ai das miserie,,,daar kan je met niets aan ,,tis zoiezo al een klote job collectors verwijderen, vergeet dat links boren maar , je hebt geen ruimte en die bouten zijn gehard,, kheb het bij mijn buick gedaan, zowel langs onder als langs boven kan je er maar net aan, langs boven staan je benen een meter van het blok, lig je half over de vleugel en kan je net aan de bouten zonder ze te zien,,kop zit ervoor,,,,,savonds een brandende stekende rugpijn van slecht te staan ,,,, maar als daar een bout afbreekt kan je toch onmogelijk boren ? en al zeker bij een van,,, snap niet hoe je daar helicoils zou kunnen gaan steken, kruipolie,,, ik twijfel of die zo efkes 10 cm omhoog gaat kruipen, die bouten zijn zeer lang , en gehard , staan op spanning , zijn roestig ,, breken als glas,,
zelfs al staat er nog een stukje bout nadat de collector weg is ,dan is een moer oplassen al bijna onmogelijk wegens plaatsgebrek,,, ik ben echt benieuwd hoe dit afloopt,,, headers ga je niet dicht krijgen zonder goede boutgaten,,,,, een zware ijzeren collector met één bout minder is bij mij (in mijn buick) nog geen jaar dicht gebleven. kheb al 3 jaar nieuwe bouten liggen , maar kheb weinig zin om te beginnen, blok moet ervoor los en omhoog enzo,,, en enkel omdat hij wat lekt en blobbert onder de kap,,,
|