Goh, in feite zijn ze allemaal goed zenne. Zolang ge er blijft bij staan.
Boite : ATFIII olie en zeker de filter vervangen.
motorolie : Ik gebruik 15W40 . Maar 15W30 is beter voor in de zomer in spanje mee rond te rijden. Oliefilter is bij mij een K&N oliefilter. Duur in aankoop, maar makkelijk in onderhoud.
Voor de differentiaal achteraan zit ge met het probleem dat ge t er niet kan ingieten. De gietopening zit bovenaan, dus heb je een soort van pompsysteempje nodig . Of een heel lange darm en een paar helpende handen (die het niet erg vinden om plots wat olie over zich heen te krijgen).
En wat ge met de voorbrug bedoelt... dat gade aan iemand anders moeten vragen, want daar heb ik geen flauw idee van wat ge daarmee bedoelt.
Wat je wel nog kan vervangen is remolie, ook altijd een plezant jobke om doen. En servopompolie. Maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus ga ik je weer moeten doorverwijzen naar andere, beter opgeleide, mensen.
En als ge 1 keer gezien hebt hoe je die olie's moet vervangen, dan kan je dat voortaan altijd zelf doen.