Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Te koop » Te koop gevraagd




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: di sep 28, 2010 13:13 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: do sep 16, 2010 00:16
Berichten: 9
Ook hier maar even neerzetten voor alle zekerheid, je weet nooit :)

Ik ben op zoek naar een 80's model Ford E150 of E250 met de 302CU EFI-motor in camperuitvoering. Deze motor werd pas geleverd vanaf 1986 vandaar de beperking in bouwjaar. Bij voorkeur low-top maar indien er moet geïmporteerd worden uiteraard high-top ivm homologatie. De Van moet qua body in goede staat zijn (geen roest, schade, of dringende paintjob nodig). Roest aan deuren, motorkap, ... geen probleem, deze heb ik nieuw liggen. Motorproblemen mogen voor zover er geen interne schade is (moeilijk aan te tonen, I know, dus liefst gewoon lopende motor zodat er ook kan proefgereden worden). Elektrische problemen in het interieur (niet-werkende radio, tv, ramen, ...) ook geen probleem. Van het interieur moet ook nog iets te maken zijn liefst.
Uiteraard bij voorkeur eentje in algemeen goede staat zodat ik snel de baan op kan na aankoop maar ik probeer geen illusies te koesteren...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: di sep 28, 2010 18:56 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
zal moeilijk zijn om zo eentje te vinden, kheb er zelf 3 jaar terug lang naar op zoek geweest. kvind het een van de mooiste modellen die er zijn. mischien eens proberen in Nederland.

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: di sep 28, 2010 20:25 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: do sep 16, 2010 00:16
Berichten: 9
Ik hou alvast marktplaats.nl en speurders.nl zeer goed in de gaten. Ik heb de indruk dat er daar om de week wel zo'n model te koop wordt gezet. Tot nu toe wel nog geen campers maar we geven niet op :twisted:

Deze stond blijkbaar voorig jaar te koop op 2dehands dus het is mogelijk! Wel voor een stevige prijs maar eentje volledig opknappen is ook niet gratis... http://www.zoekwekker.be/aangeboden/for ... d_822953_5
Spijtig genoeg haal ik tot nu toe enkel maar oude ads boven :lol:

Is het trouwens met import uit NL ook zo'n miserie voor de homologatie? Vooropgesteld dat het een high top is en ook effectief uitgerust als camper.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: zo okt 31, 2010 20:29 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za sep 25, 2010 16:46
Berichten: 50
Woonplaats: Olen , Belgie
Bij een autodealer in Begijnendijk stond er daarstraks eentje.
Was in zeer goede staat.b
Mooie Van , met bijna alle mogelijke opties ,LPG , Hout , leder , vraagprijs 13.000 euro , Bouwjaar was 1996 als ik me niet vergis.

_________________
GMC Savanna 2002


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: vr nov 05, 2010 12:39 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: do sep 16, 2010 00:16
Berichten: 9
Bedankt voor de tip maar momenteel zoek ik nog steeds eentje van een 5 a 10 jaar ouder :)


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: ma apr 25, 2011 19:13 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma apr 25, 2011 09:18
Berichten: 16
als je nog een ford econoline zoekt heb ik er mischien 1 voor je, deze komt morgen uit zwitserland binnen met voledige km historie erbij (105000) KM dus geen mls. deze kwam ik tegen op vakantie en is nog in de orginele 1e lak roestvrij,roomwit met blauw metalic strepen.achterste bank is tevens een bed.is van febr 86 dus oltimer,het is een turtletop dus met iets hoger dak en ook nog orginele ford radio erin.als je foto's wil kan dat per mail, ik probeerde er hier 1 bij te doen maar het lukt mij niet,ik ben ook niet zo handig met de pc. deze zet ik binnenkort op kapaza met foto's


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: do mei 12, 2011 15:52 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: do sep 16, 2010 00:16
Berichten: 9
Dat is toevallig... Ik ben net weer wat aan't rondkijken (vooral voor de fun want het budget is er momenteel niet meer), ik kom oa op jouw advertentie uit op kapaza ( http://nl.kapaza.be/antwerpen/ford-usa- ... 977032.htm toch he?) en kom daarna na maanden nog eens wat lezen op het forum dan lees ik dit :o
Het is voor wat ik lees helemaal wat ik zoek, ook van kleurstelling, maar zols ik al zei is het budget er spijtig genoeg momenteel niet meer. Je zal hem wel geen jaartje opzij kunnen houden zeker? :roll:


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Ford Econoline E150-E250 camper 1986-1991
 Bericht Geplaatst: do mei 12, 2011 17:29 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma apr 25, 2011 09:18
Berichten: 16
je kan me via die advertentie ook een mailtje sturen dan kan ik duidelijke en grotere foto's sturen, er komen op dit moment goudkleurige striping op en het reservewiel achterop wordt special paint gespoten.er komt volgende week ook nog een navigatieradio in van becker met het ford logo in het frontje en ook het logo in het display, wel grappig, en ook maak ik op dit moment een roestvrijstalen bullbar en ik denk niet dat deze van zo snel weg zal zijn . ik hem op dit moment laten keuren in nederland en heb hem inmiddels verzekerd zodat ik er zelf mee kan rijden,hij is toch belastingvrij.leuk detail is ook de km aanduiding op de teller tot 180 km per uur.en het achterasverzet is ook groter dan in amerika, loopt veel rustger met minder toeren.verder zoek ik nog een stuurhoes van leder met een veter erin zodat het stuur wat dikker aanvoelt. en je kan altijd nog komen kijken, kijken kost niets tenslotte
Abraxas schreef:
Dat is toevallig... Ik ben net weer wat aan't rondkijken (vooral voor de fun want het budget is er momenteel niet meer), ik kom oa op jouw advertentie uit op kapaza ( http://nl.kapaza.be/antwerpen/ford-usa- ... 977032.htm toch he?) en kom daarna na maanden nog eens wat lezen op het forum dan lees ik dit :o
Het is voor wat ik lees helemaal wat ik zoek, ook van kleurstelling, maar zols ik al zei is het budget er spijtig genoeg momenteel niet meer. Je zal hem wel geen jaartje opzij kunnen houden zeker? :roll:


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Forumoverzicht » Te koop » Te koop gevraagd


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron