Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: informatie leden
 Bericht Geplaatst: ma apr 06, 2009 09:07 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
aan de webmaster en en de oprichters van de streetvanners vraag ik ,als lid, van een topic te maken alleen voor leden .
voorstel om alleen actieve leden toe te voegen , dwz , leden die deelnemen aan activiteiten van de streetvanners.
zou vragen aan andere leden van niet hier op te reageren,
deze vraag komt er naar mijn persoonlijk gevoel van " noodzaak" omdat onze club sterk gegroeid is en er duidelijk een behoefte is aan dit topic dat informatief overkomt naar de leden, waar we duidelijk weten hoe we de toekomst in gaan en welke beslissingen en afspraken hier de streetvanners sterker maken.

je mag dit bericht verwijderen, graag zelfs,maar plaats aub , naar mijn gevoel ,zo snel mogelijk dit topic.

van een streetvanner in hart en nieren .


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: informatie leden
 Bericht Geplaatst: di apr 07, 2009 01:04 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
Bedoel je hiermee een topic waarop enkel betalende leden kunnen in werken of zie ik dit verkeerd? Laat maar weten en we zien wat we kunnen doen.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: informatie leden
 Bericht Geplaatst: di apr 07, 2009 08:30 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
fastkid schreef:
Bedoel je hiermee een topic waarop enkel betalende leden kunnen in werken of zie ik dit verkeerd? Laat maar weten en we zien wat we kunnen doen.


voor 25 € ben je lid,iedereen, maar echt lid ben je als je deelneemt aan activiteiten en dan ben je ook geïnteresseerd in het reilen en zeilen van de club .

zou zelfs durven voorstellen dat zij die min tweemaal aanwezig zijn en lid zijn hier toegang toe hebben .maar je kan dit eens gerust opengooien voor andere meningen.

ondertussen ken je zeker wel ook de echte streetvanners . sommige zijn lid maar zie je nooit, met alle respect , ze kunnen misschien niet deelnemen ,of zijn lid om andere redenen .

leden die aktief deelnemen zullen makkelijker goede en bruikbare opmerkingen kunnen geven om de club aan te sterken.

een ideeënbus zou ik wel durven openstellen voor ieder lid

gr


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: informatie leden
 Bericht Geplaatst: di apr 07, 2009 09:42 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma sep 01, 2008 13:08
Berichten: 149
Ja en ook wel een plaatske waar alleen de betalende leden op kunnen.
Daar kan men dan al eens iets schrijven wat niet direkt iedereen die zomaar eens effe komt lezen op het forum iets mee te doen heeft.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: informatie leden
 Bericht Geplaatst: di apr 07, 2009 14:33 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
Ik vind dat wat Chevy tina zegt misschien wel een goed idee. Let dan wel op dat je weer een categorie bijmaakt. Naast leden en niet leden, forumbezoekende leden en niet forumbezoekende leden. Maak je nu ook een onderscheid tussen actieve leden en niet actieve leden. Ik vind dat in een club iedereen gelijk moet zijn. Een lid is een lid.

Misschien kunnen we wel kiezen om iemand pas toe te laten als lid nadat hij bvb 2 meetings heeft meegedaan. Zo kunnen we de leden "screenen". Ik ga wel eens uitzoeken of dit wettelijk gezien wel mag.

Ik reageer hierop omdat ik deze indeling tussen actieve en niet actieve leden wat sterk vind. Misschien wil iemand lid zijn uit sympathie, uit liefde voor de wagen, of hij heeft er nog gene maar is het van plan. Deze leden zouden dan minder te zeggen hebben omdat ze geen meetings doen... Raar toch.

De bedoeling van de club is een groep van gelijkgestemden vinden die samen een liefde hebben voor usvans en samen meetings kunnen doen. Ook kunnen we als club meer druk uitoefenen op voordelen in bepaalde winkels. (er zijn overleggen aan de gang, dit kunnen we meedelen.) De club is begonnen als iets van: "veel kan, niets moet". Als je een onderscheid gaat maken tussen actieve en niet actieve leden ben ik bang dat je teveel naar het "verplichten van aan enkele activiteiten deel te nemen" gaat neigen.

Dit is mijn mening hierover, discussie en tegen meningen altijd welkom.

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: informatie leden
 Bericht Geplaatst: di apr 07, 2009 15:07 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: ma sep 01, 2008 13:08
Berichten: 149
Ik denk dat het beste is dat daar net zoals het nu is met adverteren en het gazetje iedereen die int geel staat aan mee kan doen.
De meeste die betalend lid zijn , zijn wel aktief.
Allee 1 niet en dat is dotty dodge het schaap :lol:
Maarja mijne laptop is net als mijn VAN die geef ik niet uit handen :shock:


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron