Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 08:51 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo jan 08, 2006 23:04
Berichten: 164
Woonplaats: Merelbeke, Oost-Vlaanderen
Ja idd iedereen heeft zo z'n eigen mening.
Veel van die tuning gasten steken ook veel tijd, liefde en geld in hun wagen net zoals wij doen met onze van of andere amerikaan. We moeten daar ook leren een beetje respect voor op te brengen.
Ik ken ook enkele mensen die bezig zijn met het tuning gebeuren en ik lach wel eens met hen maar zij ook met mij. Maar aan de toog zijn we allemaal vrienden.

Oh ja ik wou nog iets kwijt over onze streetvanners bijeenkomst is er een dresscode want ik had graag volgende outfit aangetrokken.
Afbeelding

_________________
EX-Vanner met El Camino 72 Restauratie project
http://elcamino72.spaces.live.com/


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 09:39 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Jaja, en plots trekken ze allemaal hun staart in.
Sorry John (of is het Cathy ? want met dat lang haar zou een mens gaan twijfelen he... :lol: ), maar ik blijf er bij dat dit enorm onpraktische wagens zijn. Mooi, dat wel. Maar zo zijn er 13 in een dozijn.
Ik vind een getunede auto ook mooi. Vooropgesteld dat het een beetje origineel is. Moest ik zo'n auto hebben dan zou ik willen kunnen denken dat het de enige in zijn soort is op gans het belgisch wegdek. Misschien heb ik niet genoeg oog voor detail, maar een toyota zoals deze heb ik al vaker gezien.

Maar euhm...doe hetzelfde met een Shelby Mustang en ik kom persoonlijk elke dag je haar kammen. :wink:

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 13:14 
hou ik je aan kofietje.... als ons beddy af is en de gmc af dan gaat gij uwe kam mogen boven halen :lol: :lol: :lol: :lol: trouwens mijn haar is langer dan dat van cathy :lol: :lol: :lol: (nu nog wel)

ik weet met 100% zekerheid dat deze celica enig is in de wereld kwa uiterlijke algemene look en uniek in europa kwa samenstelling van het bodykit werk. dus dat zit wel goed denk ik.

ik weet dat hij niet zo luxueus is als mijn gmc en dat k er voorzichtig wil mee zijn om hem niet kapot te doen maar denk wel dat gelijk wie probeert van voorzichtg te zijn met zijn rollend materiaal dus zo uniek aan tuning is dat niet.
jullie hoeven jullie staart niet in te trekken. voel mij ook niet in het minst beledigd door wat er eerst stond het stoorde mij alleen redelijk dat er zwaar veralgemeend werd.
geloog mij sinds ik in de tuning wereld zat was ik altijd het lelijke eendje en die eikel met zijn lang haar dat niet in de groep past maar wat ze niet begrijpen is dat ik daar vreselijk trots op ben om uniek te zijn. in vlaanderen ben ik nooit aanvaard geweest in de tuning wereld (wel buiten vlaanderen) vandaar dat ik begin 2007 overschakelde naar bsca en in contact kwam met deze bende waar ik mij nog steeds zeer goed tussen voel dus ja....


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 13:20 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Moest ik genoeg geld hebben dan zou ik een Van opzetten voor tuningsalons. Als basis zou ik the A-team Van gebruiken maar dan verder uitbouwen. Een zo zwaar mogelijke motor er in met eventueel een uit-stekende motorblok. De uitlaat die er al langs de motorkap uitkomt en in 6 buizen zwarte rook de lucht in blaast (al dan neit vergezeld van vlammen), en een agressieve look die niet zegt "touch my car and I break your neck" maar gewoon in reverse gaat en over je benen rijdt.

Maar Tunen kost geld en das iets waar ik gebrekig in blijf.

Ik vraag me eigenlijk af, als je meedoet aan zo'n tuningsalons. Verdien je daar dan geld mee? Word je gesponsord of zo?

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 13:36 
neen geen frank (of cent) ooit voor gezien. ik heb wel al in frankrijk, nederland en rusland al successen behaald met deze wagen maar alles kwam geleidelijk aan uit mijn vakantie spaarpotje...
op uitzondering van de lak en het aanwerken van de bodykit hebben cathy en ik alles zelf gedaan. zijn we razend trots op. zelfs de wijzerplaten hebben we custom gemaakt omdat deze niet te vinden zijn in after market.

ik ben vooral trots op het feit dat ik reeds drie maal de pers haalde, top 18 in 2005 van Nederland en verscheidene top 10 noteringen in noordfrankrijk met deze celica en dat iedereen op de snelweg zijn nek bijna breekt om mij toch maar te kunnen zien als ZIJ MIJ voorbij gaan.
deze celica dient enkel om te cruisen en te showen...

op gebied van die beurzen nog één ding: voor geen geld ter wereld zou ik mij aanmelden om op een tuning beurs te gaan staan zelfs niet indien zij mij dit nu zouden komen vragen. enkel johnny bannan zou kans maken om mij op de clubstand te krijgen en dan zou ik dit doen voor het bsca en niet voor hen.... trouwens tzou nogal vonken geven mijn kop op hun teergeliefde geldklopp..... oei sorry beursje :twisted: :twisted: :twisted: :lol:


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 17:19 
Koffietje schreef:
maar een toyota zoals deze heb ik al vaker gezien.



vergeet dat maar hoor,,zo een celica zie je zeker niet elke dag ,ik denk zelf dat je hard zal moeten zoeken om een tweede te vinden. het is echt wel een unieke wagen. niet mijn ding, ik ben daar eerlijk in , en ik heb ook een blinde vlek voor zulke zwaar getunede of uitgebouwde japanse/franse of duitse wagens, ik kijk er niet naar om bedoel ik hiermee.

het meest bizarre vind ik dat de meeste van die wagens er snel uitzien, maar dat aboluut niet zijn. meestal liggen ze zo laag en is de vering zo hard of slecht dat ze al hobbelend over de snelweg tuffen tegen 100.
de niersteentjes worden vanzelf verbrijzeld onderweg.
het is een extreme vorm van tunen. je bent ervoor of niet.

ook in de car audio zitten zo extremisten. 1500 wat is niet genoeg, het moet veel meer zijn. het gaat niet meer om de mooi bas, het mooi geluid, het gaat gewoon om ter luidst. zo luid dat je er zelf niet meer kan in gaan zitten . fabrikanten spelen er mooi op in en brengen elk jaar een iets zwaardere woofer uit met bijpassende versterker.het is een gekke competitie van wie er het meeste geld aan spendeert .

het zit ook in onze hobby hoor. geef mij maar een eerlijke amerikaanse slee en niet zo een fonkel slee vol chroom onder de kap. de wagen mag mooi zijn , het gaat daar niet om, maar zo een trailerqueen vind ik eerlijk gezegd toch ook maar nx.
hetzelfde met bvb hydrolics , ik vind het echt te zot,,zeker als het dan van die wagens zijn zonder motorblok die om ter hoogste staan te wippen. komaan, wat is daar het nut van, waar eindigd dat. dan de 20 inchers onder een fullsize slee, ook zo iets. afschuwelijk is dat.
al die overdreven tuning pimping en wat the fuck het ook mag heten is nix voor mij. een toets , een lichte afwijking van het doodgewone , dat is mooi.
soms zie je een volledig kaalgemaakte chevy van, geen ladderke, geen reservewiel, geen dit ,geen dat, gewoon zo sober mogelijk en dan simpel getinte achterramen en een set mooie velgen, dan zie ik dat veel liever dan een van vol rommel gevezen(zoals de mijne)
het is de kunst om te stoppen met tunen op het juiste moment. maar meestal slaan de stoppen door ne blijft het kriebelen om verder en verder te gaan en dan gaat men er over zonder het zelf nog in te zien.


Omhoog 
  
 
 Berichttitel:
 Bericht Geplaatst: vr dec 07, 2007 19:33 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do jul 05, 2007 20:41
Berichten: 2041
Woonplaats: Deinze
wat is me dat ier allemaal:

ik draag altijd een klakske
ik draag altijd bottienen
meestal jeansbroeken

en van spoilers en toestanden kennek den bok zijn kloten.

iedereen doe voor mijn part aan wa ze willen en doen met hun auto wa ze willen. maar heb het ook meer voor amerikaanse V8 ten.

_________________
AfbeeldingAfbeelding


Chevy Van 5.7
BALUBA Conversions inc.
COTD'S Kustom Shop


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron