Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Handiri
 Bericht Geplaatst: wo nov 12, 2008 23:17 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di aug 21, 2007 18:15
Berichten: 86
Woonplaats: moorsele
zoals velen onder jullie wel weten heb ik mijn van gekocht bij Handiri in sint niklaas.

na 6 maanden zijn de papieren eindelijk terug geraakt en kon ik mijn van ophalen,
bij de ophaling blijkt mijn trekhaak verwijdert toen ik hem vroeg waar die naartoe was was zijn antwoord "oe? hebt ge die vandoen?"
na verdere inspectie bleek er lakschade te zijn aan de runningboards, zijn antwoord was simpelweg " maar meneer dat was al zo ,nu is hij mooi gepoetst en zie je het beter "
ik begon te twijfelen en heb hem daar het voordeel van de twijfel gegeven.
Thuisgekomen toch content en onmiddelijk de wagen van binnen en vanbuiten beginnen opkuisen, na een week stil te staan startte de van niet meer wat verholpen werd met kabels, daarna startte de van na 3 dagen niet meer en daarna moest hij al zelfs na 1 dag aan de kabels, ze leveren dus een wagen af met een oude kapotte batterij erin.
zaterdag sloeg eigenlijk alles,
de van was binnen omdat die trekhaak er terug op moest, de mistlichten werkten niet, er moest een nieuwe batterij in en ineens ook de lpi.
na 3 weken (ge moet veel geduld hebben met diene gast!) mag ik hem terug ophalen.
hij rijdt de wagen voor en onmiddelijk zie ik duidelijk twe blutsen in de passagiersdeur en een bluts in het kleine zijdeurtje rechts, zijn antwoord was wederom "maar meneer dat was al zo toen je hem binnenbracht" :!: :!: :evil: :evil:
toen bleek dat er niet mee te praten viel heb ik de politie erbij gehaald maar die konden mij ook niet helpen , het was woord tegen woord, dus de kleine man die jaren spaart om zijn jongensdroom te laten uitkomen wordt wederom in zijn blootje op straat gezet en mag zelf voor de kosten van de herstelling opdraaien.

bij ons zeggen ze dan : ak et geweten ka in min broek gescheten

als er nog eens aan de van moet gewerkt worden zal het daar niet meer zijn of binnen het jaar is het een wrak

dit moest mij eens van het hart

_________________
BAREMOUTH KICKS ASS


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: wo nov 12, 2008 23:32 
hoi warpig

heb met je te doen , da moe enorm pijn doen aan thartje want dat is een beetje zoals u kind he . ik zou in u plaats toch nog eens een klapke doen met die foefelaar en een oplossing proberen te zoeken , indien die niet bereid is om te luisteren zou ik rustig wegrijden en hem zoveel mogelijk anti-reclame aan zijn broek smeren. zoals hier op het forum al gedaan , hij komt het dan toch ooit te weten en dan kan jij eens flink in je vuistje lachen.
de schade blijft , maar dat kan steeds hersteld worden . een slecht imago :? blijft ietsje langer hangen.
hou moed en alles komt wel goe :wink:

grts bling-king


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do nov 13, 2008 01:22 
Offline
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: za nov 12, 2005 14:53
Berichten: 1208
Woonplaats: waregem
allez vint.... Zo klote. gelijk da blingking zegt, er keer mee klappen. Tjah... bij zo'n mannen eeft da geen zin zeker? :|

_________________
chevy g20 '92 lowtop van;
---my other ride... is your sister!---


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do nov 13, 2008 02:38 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Heb je PV laten opstellen? Indien wel, spaar die dan. indien niet, laat dat alsnog zeker doen en maak foto's van de schade. Kijk ook eens rond of nog andere mensen zoiets meegemaakt hebben bij Handiri . Als je er een aantal vindt, dan is het nog steeds woord tegen woord, maar dan heb je toch al serieus het voordeel van de twijfel aan je kant.

LPI wordt niet door Handiri zelf gedaan, zij besteden dat uit. Daar krijg je zogezegd ook maar 6 maand garantie op, maar dat is ook niet correct. Je koopt de wagen in de staat waarin hij zich bevindt (met de LPI tank er dus in), dus moet Handiri ook op de LPI installatie een vol jaar garantie leveren.

Kijk ook eens op het keuringsformulier voor verkoop. Normaal gezien moet het keuringstation alle mankementen aan de wagen opgeschreven hebben. Als die kras daarop staat , dan heb je hem bij zijn ... .

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do nov 13, 2008 18:42 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo sep 07, 2008 21:23
Berichten: 664
zou het ook niet willen mee maken, je kan er niet veel aan doen da is een feit, heb er ook in het verleden dikwils gaan zien naar vans maar vond da die dikwils schade haden aan de zijschorten en telkens zei hij da het van de transport was in de containers, met mijn camion paseer ik daar dikwils en moet zeggen soms zie ik hun daar autos verzetten en rijden ze over da veld naaast zijn schuur...heb er al af en toe zien vliegen over da veld... dus ik bedoel da ze niet zachtjes omgaan met die voertuigen

_________________
Some people are still alive, because it's against the law to kill them


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do nov 13, 2008 20:40 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: vr okt 03, 2008 16:33
Berichten: 43
Woonplaats: Dilsen-Stokkem
:( ik voel met je mee om na zolang geduld te hebben zo behandeld te worden :(
voor de rest heeft bling king een sterk punt, dit bewijst weeral dat de markt vol zit met gevoelloze handelaren .

_________________
CHEVY a fine way of life


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do nov 13, 2008 22:26 
Offline
Vanner

Geregistreerd op: di aug 21, 2007 18:15
Berichten: 86
Woonplaats: moorsele
tjah het kon hem allemaal eigenlijk niet zo veel schelen, toen ik hem zei dat ik mijn verhaal in geuren en kleuren op het internet ging zwieren en dat hij er echt niet goed zou uitkomen zei hij heel vriendelijk "ok meneer u doet maar, wij danken u voor het komen" :!: :!:
hij blijft altijd vriendelijk grijnzen.
ik heb vroeger al veel verhalen gehoord over garagisten ( alhoewel ge hem zeker geen garagist kunt noemen) die zich met dergelijke praktijken bezig hielden, maar dat zo'n klootzakken echt bestaan .....ik dacht niet dat ik da op zo'n manier ging te weten komen
Koffietje schreef:
Kijk ook eens op het keuringsformulier voor verkoop. Normaal gezien moet het keuringstation alle mankementen aan de wagen opgeschreven hebben. Als die kras daarop staat , dan heb je hem bij zijn ... .

ik heb de auto ondertussen al een paar weken hé dus die blutsen zouden er dan ook door mijn schuld kunnen ingekomen zijn
en nee de flikken hebben niets gedaan of opgeschreven daar het een burgerlijke zaak is,
het is mijn taak om foto's te nemen en ermee naar het vredegerecht te stappen!
en dat is dan nog geen garantie dat er positief nieuws uit voortkomt voor mij, het zou mij veel tijd en geduld kosten maar niets opbrengen dus...............

_________________
BAREMOUTH KICKS ASS


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do dec 04, 2008 10:39 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma aug 20, 2007 16:56
Berichten: 6
Woonplaats: deerlijk
alee weer een handelaar met een slechte reputatie.
wat is dat toch met die gasten?oftewel zijn hun prijzen belachelijk hoog,
of ze leveren servies dat op niets trekt.
heef ze maar op hun donder op het net,slechte reklame is een goed middel om ze terug te pakken.
ik heb al ondervonden,als je als gewone man naar een handelaar gaat,word je daar bezien(bij gelijk welke handelaar)"wat kom jij hier doen".stopt er daar een dikke mercedes of een corvette voor de deur.met daar in een gas met een dikke buik en een enorme portefuile,dan gaan de tongen richting asshole.
maar een mens leerd aan zijn fouten ,en ik ga nu altijd bij een particulier.
deze mensen zijn zoals u en ik een lief hebber.die zijn wagen/van met liefde hebben behandeld en die meestal weg doen om zelf iets anders te kopen.er zijn daar ook natuurlijk bosapen bij die poen geruiken,maar die vallen rap door de mand.
bon nog veel geluk met de van warpig en profiteer van de lage olie prijzen :mrgreen:

greetz skiere

_________________
de w200 man!my w200 for life/of tot de naft op is!


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do dec 04, 2008 20:14 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: do sep 20, 2007 11:34
Berichten: 28
Woonplaats: Snellegem
Het is iets louche daar.
ik was nog opzoek naar men eerste van, ik ging langs bij handiri.
Als je binnekomt zie je eerst als zijn mooi opgeblonken Pick-ups en SUV's
je loopt verder en komt opeens op een veld waar een Vans staan opgekrikt.
Je komt dichter kijken naar da Vans, overal aan de sloten zijn er krassen, binnenin overal slijk, gekraakte runningboards,...
Ik heb zelf geen moeite gedaan en ik ben voort gegaan.

Ik weet het niet e, maar zou je ni eens naar test aankoop kunnen gaan ofzo?

_________________
Chevy G20 Starcraft

5.7 V8


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do dec 04, 2008 21:20 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Ik ben daar ook gaan kijken voor mijn eerste Van.
Ik had er één op t oog. Ze vroegen 14000 euro zonder LPG installatie en nog eens 2000 extra voor de lpg installatie.
Dus ik kijk onder de motorkap en ik merk dat er al een LPG installatie in zit. Ik zeg tegen die mevrouw "als ik die LPG niet moet hebben, haal je dat er dan uit, of zo?"
Waarop zij me zei dat dat geen LPG installatie was. Heb hem ook maar laten staan.

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: do dec 04, 2008 21:30 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: zo sep 07, 2008 21:23
Berichten: 664
ja, alles wa ik hierboven lees is mij bekend, heb er ook veel weest kijken naar Vans.... altijd hetzelfde veel geld en veel schade aan.....

_________________
Some people are still alive, because it's against the law to kill them


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: zo dec 21, 2008 21:51 
Offline
BESTUUR
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: di dec 09, 2008 21:40
Berichten: 1708
Woonplaats: Desteldonk Oost-Vlaanderen
Och beste vrienden... Als we nou is gewoon zijn hele kot in de fik zouden steken... Wie zou er dan het hardste lachen? :evil: :D :lol:

_________________
Dreams in silent progress...


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: zo dec 21, 2008 22:36 
Yo mannen,



Ge kunt vloeken en tieren, maar denk eerst na voor je zulks iets schrijft.
Je zou er problemen door kunnen krijgen.

Tis mijn gedacht maar hé.[/quote]

ja da vind ik ook zulle, toch voorzichtig zijn met die " grapjes ".

grtn


Omhoog 
  
 
 Berichttitel: Re: Handiri
 Bericht Geplaatst: ma dec 22, 2008 09:51 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Dus moeten we dreigementen uiten die zodanig absurd zijn, dat niemand gelooft dat we ze ooit effectief zullen uitvoeren.

We kapen een airbus 380 , vliegen er mee boven Sint Niklaas en dan , in echte Al Quada stijl, maken we een duikvlucht !!! :evil:

En op t laatste nippertje trekken we op en strooien allemaal briefkes uit met daarop "Handiri is ne charlatan" (Ja, deuh, we gaan ons niet laten neerstorten he...)

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Forumoverzicht » Aankondigingen + Algemeen » Algemene info


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron