir in Antwerpen ga, parkeer ik meestal ergens aan P+R Linkeroever en neem daar de tram. Twee haltes verder en je stapt midden in de Meir uit.
De kleine P+R parking is meestal vol (met veel Nederlanders :)) maar je kan nog altijd gratis rond het park parkeren. Geen files, niet te veel zoeken en heel snel.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: wo sep 05, 2007 17:59 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
als ik iemand ga afhalen in Zaventem rij ik erheen tegen het geplande aankomstuur maar neem de afrit van het militair hospitaal en wacht daar, en dan laat ik ze me bellen als ze aan de grond staan en binnen de 10 min sta ik aan de uitgang zonder miserie of andere park troubels. En zoals koffietje zegt op de taxilijn en luid terugroepen, ze zijn dan al veel rustiger.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Forumoverzicht » Chevrolet & GMC » Algemeen (Chevy & GMC)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: