Inloggen    Forum    Registreren    Zoeken    Help

Forumoverzicht » Dodge » Mechanisch (Dodge)




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Schakelen
 Bericht Geplaatst: di nov 11, 2008 12:35 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: ma jul 14, 2008 21:29
Berichten: 532
Woonplaats: schoot tessenderlo
"Herhalingsrichtingaanwijzers-ontbreken op auto met koppelhaak

vroeger toen ge de voorste pinkers niet van op zij kon zien moest dit inderdaad, maar nu, raar, dat ze daar een opmerking over maken , voor zover ik weet is dit alleen voor de voorkant dat ge "Herhalingsrichtingaanwijzers- nodig hebt, ge ziet nu meer en meer in de zijspiegels dit verwerkt


Omhoog 
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Schakelen
 Bericht Geplaatst: wo nov 12, 2008 10:40 
Offline
Vanner
Avatar gebruiker

Geregistreerd op: wo apr 11, 2007 09:41
Berichten: 702
Awel, ik zat dat ook te denken. Maar kdurfde er niet over te beginnen omdat ik bang was mij belachelijk te maken. (Niet dat ik daar normaal zo erg mee in zit, maar kzal ergens een moment van zwakte gehad hebben, zeker? )
Als ge uw knipperlichten aanzet en ge kunt die van opzij zien werken, dan zou dat voldoende moeten zijn .

Das ook weer zo'n wetgeving van AGALEV. Net zoals de reflecterende nummerplaten en die derde stoplicht.

(Ik denk..stiekem... dat AGALEV (tegenwoordig GROEN ! ) zot is van Vans. en dat ze willen dat iedereen zijn Van gaat tunen met lichtjes. Vandaar al die zottigheden...)

_________________
200 liters of gas, 100 liters of gasoline and an idiot behind the wheel. I dare you to make me angry.


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Forumoverzicht » Dodge » Mechanisch (Dodge)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron